Food & Beverage Manager Job Description

bearded manager using digital tablet

By Vassilios Canellos στο Fnb-pro.gr

Ένας υπεύθυνος τροφίμων και ποτών (Food & Beverage Manager) φροντίζει τη λειτουργία των εστιατορίων, των bars καθώς και όποιου άλλου επισιτιστικού τμήματος υπάρχει μέσα στην επιχείρηση. 

Μερικά επίσης από τα κύρια καθήκοντα ενός υπεύθυνου τροφίμων και ποτών είναι ο σχεδιασμός μενού και η τιμολόγηση τους, ο χειρισμός παραπόνων πελατών, οι πολιτικές HACCP και ISO η επίβλεψη των διαδικασιών σχετικά με τα αλλεργιογόνα. 

Πρέπει επίσης να είναι σε θέση να δίνει αναφορές σχετικά με την απόδοση των τμημάτων, να ελέγχει το εργατικό κόστος, το κόστος του φαγητού και του ποτού.

Ένας διευθυντής τροφίμων και ποτών πρέπει να έχει αρκετά χρόνια εμπειρίας στη βιομηχανία των εστιατορίων και των μπαρ καθώς και βασικές τουλάχιστον γνώσεις μαγειρικής. 

Μία άλλη σημαντική δεξιότητα που πρέπει να έχει, είναι η δυνατότητα σύνδεσης με τους πελάτες και η επίλυση προβλημάτων, καθώς αρκετά συχνά θα πρέπει να είναι σε θέση να λύσει τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζει στα τμήματα του.

Όλα αυτά βέβαια σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα τμήματα που συμπράττουν στο έργο του όπως το Front Office, το Housekeeping και το Guest Relation Department.

Καθήκοντα του Food & Beverage Manager

  • Σχεδιασμός ελκυστικών μενού
  • Ανάπτυξη σχέσεων με πελάτες
  • Παρακολούθηση κανονισμών υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων
  • Προμήθειες τροφίμων και ποτών
  • Παρακολούθηση κριτικών των πελατών
  • Συμμετοχή σε καμπάνιες μάρκετινγκ
  • Δημιουργία SOP’s και λοιπών διαδικασιών
  • Πρόσληψη  και εκπαίδευση νέου προσωπικού 

Προσόντα του Food & Beverage Manager

  • Γνώσεις μαγειρικής χωρίς να είναι απαραίτητο
  • Γνώσεις εστιατοριακής τέχνης και bar
  • Oργανωτικές δεξιότητες
  • Δυνατότητα πρόβλεψης 
  • Δυνατότητα ανάθεσης καθηκόντων
  • Ηγετικές ικανότητες
  • Βαθιά γνώση της βιομηχανίας τροφίμων
  • Νοοτροπία προσανατολισμένη  στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Ικανότητα επικοινωνίας με όλα τα επίπεδα του προσωπικού
  • Γνώση σύνταξης  αναφορών προς τη διεύθυνση
hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top