Η “Έξυπνη Παραίτηση” από ένα ξενοδοχείο η μια επιχείρηση δεν είναι αποτυχία
Λένε ότι για να νικήσεις δεν πρέπει ποτέ να τα παρατάς.Αυτή είναι μια συμβουλή που δεν είναι πάντα σωστή. Η παραίτηση συχνά είναι μια σοφή απόφαση ώστε να εστιάσεις σε
Ιδέες για την εκπαίδευση του προσωπικού σας
Του Vassilios CanelosΔείτε κάποιες ιδέες για την εκπαίδευση του προσωπικού σας. Κατά την πρόσληψη νέου προσωπικού, οι υπεύθυνοι ζητούν πάντα από τους υπαλλήλους να έχουν κάποια χρόνια εμπειρίας. Ο λόγος
Τι είναι η IPA και γιατί αρέσει τόσο πολύ;
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: VASSILIOS CANELLOS στο fnb-pro.grΟι ζυθοποιοί σε όλο τον κόσμο επαναπροσδιορίζουν τη σύνθεση των IPA καθημερινά με νέες τεχνικές και επιλογές. Από την αναλογία της βύνης προς τον λυκίσκο ή τα
Unveiling the Generation Z: Why the Hospitality Industry Struggles to Attract Young Talent
In the bustling world of hospitality, where customer service reigns supreme, there’s a noticeable absence of Generation Z individuals – those born between the mid-1990s and early 2010s. While hospitality
Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο
Τα ξενοδοχεία πρέπει να είναι ένας χώρος όπου άτομα εργάζονται με ουσιαστικό σεβασμό στο ίδιο το επάγγελμα, tην ιδιότητά τους και κατά επέκταση στους συνάδελφους και επισκέπτεςΓια πολλούς όμως δυστυχώς η πραγματικότητα
Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…
Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει,