“Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

χωρίς τίτλο

Παρακάτω θα δούμε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις που πελάτες ξενοδοχείων ξέχασαν κάποια πράγματα που είχαν μαζί τους κατα την διάρκεια της διαμονής τους. Σίγουρα όλοι οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία έχουν να διηγηθούν κάτι αντίστοιχο αλλά οι παρακάτω περιπτώσεις ξεχωρίζουν.

1)Προσθετικό πόδι

Στο Λονδίνο ένας επισκέπτης ξέχασε το προσθετικό του πόδι κάτω από το κρεβάτι. Στην υποδοχή η απορία που επικρατούσε σε όλους ήταν ότι πως αναχώρησε ο πελάτης αφού το προσθετικό του πόδι ήταν ξεχασμένο

., “Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

2)Τεφροδόχο

Στην Αμερική σε ενα αρκετά ακριβό ξενοδοχείο όταν άνοιξε η υπάλληλος της οροφοκομίας την ντουλάπα του δωματίου μετά την αναχώρηση του πελάτη δεν περίμενε ανάμεσα στο safety box και τα μπουρνούζια να αντικρίσει μια τεφροδόχο.

., “Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

3)Ένα Γεμάτο πιστόλι

Η περίπτωση που ακολουθεί δεν έχει να κάνει με κάτι που βρήκε εργαζόμενος αλλά κάτι που βρήκε ο πελάτης ξεχασμένο. Ένα εσωτερικό τηλεφώνημα πελάτη που έγινε στην Reception ενος ξενοδοχειου στο Las Vegas ηταν αιτία να καλέσουν την αστυνομία. Ο πελάτης μόλις είχε κάνει άφιξη και ξάπλωσε στο κρεβάτι διαπίστωσε οτι κάτω απο το μαξιλάρι υπήρχε ενα γεμάτο πιστόλι. Μετα αυτη την περιπέτεια η διέυθυνση του έκανε upgrade στην προεδρική σουίτα και κάποιος άλλος μπήκε σε μπελάδες

., “Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

4)Ένα γυάλινο μάτι

Στην Καλιφόρνια στο Pechanga Resort & Casino βρήκαν ξεχασμένο ενα γυάλινο μάτι μεσα σε ενα ποτήρι νερό. Μετα απο λίγο καποιος το αναζήτησε στην υποδοχή και το παρέλαβε.

5) Φούρνο μικροκυμάτων

Η παρακάτω περίπτωση δεν έχει να κάνει με κάτι που υπήρχε μέσα στο δωμάτιο αλλά με κάτι που δεν υπήρχε. Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο στην Ισπανία δεν παρέχει φούρνο μικροκυμάτων στα δωμάτια του και όταν τηλεφώνησε κάποιος στην υποδοχή λέγοντας ότι ο φούρνος μικροκυμάτων δεν δουλεύει ο υπάλληλος απόρησε. Ανέβηκε να δει τι συμβαίνει και διαπίστωσε ότι έβαζε στο safety box ενα πιάτο με φαγητό για να ζεστανει.

., “Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

6)Ρολόι Rolex και διαμαντένιο δαχτυλίδι

Πελάτης σε ξενοδοχείο εκανε check in σε ενα ξενοδοχείο στο Las Vegas και κατευθύνθηκε στο δωμάτιο του και εκει είδε οτι πανω στο τραπέζι υπήρχαν χρυσαφικά μεγάλης αξίας και ενα Rolex

., “Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

7)Στολές

Στο Λονδίνο το ξενοδοχείο Premier inn αναφέρει ότι βρίσκει συχνά στολές. Ανάμεσα τους αυτές της αεροσυνοδού, του πυροσβέστη και της καλόγριας. Μαλιστα ενα άντρας επέστρεψε και ζητησε την στολή νοσοκόμας που είχε ξεχάσει δύο μήνες πρίν και αφου του την παρέδωσαν έκανε παράπονα στην διέυθυνση του ξενοδοχείου γιατι είχε τσαλακωθεί.

., “Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

8)Παιδί

Αφήσαμε το καλύτερο για το τέλος, μια 6 μελης οικογένεια στο Bali εκανε remake την ταινία Home Alone (Hotel Edition όμως). Κάνανε Check out απο το δωμάτιο και πήρανε το transfer τους για το αεροδρόμιο, μετα απο 2 χλμ κατάλαβαν οτι είχαν ξεχάσει την 7χρονη κόρη τους στο ξενοδοχείο και επέστρεψαν να την βρούν να παίζει στην παιδική χαρά

., “Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

Είμαστε σίγουροι ότι όλοι οι ξενοδοχοϋπαλλήλοι έχουν να διηγηθούν μια παρόμοια ιστορία

., “Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top