Our Blog

, Our Blog
Uncategorized

Πελάτης άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολάρια…

Πελάτης σε εστιατόριο του Cleveland έκανε μία υπέροχη κίνηση καθώς άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων…Η είδηση, που όπως αναμενόταν έγινε viral, αναφέρεται σε έναν άνδρα που επισκέφθηκε το εστιατόριο Nighttown, το οποίο την επομένη θα
Posted on November 30, 2020 Comments Off on Πελάτης άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολάρια… Like
, Our Blog
Uncategorized

Πως να βρεις και να προσλάβεις τον ιδανικό Bar Manager

Ένας εξαιρετικός Bar Manager γνωρίζει πολύ περισσότερα από το πώς να κάνει εκπληκτικά κοκτέιλ. Ξέρει πώς να διαχειρίζεται τα αποθέματα, το προσωπικό, το μενού, τους πελάτες και τις πωλήσεις.Σε αυτή
Posted on November 26, 2020 Comments Off on Πως να βρεις και να προσλάβεις τον ιδανικό Bar Manager Like
, Our Blog
Uncategorized

“Βιογραφικό” ίσως ακούγεται απλό αλλά είναι ένα εισιτήριο για το μέλλον.

Η κρίση του Covid σύντομα θα είναι παρελθόν και η αγορά θα ανακάμψει .Αν θέλει κάποιος  να γίνει ανταγωνιστικός στην αγορά εργασίας πρέπει να εστιάσει σε μερικά απλά αλλά σημαντικά
Posted on November 23, 2020 Comments Off on “Βιογραφικό” ίσως ακούγεται απλό αλλά είναι ένα εισιτήριο για το μέλλον. Like
, Our Blog
Uncategorized

6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική

Είναι σύνηθες σήμερα πολλές επιχειρήσεις, αναζητώντας νέους πελάτες, να παραμελούν τους ήδη υπάρχοντες, τους οποίους συχνά θεωρούν δεδομένους. Η αλήθεια όμως είναι ότι οι τωρινοί πελάτες συνιστούν ένα από τα
Posted on November 20, 2020 Comments Off on 6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική Like
, Our Blog
Uncategorized

Ένα ρεαλιστικό και ένα υπεραισιόδοξο σενάριο για το πως θα είναι η καλοκαιρινή σεζόν του 2021.

Είμαστε ήδη στον 9ο μήνα σε αυτή την πρωτόγνωρη για τον τουρισμό και όχι μόνο κρίση.Θα κάνουμε ένα ρεαλιστικό σενάριο του πως πιστεύουμε πως θα είναι ο τουρισμός το καλοκαίρι
Posted on November 17, 2020 Comments Off on Ένα ρεαλιστικό και ένα υπεραισιόδοξο σενάριο για το πως θα είναι η καλοκαιρινή σεζόν του 2021. Like
, Our Blog
Uncategorized

Οι προϊστάμενοι πρέπει να είναι “προπονητές” κι όχι κριτές του προσωπικού τους.

Ορισμένοι επαγγελματίες εκπαιδευτές λένε ότι οι διευθυντές των τμημάτων δεν μπορούν και δεν πρέπει να προσπαθούν να προπονήσουν τους υπαλλήλους τους. Κάποιοι άλλοι λένε οτι θα πρέπει να συντηρούν απλώς,
Posted on November 16, 2020 Comments Off on Οι προϊστάμενοι πρέπει να είναι “προπονητές” κι όχι κριτές του προσωπικού τους. 1
Scroll to Top