Τα εξ αποστάσεως σεμινάρια τουρισμού είναι μία ιστορία χωρίς παρελθόν, αλλά σίγουρα με μέλλον

χωρίς τίτλο 2022 09 15T202734.316

Τα τελευταία χρόνια η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχει εξελιχθεί σε τεράστιο βαθμό. Mπορούμε να μιλήσουμε για μια νέα εποχή και το πέρασμα σε μια νέα πραγματικότητα από αυτήν που γνωρίζαμε στον χώρο των σεμιναρίων αλλα και γενικά της εκπαίδευσης.
Το γεγονός ότι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν μόνοι τους να καθορίσουν το χρόνο της παρακολούθησης τους, το πρόγραμμα τους δηλαδή χωρίς να πρέπει να σκέφτονται το αν θα προλάβουν καθως ειναι και on demand. Επίσης προβλήματα όπως προσέχω τα παιδιά το πρωί και δεν προλαβαίνω να πάω αυτοπροσώπώς στον χώρο διεξαγωγής ή αντιστρόφως το απόγευμα με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση λύνεται.

., Τα εξ αποστάσεως σεμινάρια τουρισμού είναι μία ιστορία χωρίς παρελθόν, αλλά σίγουρα με μέλλον

Η Hotel training είναι μια πλατφόρμα που παρέχει online σεμινάρια τουριστικών επαγγελμάτων για όλες τις ειδικότητες. Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι όλα τα σεμινάρια, μπορείς να τα παρακολουθήσεις οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και οποιαδήποτε συσκευή, μέσα από μια απλοποιημένη διαδικασία που σου δίνει την ευκαιρία να την ολοκληρώσεις ακόμα κι αν δεν έχεις μεγάλη εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

Επίσης, τα σεμινάρια είναι και για αρχάριους αλλά και για επαγγελματίες του χώρου. Οπότε, μπορεί κάποιος να τα παρακολουθήσει είτε αν ξεκινά τώρα τη καριέρα του, είτε αν θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2020 . Έχει αναφερθεί ως μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες παροχής ξενοδοχειακών σεμιναρίων στην Ελλάδα

Όσον αφορά τους εισηγητές στην Hotel Training, είναι αυτοί που προσφέρουν τα τόσο υψηλής ποιότητας σεμινάρια. Είναι στελέχη όλοι τους που σχετίζονται με την εκπαίδευση στον Τουριστικό τομέα, επιλέχθηκαν με απαραίτητο κριτήριο την πολυετή ενεργή και επιτυχημένη ενασχόληση στην πράξη με το αντικείμενο που πραγματεύονται, με στόχο να προσφέρουν -πέρα από το απαιτούμενο θεωρητικό υπόβαθρο – εφαρμόσιμες πρακτικές στους συμμετέχοντες

Διατίθενται άμεσα για παρακολύθηση το επόμενο λεπτό της εγγραφής τα ακόλουθα σεμινάρια:

Γνησιότητα πιστοποιητικών της Hoteltraining

Η Hotel Τraining είναι μέλος του διεθνούς οργανισμού EURHODIP, έναν εκπαιδευτικό φορέα που αντιπροσωπεύει και συνδέει μεταξύ τους πάνω από 180 εκπαιδευτικά ιδρύματα και Τουριστικές σχολές παγκόσμιας φήμης σε 35 διαφορετικές χώρες.

Μέλος του The CPD Group από το 2021 με έδρα το Ηνωμένο Βασιλειο και πιστοποιημένη πλατφορμα η οποία παρέχει Online σεμινάρια για εργαζομένους στο τουρισμό σύμφωνα με τα πρότυπα της CPD Group.

Η γνησιότητα των πιστοποιητικών της πλατφόρμας μπορεί να πιστοποιηθεί από την εισαγωγή του μοναδικού αύξοντα αριθμού που αναγράφεται στο πιστοποιητικό σου στο πεδίο στην πλατφόρμα

Σε λίγα χρόνια λοιπόν,εξελίσσεται αυτή η μορφή εκπαίδευσης, μπορεί αυτή η μορφή να γίνει η κυρίαρχη ούτως ώστε άνθρωποι διαφορετικών ειδικοτήτων, ηλικιών, σε διαφορετικές περιοχές να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση

., Τα εξ αποστάσεως σεμινάρια τουρισμού είναι μία ιστορία χωρίς παρελθόν, αλλά σίγουρα με μέλλον

χωρίς τίτλο 2023 01 15T144036.313
Uncategorized
John Protopapadakis

Ημέρες Καριέρας Injobbs. To Μεγαλύτερο Συνέδριο Ανθρώπινου Δυναμικού στη Ξενοδοχειακή Βιομηχανία

Η Injobbs, η πλατφόρμα που προσφέρει διαρκώς νέες λύσεις στελέχωσης στη Φιλοξενία και sτην Εστίαση, διοργανώνει το 4o Forum Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ξενοδοχειακή Βιομηχανία το Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2023 στο WYNDHAM GRAND ATHENS Στην ημέρα καριέρας θα πραγματοποιηθούν B2Β συναντήσεις ανάμεσα

Διάβασε το άρθρο
hoteltraining2023
Uncategorized
sarras

Αυτό το εστιατόριο προσφέρει έκπτωση εώς και 100% ανάλογα με το σωματότυπο σας

Όσο πιο αδύνατος είσαι τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση! Αυτή είναι η ασυνήθιστη ιδέα που χρησιμοποιεί το Mongolias Master στο Kuching, ένα εστιατόριο στη Μαλαισία. Οι ειδικές εκπτώσεις είναι πολύ δημοφιλείς στα εστιατόρια. Ειδικά τώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα

Διάβασε το άρθρο
customer, expectation, service-1253483.jpg
Uncategorized
John Protopapadakis

Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18,

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top