Η αξία της αναγνώρισης του προσωπικού. Ανεκτίμητη…

χωρίς τίτλο 52

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

Σύμφωνα με έρευνες, το 65% των υπαλλήλων αισθάνεται ότι τα αφεντικά τους δεν αναγνωρίζουν τις φιλότιμες προσπάθειες που κάνουν στο χώρο εργασίας.

Ένας μάνατζερ της Marriott, ωστόσο, πριν από χρόνια, ακολούθησε μια διαφορετική προσέγγιση. Έστελνε κάθε χρόνο ταχυδρομικά χειρόγραφες ευχητήριες κάρτες στους 200 υπαλλήλους του, με αφορμή τα γενέθλιά τους.

., Η αξία της αναγνώρισης του προσωπικού. Ανεκτίμητη…

Δεν ήταν όμως μια απλή ευχητήρια κάρτα. Σε μια παράγραφο, θέλοντας να τους δείξει πόσο σημαντικοί είναι, τους ευχαριστούσε επίσης για τη δέσμευσή τους στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και για τη συνεισφορά τους στην εταιρεία.

Ο εν λόγω μάνατζερ δεν προτίμησε την εύκολη οδό, που δεν ήταν άλλη από το να παραδώσει ο ίδιος την κάρτα στον υπάλληλο (τα χρόνια εκείνα το e-mail δεν είχε ακόμα αξιοποιηθεί), αντ’ αυτού επέλεξε να την ταχυδρομήσει. Ο λόγος ήταν απλός: η κάρτα θα ανοιγόταν μπροστά στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, κάτι που θα χαροποιούσε όλους και θα έκανε τον υπάλληλο να νιώσει περήφανος.

Αρκετοί υπάλληλοι εκείνα τα χρόνια ήταν τόσο ενθουσιασμένοι από αυτή την πρωτοβουλία, που φύλαξαν τις κάρτες.

Η δύναμη της αναγνώρισης και δη της χειρόγραφης ευχητήριας-ευχαριστήριας κάρτας, τεράστια…

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gronlinecourses
Uncategorized
sarras

Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google. Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση

Διάβασε το άρθρο
do not rent this reservation room hoteltraining
Uncategorized
sarras

DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top