Golden key Hotel Concierge – Θυρωρείο ξενοδοχείου
Το θυρωρείο – Concierge του ξενοδοχείου είναι συνώνυμο με τα πιο υψηλά, εξατομικευμένα επίπεδα εξυπηρέτησης και φιλοξενίας που συναντάμε σε ξενοδοχεία πολυτελείας.Εκείνοι που έχουν τον τίτλο αυτό, είναι επαγγελματίες που
Καφές με μέλι, πρόσκαιρη τάση ή επανάσταση;
Συντάκτης άρθρου :Vassilios CanellosΔεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο καφές είναι το πιο δημοφιλές ρόφημα παγκοσμίως. Με περισσότερα από 400 δισεκατομμύρια φλιτζάνια να καταναλώνονται κάθε χρόνο, πολλοί άνθρωποι τον προτιμούν σκέτο,
Τμήμα Υποδοχής , ο problems-solver ενός ξενοδοχείου
Ο Υπάλληλος υποδοχής-Ρεσεψιονιστ το πρώτο άτομο που αντικρίζει ο επισκέπτη κατα την άφιξη αλλά και ο τελευταίος που βλέπει κατά την αναχώρηση και συμβάλλει καθοριστικά στην εικόνα του ξενοδοχείου. Ο
Τα πιο συχνά παράπονα σε ένα εστιατόριο
Είναι σύνηθες στην εστίαση τα πράγματα να στραβώνουν, ιδιαίτερα τις μέρες και ώρες αιχμής, με τους επισκέπτες να βιώνουν μία άσχημη εμπειρία. Συχνά πάλι οι δυσαρεστημένοι θαμώνες θα μας παραπονεθούν
Τι είναι τα Αστέρια Michelin σε εστιατόρια. Ιστορία και διαδικασίες.
Όταν Μιλάμε για εστιατόρια με Αστέρι Michelin πρόκειται για τη «βίβλο» της γαστρονομίας. Ο οδηγός Michelin εκδίδεται από την ομώνυμη γαλλική εταιρεία ελαστικών αυτοκίνητων, για πάνω από έναν αιώνα. Πρόκειται
5 blog και websites που απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουριστικό κλάδο
Ένα πολύ δυνατό θα μπορούσαμε να πούμε κομμάτι του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια είναι το blog και τα websites και ειδικά σε ό,τι αφορά τον τουρισμό , τα ταξίδια και