Πελάτης άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολάρια…

Πελάτης σε εστιατόριο του Cleveland έκανε μία υπέροχη κίνηση καθώς άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων…

Η είδηση, που όπως αναμενόταν έγινε viral, αναφέρεται σε έναν άνδρα που επισκέφθηκε το εστιατόριο Nighttown, το οποίο την επομένη θα έκλεινε -λόγω της πανδημίας- μέχρι τον Ιανουάριο, στην πολιτεία του Ohio, για να πιει μια μπίρα.

Φεύγοντας, ο πελάτης άφησε τα επτά ευρώ για την μπίρα συν 3.000 δολάρια, ως φιλοδώρημα για τους τέσσερις εργαζόμενους του μαγαζιού. 

Ο ιδιοκτήτης, αρχικά πίστευε ότι ο πελάτης άφησε 300 δολάρια, καθώς του ξέφυγε ένα μηδενικό, αλλά όταν αντιλήφθηκε το πραγματικό ύψος του φιλοδωρήματος, πρόλαβε τον πελάτη στην έξοδο για να τον ρωτήσει αν είχε γίνει κάποιο λάθος.

Τότε ο πελάτης του είπε ότι, σε αυτή τη δύσκολη χρονικά συγκυρία, άφησε τα χρήματα για να τα μοιραστούν στα παιδιά που καθάριζαν τα τραπέζια και του ευχήθηκε καλές γιορτές. Του ζήτησε να μην αποκαλύψει το όνομά του και υποσχέθηκε ότι θα επιστρέψει όταν το εστιατόριο ανοίξει ξανά.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Παρακολουθήστε σήμερα τα σεμινάρια της Hoteltraining και αποκτήστε γνώσεις που θα βοηθήσουν στην εξέλιξη σας

hoteltraining
Uncategorized
sarras

Εξ Αποστάσεως Σεμινάρια Τουριστικών Επαγγελμάτων

Τα σεμινάρια εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για επαγγελματίες του τουρισμού έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το τελευταίο καιρό. Και αυτό διότι η σημασία του τουρισμού σε πολλές χώρες έχει οδηγήσει σε αύξηση της κατάρτισης και της επαγγελματικής ανάπτυξης του εργατικού δυναμικού. Αν

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

Ο λόγος για το Oasia Hotel Downtown στην Σιγκαπούρη που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή της υπερσύγχρονης πόλης, ολοκληρώθηκε το 2016 και το concept εξαρχής ηταν ενα “πράσινο” με όλη την σημασία της λέξης ξενοδοχείο. Εξωτερικά το ξενοδοχείο καλύπτεται από

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 η αεροπορική εταιρεία American Airlines δεν τα πήγαινε και τόσο καλά, παρά τη μεγάλη της φήμη, η αεροπορική βιομηχανία γινόταν πολύ ανταγωνιστική, με νέες εταιρείες να δημιουργούνται κάθε χρόνο, πράγμα που σήμαινε ότι ο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top