Food & Beverage Manager Job Description

bearded manager using digital tablet

By Vassilios Canellos στο Fnb-pro.gr

Ένας υπεύθυνος τροφίμων και ποτών (Food & Beverage Manager) φροντίζει τη λειτουργία των εστιατορίων, των bars καθώς και όποιου άλλου επισιτιστικού τμήματος υπάρχει μέσα στην επιχείρηση. 

Μερικά επίσης από τα κύρια καθήκοντα ενός υπεύθυνου τροφίμων και ποτών είναι ο σχεδιασμός μενού και η τιμολόγηση τους, ο χειρισμός παραπόνων πελατών, οι πολιτικές HACCP και ISO η επίβλεψη των διαδικασιών σχετικά με τα αλλεργιογόνα. 

Πρέπει επίσης να είναι σε θέση να δίνει αναφορές σχετικά με την απόδοση των τμημάτων, να ελέγχει το εργατικό κόστος, το κόστος του φαγητού και του ποτού.

Ένας διευθυντής τροφίμων και ποτών πρέπει να έχει αρκετά χρόνια εμπειρίας στη βιομηχανία των εστιατορίων και των μπαρ καθώς και βασικές τουλάχιστον γνώσεις μαγειρικής. 

Μία άλλη σημαντική δεξιότητα που πρέπει να έχει, είναι η δυνατότητα σύνδεσης με τους πελάτες και η επίλυση προβλημάτων, καθώς αρκετά συχνά θα πρέπει να είναι σε θέση να λύσει τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζει στα τμήματα του.

Όλα αυτά βέβαια σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα τμήματα που συμπράττουν στο έργο του όπως το Front Office, το Housekeeping και το Guest Relation Department.

Καθήκοντα του Food & Beverage Manager

  • Σχεδιασμός ελκυστικών μενού
  • Ανάπτυξη σχέσεων με πελάτες
  • Παρακολούθηση κανονισμών υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων
  • Προμήθειες τροφίμων και ποτών
  • Παρακολούθηση κριτικών των πελατών
  • Συμμετοχή σε καμπάνιες μάρκετινγκ
  • Δημιουργία SOP’s και λοιπών διαδικασιών
  • Πρόσληψη  και εκπαίδευση νέου προσωπικού 

Προσόντα του Food & Beverage Manager

  • Γνώσεις μαγειρικής χωρίς να είναι απαραίτητο
  • Γνώσεις εστιατοριακής τέχνης και bar
  • Oργανωτικές δεξιότητες
  • Δυνατότητα πρόβλεψης 
  • Δυνατότητα ανάθεσης καθηκόντων
  • Ηγετικές ικανότητες
  • Βαθιά γνώση της βιομηχανίας τροφίμων
  • Νοοτροπία προσανατολισμένη  στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Ικανότητα επικοινωνίας με όλα τα επίπεδα του προσωπικού
  • Γνώση σύνταξης  αναφορών προς τη διεύθυνση
staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Lost&Found
Uncategorized
sarras

Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Σύμφωνα με δεδομένα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, το 52% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ξεχνάνε αντικείμενα μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο που διαμένανε Mια υπηρεσία που τα ξενοδοχεία συνήθως δεν δίνουν την δέουσα προσοχή είναι η αναζήτηση και εύρεση

Διάβασε το άρθρο
fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top