Η αξία της αναγνώρισης του προσωπικού. Ανεκτίμητη…

χωρίς τίτλο 52

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

Σύμφωνα με έρευνες, το 65% των υπαλλήλων αισθάνεται ότι τα αφεντικά τους δεν αναγνωρίζουν τις φιλότιμες προσπάθειες που κάνουν στο χώρο εργασίας.

Ένας μάνατζερ της Marriott, ωστόσο, πριν από χρόνια, ακολούθησε μια διαφορετική προσέγγιση. Έστελνε κάθε χρόνο ταχυδρομικά χειρόγραφες ευχητήριες κάρτες στους 200 υπαλλήλους του, με αφορμή τα γενέθλιά τους.

., Η αξία της αναγνώρισης του προσωπικού. Ανεκτίμητη…

Δεν ήταν όμως μια απλή ευχητήρια κάρτα. Σε μια παράγραφο, θέλοντας να τους δείξει πόσο σημαντικοί είναι, τους ευχαριστούσε επίσης για τη δέσμευσή τους στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και για τη συνεισφορά τους στην εταιρεία.

Ο εν λόγω μάνατζερ δεν προτίμησε την εύκολη οδό, που δεν ήταν άλλη από το να παραδώσει ο ίδιος την κάρτα στον υπάλληλο (τα χρόνια εκείνα το e-mail δεν είχε ακόμα αξιοποιηθεί), αντ’ αυτού επέλεξε να την ταχυδρομήσει. Ο λόγος ήταν απλός: η κάρτα θα ανοιγόταν μπροστά στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, κάτι που θα χαροποιούσε όλους και θα έκανε τον υπάλληλο να νιώσει περήφανος.

Αρκετοί υπάλληλοι εκείνα τα χρόνια ήταν τόσο ενθουσιασμένοι από αυτή την πρωτοβουλία, που φύλαξαν τις κάρτες.

Η δύναμη της αναγνώρισης και δη της χειρόγραφης ευχητήριας-ευχαριστήριας κάρτας, τεράστια…

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top