Η αξία της αναγνώρισης του προσωπικού. Ανεκτίμητη…

χωρίς τίτλο 52

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

Σύμφωνα με έρευνες, το 65% των υπαλλήλων αισθάνεται ότι τα αφεντικά τους δεν αναγνωρίζουν τις φιλότιμες προσπάθειες που κάνουν στο χώρο εργασίας.

Ένας μάνατζερ της Marriott, ωστόσο, πριν από χρόνια, ακολούθησε μια διαφορετική προσέγγιση. Έστελνε κάθε χρόνο ταχυδρομικά χειρόγραφες ευχητήριες κάρτες στους 200 υπαλλήλους του, με αφορμή τα γενέθλιά τους.

., Η αξία της αναγνώρισης του προσωπικού. Ανεκτίμητη…

Δεν ήταν όμως μια απλή ευχητήρια κάρτα. Σε μια παράγραφο, θέλοντας να τους δείξει πόσο σημαντικοί είναι, τους ευχαριστούσε επίσης για τη δέσμευσή τους στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και για τη συνεισφορά τους στην εταιρεία.

Ο εν λόγω μάνατζερ δεν προτίμησε την εύκολη οδό, που δεν ήταν άλλη από το να παραδώσει ο ίδιος την κάρτα στον υπάλληλο (τα χρόνια εκείνα το e-mail δεν είχε ακόμα αξιοποιηθεί), αντ’ αυτού επέλεξε να την ταχυδρομήσει. Ο λόγος ήταν απλός: η κάρτα θα ανοιγόταν μπροστά στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, κάτι που θα χαροποιούσε όλους και θα έκανε τον υπάλληλο να νιώσει περήφανος.

Αρκετοί υπάλληλοι εκείνα τα χρόνια ήταν τόσο ενθουσιασμένοι από αυτή την πρωτοβουλία, που φύλαξαν τις κάρτες.

Η δύναμη της αναγνώρισης και δη της χειρόγραφης ευχητήριας-ευχαριστήριας κάρτας, τεράστια…

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

photo 2
Uncategorized
sarras

Αυτός είναι ο καλύτερος μπουφές στον κόσμο (Φωτό+Video)

Το “Les Grands Buffet” είναι ένα από τα πιο διάσημα εστιατόρια της Γαλλίας και βρίσκεται στη Narbonne Ιδρύθηκε από τον Louis Privat το 1997 και από τότε έχει γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για foodies στη Γαλλία. Θεωρείται

Διάβασε το άρθρο
technology, developer, continents-3435575.jpg
Uncategorized
papadakispaul

Εξατομικευμένη εμπειρία ταξιδιωτών μέσω Artificial Intelligense. Η νέα τάση (AI) που αναδύεται στο χώρο του τουρισμού

H eξατομικευμένη εμπειρία ταξιδιωτών μέσω της τεχνολογίας της τεχνητής νοημοσύνης είναι μία νέα τάση που αναδύεται στο χώρο του τουρισμού και αλλάζει τον τρόπο που οι ταξιδιώτες ανακαλύπτουν και απολαμβάνουν τις διακοπές τους. Στην εποχή της τεχνολογίας, οι τουρίστες που

Διάβασε το άρθρο
χωρίς τίτλο 2
Uncategorized
sarras

Ξεκαθάρισε τις απορίες σου: Ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Χανίων απαντά σε ερωτήσεις που απασχολούν τους εργαζόμενους στον κλάδο της φιλοξενίας

Ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Χανίων, Μανώλης Μπαμιάκης τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τον χρόνο του, απάντησε σε ερωτήσεις που έχουν στείλει αναγνώστες μας και που σίγουρα ενδιαφέρουν το σύνολο των εργαζόμενων στα ξενοδοχεία. 1)Hoteltraining-Ένα συνηθισμένο ερώτημα των εργαζομένων στα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top