Ιδέες για την εκπαίδευση του προσωπικού σας

test

Του Vassilios Canelos

Δείτε κάποιες ιδέες για την εκπαίδευση του προσωπικού σας. Κατά την πρόσληψη νέου προσωπικού, οι υπεύθυνοι ζητούν πάντα από τους υπαλλήλους να έχουν κάποια χρόνια εμπειρίας. Ο λόγος που οι εργοδότες το κάνουν αυτό είναι για να διασφαλίσουν ότι δεν θα ξοδέψουν τόσο πολύ χρόνο και κόπο στην εκπαίδευση τους.

Αυτό που οι περισσότεροι διευθυντές και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων ξεχνούν είναι ότι κάθε επιχείρηση είναι κάτι μοναδικό. Σαφέστατα θέλει κανείς, ο υπάλληλος του να έχει μια σχετική γνώση στην εξυπηρέτηση πελατών και στην τεχνική του service, ή ακόμα καλύτερα να προέρχονται από μια σχολή Τουριστικής εκπαίδευσης, αλλά δεν είναι απαραίτητο να έχουν και μεγάλη πείρα.

Για να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό μια εταιρεία, είναι επιτακτικό για τον διευθυντή να προσφέρει στους υπαλλήλους του την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση, είτε είναι έμπειροι είτε όχι.

Υπάρχουν κάποια στάδια που θα πρέπει να ακολουθήσει μια εταιρεία στην εκπαίδευση για να μπορέσει να φέρει το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Προσανατολισμός
Το πρώτο βήμα στην κατάρτιση των εργαζομένων είναι ο προσανατολισμός. Ο προσανατολισμός βοηθά τους εργαζομένους να εξοικειωθούν με τις αρχές, τις κατευθυντήριες γραμμές, τη φιλοσοφία και το όραμα της εταιρείας. Μπορεί μερικοί να το θεωρήσουν υπερβολικό και να πουν οτι είναι καλύτερα να μπουν οι υπάλληλοι κατευθείαν στο πρακτικό μέρος της εργασίας για να ξεμπερδεύουν. Όμως όχι. Αν θεωρεί κανείς οτι η εταιρεία έχει κάποια θετικά στοιχεία, κάποιες αρχές κι ένα όραμα, θα πρέπει να κάνουν τους ανθρώπους να το αισθανθούν και να γίνουν μέρος αυτού.

Θεωρία και εποπτεία
Δεδομένου ότι έχετε ήδη ολοκληρώσει τον προσανατολισμό, το εκπαιδευτικό σας πρόγραμμα κατόπιν θα πρέπει να συμπεριλάβει όλους τους τομείς της εργασίας των τμημάτων.
Αρχικά θα πρέπει να τους παρουσιάσετε το εκπαιδευτικό σας πρόγραμμα όσο πιο πλούσια γίνεται. Με εποπτικά μέσα, όπως παρουσιάσεις, βίντεο και εξομοίωση του περιβάλλοντος εργασίας αν είναι δυνατόν θα πετύχετε το πρώτο σκέλος.
Το δεύτερο σκέλος θα το πετύχετε χρησιμοποιώντας τους έμπειρους υπαλλήλους σας, στους οποίους μπορείτε να αναθέσετε εποπτικούς ρόλους έτσι ώστε να βοηθήσουν στην εκπαίδευση του νέου προσωπικού στα διάφορα τμήματα.

Θα πρέπει να τους έχετε δώσει ή να τους έχετε εξηγήσει το εγχειρίδιο λειτουργίας με κάθε λεπτομέρεια καθώς και να έχουν λάβει και ένα αντίγραφο της περιγραφής των καθηκόντων τους όπως αυτά απορρέουν από τη θέση στην οποία εργάζονται. Ανά έτος θα πρέπει μέσα από τα λάθη που συναντήσατε να αναδιαρθρώνετε τα εγχειρίδια λειτουργίας και τα πλάνα εκπαίδευσης.

Συνεχής επίβλεψη
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η εκπαίδευση του προσωπικού σας δεν τελειώνει με την παροχή οδηγιών και προσανατολισμού. Συνιστάται στους υπευθύνους να διασφαλίσουν ότι το έμπειρο προσωπικό, συνεχίζει να καθοδηγεί και να παρακολουθεί τις ενέργειες τόσο του νέου όσο και του υπάρχοντος προσωπικού.

Ίσως αναρωτιέστε γιατί αυτό είναι σημαντικό. Λοιπόν, η καθοδήγηση και η παρατήρηση βοηθούν να διασφαλιστεί ότι οι νέοι υπάλληλοι ασκούν αυτό που τους έχει διδαχθεί, παρέχοντας υπηρεσίες στους πελάτες σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές που περιγράφονται στο εγχειρίδιο λειτουργίας.

Ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλιστεί η συνεχής εκπαίδευση των εργαζομένων είναι η ανάθεση των νέων υπαλλήλων σε κάποιον συνάδελφο του που θα πάρει το ρόλο του επόπτη. Αυτό όχι μόνο θα εξαλείψει τη σπατάλη χρόνου, αλλά θα εξασφαλίσει καλύτερη διαχείριση και καθοδήγηση σε πραγματικό χρόνο.

Εξωτερικές συνεργασίες
Η εξωτερική εκπαίδευση γίνεται όταν το Ξενοδοχείο προσλαμβάνει ή συνεργάζεται με μια εξωτερική εταιρεία κατάρτισης με μοναδικό σκοπό την εκπαίδευση του προσωπικού. Κάποιες φορές αυτές οι εταιρείες καλύπτουν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης και άλλες αναλαμβάνουν μόνο τομείς που είτε είναι πιο εξειδικευμένοι είτε δεν υπάρχει αντίστοιχο δυναμικό υπευθύνων με τέτοιες γνώσεις για να το καλύψουν. Οι εκπαιδευτές μπορούν να κάνουν τα σεμινάρια επιτόπου ή μέσω διαδικτυακών μαθημάτων. Κατά τη διάρκεια των ημερών της υποχρεωτικής παραμονής στα σπίτια, είδαμε πολλές εταιρείες που ξεκίνησαν να παρέχουν διαδικτυακά μαθήματα.

Η καλύτερη επιλογή για ένα μικρό ή μεσαίο Ξενοδοχείο είναι να δώσει συμπληρωματική διαδικτυακή εκπαίδευση στο προσωπικό του μέσω προγραμμάτων που έχουν δημιουργηθεί ανά τμήμα

Εκπαιδευτική αναβάθμιση
Μέσω της αναβάθμισης, μπορείτε να επιλέξετε να εκπαιδεύσετε κάποιους υπαλλήλους στο πώς να αναλάβουν τα καθήκοντα κάποιου άλλου έτσι ώστε σε περίπτωση που ο υπάλληλος χρειαστεί να λείψει, ένας από τους υπαλλήλους αυτούς να καλύψει τη θέση του χωρίς να πρέπει να του δείξετε τίποτα.

Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι η εκπαιδευτική αναβάθμιση κάνει τους υπαλλήλους σας να αισθάνονται σαν να προχωρούν γιατί εκπαιδεύονται για μια θέση, άσχετα αν δεν θα την καλύψουν άμεσα. Τους δείξατε οτι τους επιλέξατε και γνωρίζουν οτι σύντομα θα είναι σε θέση να την αναλάβουν. Θυμηθείτε να συνοδεύσετε την αναβάθμιση με ένα κίνητρο, για παράδειγμα ένα μικρό μπόνους ή μια άλλη παροχή.

Για να διασφαλίσετε ότι οι υπάλληλοί σας θα είναι σε θέση να παρέχουν κορυφαίες υπηρεσίες στους πελάτες σας, εκπαιδεύστε τους. Εδώ εξηγήσαμε κάποιες μεθόδους οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν εύκολα κι από εταιρείες με μικρό προϋπολογισμό.

Υπάρχουν κι άλλοι τομείς που θα μπορούσατε να προσθέσετε στην υπάρχουσα εκπαίδευση του προσωπικού σας όπως προγράμματα για τη χρήση της τελευταίας τεχνολογίας, τεστ για την αναγνώριση των κορυφαίων υπαλλήλων, την εκτέλεση αξιολόγησης υπαλλήλων, την εφαρμογή ασκήσεων δημιουργίας ομάδων και της ανάπτυξης της δέσμευσης των υπαλλήλων σας.

, Ιδέες για την εκπαίδευση του προσωπικού σας

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top