Uncategorized

Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το Remarketing από ένα ξενοδοχείο

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Αν έχετε κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις σχετικά με τα social media και τις διαφημίσεις, προφανώς έχετε ακούσει τον όρο ‘’remarketing’’ (συχνά αποκαλείται και ως ‘’retargeting’’). Ο βασικός στόχος του remarketing, είναι
Uncategorized

Γιατί στις αγγελίες των ξενοδοχείων για αναζήτηση προσωπικού εν έτει 2022 θα πρέπει να αναγράφονται οι μισθοί;

Ο μισθός είναι ίσως η πιο σημαντική παράμετρος που εξετάζει κάποιος για να αποφασίσει εάν θα δεχθεί μία θέση εργασίας σε ένα ξενοδοχείο ή ακόμα και εάν θα απαντήσει σε
Posted on April 10, 2022 0 Like
Uncategorized

Το Smartphone μας ακούει όταν σχεδιάζουμε διακοπές και μας βομβαδίζει σχετικές διαφημίσεις

Έχετε και εσείς αναρωτηθεί αν το smartphone σας, σας ακούει? Συζητούσατε με κάποιον για ένα ταξίδι που επιθυμείτε να κάνετε και μετα απο λίγο να λαμβάνετε διαφημίσεις στα Social για
Posted on April 2, 2022 0 Like
Uncategorized

Εξυπηρέτηση του πελάτη και εμπειρία του πελάτη. Είναι το ίδιο;

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Συχνά στα σεμινάρια οι συμμετέχοντες ρωτούν αν η ‘’εξυπηρέτηση του πελάτη’’ (customer service) και η ‘’εμπειρία του πελάτη’’ (customer experience ή CX) είναι δύο ταυτόσημες έννοιες. Αν όχι, τότε σε τι
Uncategorized

 Η τουριστική εκπαίδευση βοηθά στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 

Η τουριστική εκπαίδευση στα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί την σημαντικότερη διαδικασία για την ανάπτυξη του τουρισμού. Αναγνωρισμένες διεθνώς υπάρχουν δύο κατηγορίες προγραμμάτων τουριστικής εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα διοίκησης τουρισμού και το
Uncategorized

Adults Only Hotels: Η διεθνή τάση με μεγάλα ποσοστά ανάπτυξης

Τα ξενοδοχεία Adults Only ειναι μια τάση που ξεκίνησε στις παρυφές του Κόλπου του Μεξικού και είναι ενα ειδικό ξενοδοχειακό προϊόν, που κερδίζει ολοένα περισσότερους οπαδούς στην Ευρώπη όμως στην
Scroll to Top