Η Εξ αποστάσεως μετεκπαίδευση στον τουρισμό μπορεί να χαρίσει σύγχρονες γνώσεις και να παίξει σημαντικό ρόλο στην αγορά εργασίας

Βαδίζοντας στο 2022, η εκπαίδευση στον τουρισμό εξελίσσεται και επηρεάζεται δραστικά από την εξέλιξη της τεχνολογίας.

Τα παραδοσιακά σεμινάρια σε μία αίθουσα έχουν δώσει τη θέση τους σε νέα online εργαλεία, που μπορούν να μετατρέψουν τη μάθηση σε εμπειρία ζωής που εξελίσσει τους επαγγελματίες, έτοιμους να ανταπεξέλθουν σε κάθε πρόκληση στον ξενοδοχειακό τομέα. Η πρακτική των εξ αποστάσεως σεμιναρίων είναι ένα δυνατό εργαλείο στα χέρια ικανών εισηγητών, που μπορεί πλέον να την χαρακτηρίσουμε και ως την εκπαιδευτική οδό του μέλλοντος.

Η εκπαίδευση εξ αποστάσεως υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια στο εξωτερικό. Απλώς, οι περισσότεροι από εμάς στην Ελλάδα πριν τον Κορωνοιό δεν την γνωρίζαμε ή δεν μας ενδιέφερε. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν εδώ και δεκαετίες ολόκληρα Πανεπιστήμια και Μεταπτυχιακές εξειδικεύσεις που βασίζονται απόλυτα στην online εκπαίδευση, και μάλιστα είναι παγκόσμια αναγνωρισμένα (π.χ. Oxford University κλπ).

Η Hoteltraining αποτελεί την πρώτη σύγχρονη, διαδικτυακή πλατφόρμα παροχής Εξ Αποστάσεως Σεμιναρίων Τουριστικών Επαγγελμάτων. Διανύει πλέον τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας της και συγκαταλέγεται στις πιο ολοκληρωμένες πλατφόρμες παροχής διαδικτυακών σεμιναρίων στην Ελλάδα που αφορούν τα τουριστικά επαγγέλματα. Μέσω των οικονομικών σεμιναρίων της δίνεται η ευκαιρία σε πλήθος ατόμων με ειδικότητες και επαγγέλματα που αφορούν τον τουριστικό κλάδο μόνο με 49 ευρώ, να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους.Τα σεμινάρια είναι ταχύρυθμα, το μεγαλύτερο σε διάρκεια είναι 6.5 ώρες και πραγματοποιούνται μέσω αποτελεσματικών μεθόδων ασύγχρονης τηλεκατάρτισης.

Ο κατάλογος με τα σεμινάρια εμπλουτίζεται συνεχώς. Στόχος είναι μέσα από την πλατφόρμα κάποιος να μπορεί να αποκτήσει άμεσα και οικονομικά γνώσεις για όλες τις ειδικότητες που αφορούν ένα ξενοδοχείο. Η εγγραφή είναι εύκολη και μπορεί να γίνει όλο το 24ωρο. Εξίσου ευέλικτη είναι και η παρακολούθηση των σεμιναρίων η οποία μπορεί να γίνει οποιαδήποτε ώρα επιθυμείτε και όσες φορές θέλετε, τόσο από τον σταθερό υπολογιστή σας όσο και από smartphone και tablet σας

Διεθνείς Πιστοποιήσεις

H Hoteltraining είναι μέλος του διεθνούς οργανισμού EURHODIP, εναν εκπαιδευτικό φορέα που αντιπροσωπεύει και συνδέει μεταξύ τους πάνω από 180 εκπαιδευτικά ιδρύματα και Τουριστικές σχολές παγκόσμιας φήμης σε 35 διαφορετικές χώρες.

Η ιδιότητα μέλους εκτός την παγκόσμια αναγνώριση, δίνει πρόσβαση σε μια σειρά μοναδικών, καινοτόμων και ποιοτικών υπηρεσιών διασφάλισης ποιότητας για την Hoteltraining
Επιπλέον, η Πλατφόρμα γίνεται μέλος ενός διεθνούς δικτύου εκπαιδευτικών κέντρων με κοινό στόχο: να παρέχουν υψηλής ποιότητας εκπαίδευση στους μελλοντικούς επαγγελματίες του κλάδου της φιλοξενίας που επιθυμούν να ακολουθήσουν μια διεθνή καριέρα.

.Membership Certificate

Έλα σε επαφή με την Hoteltraining

Αν απο μέρους σου υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον ή περιέργεια, μπορείς σε πρώτη φάση να απευθυνθείς σε έναν ειδικό της εταιρίας μέσω live chat που υπάρχει στην ιστοσελίδα απο τις 9.00 το πρωί εώς τις 21.00 το βράδυ – χωρίς να γράφεις email περιμένοντας απάντηση για μέρες και χωρίς να μπαίνεις σε τηλεφωνική αναμονή για μισάωρα

.neo

  • Βρείτε μας στα Social

  • Uncategorized
    sarras

    Εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Αυστρία στηρίζουν με μία σούπα στον κατάλογο τους τον συνάνθρωπο τους

    Μερικά απο τα μεγαλύτερα και πιο διάσημα ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Αυστρία λαμβάνουν μέρος στην εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων “Σούπα με νόημα” και δίνουν ενεργά το παράδειγμα ενάντια στη φτώχεια, την πείνα και τη σπατάλη τροφίμων. . Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    papadakispaul

    Η Hilton χρησιμοποιεί τεχνολογία Virtual Reality(VR Oculus) για την εκπαίδευση του προσωπικού της

    Ο Ξενοδοχειακός Όμιλος Hilton χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Oculus for Business για να βελτιώσει την εκπαίδευση και την ανάπτυξη του προσωπικού της Η Hilton είναι μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στον κόσμο, με σχεδόν 6.000 ξενοδοχεία σε 117 χώρες. Βραβευμένη

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    sarras

    Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

    Αναρωτηθήκατε ποτέ για ποιο λόγο φεύγουν οι πελάτες; Μια αρκετά δημοφιλής έρευνα κατέδειξε ότι ο κύριος λόγος απώλειας των πελατών (68%) είναι η προβληματική εξυπηρέτηση, ενώ μόλις το 14% αποχωρεί επειδή το προϊόν/υπηρεσία είναι κακό. . Ενας μόνο αγενής ή αδιάφορος υπάλληλος

    Διάβασε το άρθρο
    Scroll to Top