Πελάτης άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολάρια…

χωρίς τίτλο 17

Πελάτης σε εστιατόριο του Cleveland έκανε μία υπέροχη κίνηση καθώς άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων…

Η είδηση, που όπως αναμενόταν έγινε viral, αναφέρεται σε έναν άνδρα που επισκέφθηκε το εστιατόριο Nighttown, το οποίο την επομένη θα έκλεινε -λόγω της πανδημίας- μέχρι τον Ιανουάριο, στην πολιτεία του Ohio, για να πιει μια μπίρα.

Φεύγοντας, ο πελάτης άφησε τα επτά ευρώ για την μπίρα συν 3.000 δολάρια, ως φιλοδώρημα για τους τέσσερις εργαζόμενους του μαγαζιού. 

Ο ιδιοκτήτης, αρχικά πίστευε ότι ο πελάτης άφησε 300 δολάρια, καθώς του ξέφυγε ένα μηδενικό, αλλά όταν αντιλήφθηκε το πραγματικό ύψος του φιλοδωρήματος, πρόλαβε τον πελάτη στην έξοδο για να τον ρωτήσει αν είχε γίνει κάποιο λάθος., Πελάτης άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολάρια…

Τότε ο πελάτης του είπε ότι, σε αυτή τη δύσκολη χρονικά συγκυρία, άφησε τα χρήματα για να τα μοιραστούν στα παιδιά που καθάριζαν τα τραπέζια και του ευχήθηκε καλές γιορτές. Του ζήτησε να μην αποκαλύψει το όνομά του και υποσχέθηκε ότι θα επιστρέψει όταν το εστιατόριο ανοίξει ξανά.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Παρακολουθήστε σήμερα τα σεμινάρια της Hoteltraining και αποκτήστε γνώσεις που θα βοηθήσουν στην εξέλιξη σας

AA rosette vs michelin
Uncategorized
papadakispaul

AA Rosettes vs Michelin Stars. H Σημασία τους στην Επιτυχία Εστιατορίων

Τα AA Rosette Awards αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά βραβεία γαστρονομίας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Απονέμονται από την οργάνωση The AA (Automobile Association) και στοχεύουν στην αναγνώριση των εξαιρετικών εστιατορίων και της υψηλής ποιότητας κουζίνας που προσφέρουν. Το σύστημα των

Διάβασε το άρθρο
hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top