Customer Service

Πώς να απαντήσετε σε ένα αρνητικό σχόλιο για το ξενοδοχείο σας

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Πριν το internet, τα social media, τα online travel agents (OTAs) και τα online review sites μπουν στη ζωή μας, ένα κακό σχόλιο από επισκέπτη ήταν απλά ένα
Uncategorized

Γιατί δεν σας απαντούν οι εταιρείες που κάνατε αίτηση για δουλειά

Συντάκτης άρθρου :Hellenic Hotels Team Υπάρχουν κάποιες εταιρείες που απαντούν στους υποψηφίους που δεν θα πάρουν τη δουλειά και κάποιες άλλες που δεν το κάνουν. Αυτό είναι θέμα επιλογής της εταιρείας. 
Uncategorized

Σκεύη Gastronorm.Ο αφανής ήρωας της κουζίνας

Του Μυρτάκης Δ. Μιχάλης στο chefsyndicate.gr Ξεκινώντας την καριέρα μας σε μια επαγγελματική κουζίνα, ερχόμαστε σε επαφή με τα διάφορα σκεύη και εργαλεία καθώς και στην αντίστοιχη ορολογία τους. Ένα
Uncategorized

Τι είναι PMS και η χρησιμότητα ενός Ξενοδοχειακού PMS( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας)

Tο PMS σημαίνει  Property Management System ( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας). Πρόκειται για συστήματα που διευκολύνουν τη διαχείριση ακινήτων, εξοπλισμού κλπ. Στα συστήματα αυτά συμπεριλαμβάνεται και η διαχείριση της συντήρησης, του προσωπικού και
Uncategorized

Φιλοδώρημα η αλλιώς tips ,ποιες τακτικές επικρατούν στα ξενοδοχεία

Το  tip-πουρμπουάρ αποτελεί συνήθη τακτική και φεύγοντας από το εστιατόριο ή το ξενοδοχείο, το χέρι μπαίνει αυτόματα στην τσέπη για τον ευγενικό υπάλληλο  που μας βοήθησε με τις βαλίτσες ή
Uncategorized

Βρετανοί τουρίστες νόμιζαν ότι το βραχιολάκι(all inclusive) αγοράζει τα πάντα…

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Ζευγάρι Βρετανών τουριστών μετέβη σε εστιατόριο στην Παλιά Πόλη, στην πλατεία Ιπποκράτους, θεωρώντας πως μπορεί να φάει και να πιει ελεύθερα, λόγω του πακέτου διακοπών all inclusive που
Scroll to Top