
Πώς να απαντήσετε σε ένα αρνητικό σχόλιο για το ξενοδοχείο σας
BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Πριν το internet, τα social media, τα online travel agents (OTAs) και τα online review sites μπουν στη ζωή μας, ένα κακό σχόλιο από επισκέπτη ήταν απλά ένα
Γιατί δεν σας απαντούν οι εταιρείες που κάνατε αίτηση για δουλειά
Συντάκτης άρθρου :Hellenic Hotels Team Υπάρχουν κάποιες εταιρείες που απαντούν στους υποψηφίους που δεν θα πάρουν τη δουλειά και κάποιες άλλες που δεν το κάνουν. Αυτό είναι θέμα επιλογής της εταιρείας.
Σκεύη Gastronorm.Ο αφανής ήρωας της κουζίνας
Του Μυρτάκης Δ. Μιχάλης στο chefsyndicate.gr Ξεκινώντας την καριέρα μας σε μια επαγγελματική κουζίνα, ερχόμαστε σε επαφή με τα διάφορα σκεύη και εργαλεία καθώς και στην αντίστοιχη ορολογία τους. Ένα
Τι είναι PMS και η χρησιμότητα ενός Ξενοδοχειακού PMS( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας)
Tο PMS σημαίνει Property Management System ( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας). Πρόκειται για συστήματα που διευκολύνουν τη διαχείριση ακινήτων, εξοπλισμού κλπ. Στα συστήματα αυτά συμπεριλαμβάνεται και η διαχείριση της συντήρησης, του προσωπικού και
Φιλοδώρημα η αλλιώς tips ,ποιες τακτικές επικρατούν στα ξενοδοχεία
Το tip-πουρμπουάρ αποτελεί συνήθη τακτική και φεύγοντας από το εστιατόριο ή το ξενοδοχείο, το χέρι μπαίνει αυτόματα στην τσέπη για τον ευγενικό υπάλληλο που μας βοήθησε με τις βαλίτσες ή
Βρετανοί τουρίστες νόμιζαν ότι το βραχιολάκι(all inclusive) αγοράζει τα πάντα…
BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Ζευγάρι Βρετανών τουριστών μετέβη σε εστιατόριο στην Παλιά Πόλη, στην πλατεία Ιπποκράτους, θεωρώντας πως μπορεί να φάει και να πιει ελεύθερα, λόγω του πακέτου διακοπών all inclusive που
Media Partners
Hospitality Ambassadeurs
Μέσο ενημέρωσης για την προώθηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος