Πελάτης άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολάρια…

χωρίς τίτλο 17

Πελάτης σε εστιατόριο του Cleveland έκανε μία υπέροχη κίνηση καθώς άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων…

Η είδηση, που όπως αναμενόταν έγινε viral, αναφέρεται σε έναν άνδρα που επισκέφθηκε το εστιατόριο Nighttown, το οποίο την επομένη θα έκλεινε -λόγω της πανδημίας- μέχρι τον Ιανουάριο, στην πολιτεία του Ohio, για να πιει μια μπίρα.

Φεύγοντας, ο πελάτης άφησε τα επτά ευρώ για την μπίρα συν 3.000 δολάρια, ως φιλοδώρημα για τους τέσσερις εργαζόμενους του μαγαζιού. 

Ο ιδιοκτήτης, αρχικά πίστευε ότι ο πελάτης άφησε 300 δολάρια, καθώς του ξέφυγε ένα μηδενικό, αλλά όταν αντιλήφθηκε το πραγματικό ύψος του φιλοδωρήματος, πρόλαβε τον πελάτη στην έξοδο για να τον ρωτήσει αν είχε γίνει κάποιο λάθος., Πελάτης άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολάρια…

Τότε ο πελάτης του είπε ότι, σε αυτή τη δύσκολη χρονικά συγκυρία, άφησε τα χρήματα για να τα μοιραστούν στα παιδιά που καθάριζαν τα τραπέζια και του ευχήθηκε καλές γιορτές. Του ζήτησε να μην αποκαλύψει το όνομά του και υποσχέθηκε ότι θα επιστρέψει όταν το εστιατόριο ανοίξει ξανά.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Παρακολουθήστε σήμερα τα σεμινάρια της Hoteltraining και αποκτήστε γνώσεις που θα βοηθήσουν στην εξέλιξη σας

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top