Πελάτης άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολάρια…
Πελάτης σε εστιατόριο του Cleveland έκανε μία υπέροχη κίνηση καθώς άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων…Η είδηση, που όπως αναμενόταν έγινε viral, αναφέρεται σε έναν άνδρα που επισκέφθηκε το εστιατόριο Nighttown, το οποίο την επομένη θα
Πως να βρεις και να προσλάβεις τον ιδανικό Bar Manager
Ένας εξαιρετικός Bar Manager γνωρίζει πολύ περισσότερα από το πώς να κάνει εκπληκτικά κοκτέιλ. Ξέρει πώς να διαχειρίζεται τα αποθέματα, το προσωπικό, το μενού, τους πελάτες και τις πωλήσεις.Σε αυτή
“Βιογραφικό” ίσως ακούγεται απλό αλλά είναι ένα εισιτήριο για το μέλλον.
Η κρίση του Covid σύντομα θα είναι παρελθόν και η αγορά θα ανακάμψει .Αν θέλει κάποιος να γίνει ανταγωνιστικός στην αγορά εργασίας πρέπει να εστιάσει σε μερικά απλά αλλά σημαντικά
6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική
Είναι σύνηθες σήμερα πολλές επιχειρήσεις, αναζητώντας νέους πελάτες, να παραμελούν τους ήδη υπάρχοντες, τους οποίους συχνά θεωρούν δεδομένους. Η αλήθεια όμως είναι ότι οι τωρινοί πελάτες συνιστούν ένα από τα
Ένα ρεαλιστικό και ένα υπεραισιόδοξο σενάριο για το πως θα είναι η καλοκαιρινή σεζόν του 2021.
Είμαστε ήδη στον 9ο μήνα σε αυτή την πρωτόγνωρη για τον τουρισμό και όχι μόνο κρίση.Θα κάνουμε ένα ρεαλιστικό σενάριο του πως πιστεύουμε πως θα είναι ο τουρισμός το καλοκαίρι
Οι προϊστάμενοι πρέπει να είναι “προπονητές” κι όχι κριτές του προσωπικού τους.
Ορισμένοι επαγγελματίες εκπαιδευτές λένε ότι οι διευθυντές των τμημάτων δεν μπορούν και δεν πρέπει να προσπαθούν να προπονήσουν τους υπαλλήλους τους. Κάποιοι άλλοι λένε οτι θα πρέπει να συντηρούν απλώς,