Uncategorized

Πώς να σχεδιάσετε ένα αποτελεσματικό ερωτηματολόγιο για το ξενοδοχείο σας

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Nομίζω ότι όλοι συμφωνούμε για τη χρησιμότητα ενός ερωτηματολογίου που αποστέλλεται ηλεκτρονικά (ή βρίσκεται σε έντυπη μορφή, σε εμφανές σημείο) στον επισκέπτη ενός ξενοδοχείου (μπορεί να αποσταλεί
Uncategorized

Παράπονα σε εστιατόριο. Πώς τα χειριζόμαστε

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Σερβιτόρα εστιατορίου στην Αμερική αντιμετώπισε περιστατικό με πελάτισσα που βρήκε ένα κομμάτι πλαστικό στο φαγητό της. Ηταν, δικαίως, πάρα πολύ αναστατωμένη. Η υπάλληλος τρομοκρατήθηκε. Της ζήτησε συγγνώμη και
Uncategorized

Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar

Συντάκτης άρθρου :Vassilios Canellos 1) Ποτέ μην αφήνετε τους υπαλλήλους να διενεργούν απογραφήΑυτή η διαδικασία πρέπει να αφεθεί αποκλειστικά στον manager του bar και στο αρμόδιο άτομο από τον έλεγχο.
Hotel

Negroni – Το ποτό και η ιστορία του

Συντάκτης άρθρου :Vassilios Canellos στο fnb-pro.gr Λέγεται ότι το Negroni φτιάχτηκε πρώτη φορά στη Φλωρεντία από έναν Κόμη, ο οποίος ζήτησε να αντικαταστήσει ο μπάρμαν τη σόδα του Americano με μια μεζούρα
General

Ο ΟΑΕΔ πλέον και στο smartphone και στο tablet μέσω app

Ένα χρήσιμο εργαλείο για όλους τους ανέργους μπαίνει σε λειτουργία με το νέο app του ΟΑΕΔ. Πλέον από την οθόνη του Smartphone η του Tablet μπορείτε να ενημερώνεστε για τον
Hospitality

Είναι η πτώση των τιμών η λύση για τον τουρισμό;

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ–    Αρχισαν τα όργανα να βαράνε… Αρκετοί επαγγελματίες του τουρισμού πιστεύουν ότι για τη σεζόν που μας έρχεται (ή που ευελπιστούμε ότι θα έρθει) η λύση στο πρόβλημά τους
Scroll to Top