Our Blog

, Our Blog
Uncategorized

Ξενοδοχείο με χρυσό 24 καρατίων…

Οι εξωτερικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου οφείλουν να προϊδεάζουν τον επισκέπτη για το τι να περιμένει. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτό που οι μαρκετίστες αποκαλούν ως physical settings (φυσικές εγκαταστάσεις) ορίζεται ως ένα ακόμη P του
Posted on October 26, 2020 Comments Off on Ξενοδοχείο με χρυσό 24 καρατίων… Like
, Our Blog
Uncategorized

Πώς να απαντήσετε σε κριτική 1 αστεριού

Η ακόλουθη κριτική, διανθισμένη με άφθονα θαυμαστικά, είναι για ένα ξενοδοχείο 3 αστέρων στην Λευκάδα:No value for money (1 αστέρι)«Ξενοδοχείο με ωραία θέα αλλά πολλά σκαλιά για τα οποία δεν να μας
Posted on October 19, 2020 Comments Off on Πώς να απαντήσετε σε κριτική 1 αστεριού Like
, Our Blog
Uncategorized

Πελάτες που σας εξυμνούν. Αξία ανεκτίμητη (και αναξιοποίητη)…

Η απάντηση είναι μάλλον προφανής: τον ευχαριστούμε είτε απαντώντας στο σχόλιό του (αν και πολλοί δεν το κάνουν ούτε αυτό ή απλώς στέλνουν μία τυποποιημένη απάντηση) είτε πρόσωπο με πρόσωπο.
Posted on October 19, 2020 Comments Off on Πελάτες που σας εξυμνούν. Αξία ανεκτίμητη (και αναξιοποίητη)… Like
, Our Blog
Uncategorized

Πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να αναχαιτίσουν την Airbnb

Πρόκειται για μία εταιρεία που άλλαξε τα δεδομένα στο χώρο των διακοπών. Μία εταιρεία που στη σχετικά σύντομη ιστορία της (από το 2008) έχει τα χαρακτηριστικά οδοστρωτήρα, που ισοπεδώνει ότι
Posted on October 18, 2020 Comments Off on Πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να αναχαιτίσουν την Airbnb Like
, Our Blog
Uncategorized

Τι ερώτηση έκανε ένας παρατηρητικός σερβιτόρος…

Μία από τις βασικές αρχές της εξυπηρέτησης πελατών είναι η έμφαση στη λεπτομέρεια. Είναι αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε στο μυαλό του πελάτη σας και θα μείνει βαθιά χαραγμένο
Posted on October 16, 2020 Comments Off on Τι ερώτηση έκανε ένας παρατηρητικός σερβιτόρος… Like
, Our Blog
Hotel

Ξενοδοχείο έκανε μήνυση πελάτη που ανέβασε αρνητικά σχολία …

Όταν λαμβάνεις μία κριτική που μπορεί να θεωρηθεί «ύποπτη», τότε, ιδιαίτερα αν η  νομοθεσία της χώρας το ευνοεί, μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον αυτού που σε δυσφήμισε…Αυτό ακριβώς έπραξε το Sea View
Posted on October 10, 2020 Comments Off on Ξενοδοχείο έκανε μήνυση πελάτη που ανέβασε αρνητικά σχολία … Like
Scroll to Top