Piña Colada – Το εθνικό ποτό του Puerto Rico

pina colada

Η πρώτη Piña Colada σερβιρίστηκε στις 16 Αυγούστου 1954, στο Caribe Hilton’s Beachcomber Bar στο San Juan, πρωτεύουσα του Πουέρτο Ρίκο. 
Λίγους μήνες νωρίτερα, ο δημιουργός του, Ramón “Monchito” Marrero, είχε ένα αίτημα από τη διεύθυνση του ξενοδοχείου να δημιουργήσει ένα νέο signature κοκτέιλ  που θα εντυπωσίαζε έναν Top VIP επαναλαμβανόμενο πελάτη του Caribe Hilton. 

, Piña Colada – Το εθνικό ποτό του Puerto Rico

Ο Monchito, αποδέχτηκε την πρόκληση, πέρασε τρεις μήνες έντονης προσπάθειας και πειραματισμού, έως ότου τελικά δημιουργήθηκε η τέλεια Piña Colada του Ramón. 

, Piña Colada – Το εθνικό ποτό του Puerto Rico

Θα συνέχιζε βέβαια  να σερβίρει τις τροπικές λιχουδιές του στο ίδιο μπαρ για σχεδόν 40 χρόνια. Το Piña Colada είναι ένα γλυκό κοκτέιλ με βάση το ρούμι, που συνδέει το πανταχού παρόν τοπικό (λευκό) ρούμι με την κρέμα καρύδας και χυμό ανανά. 
Το Piña Colada έχει μια αίσθηση tiki και συνήθως παρασκευάζεται και αναμιγνύεται με θρυμματισμένο πάγο. Αυτό το κοκτέιλ μπορεί να είναι διακοσμημένο με τρίγωνα ανανά, και κεράσι αλλά μπορεί να πάρει πλήθος εξωτικών φρούτων ωε γαρνιτούρα.  
Χρησιμοποιείται κάποιες φορές  τριμμένη καρύδα, πασπαλισμένη πάνω από το μείγμα, σκόνη βανίλιας ή και εσάνς ορχιδέας. 
Το 1978 η Piña Colada ανακηρύχθηκε το επίσημο ποτό του Πουέρτο Ρίκο από την κυβέρνηση. Την ίδια χρονιά, στον κ. Μαρέρο εμφανίστηκε μαζί με μια έγχρωμη τηλεόραση ως δώρο με την επίτευξη του οτι κατάφερε να πουλήσει  3 εκατομμύρια Piña Colada. Το Caribe Hilton αναφέρεται ότι ακόμα και τώρα φτιάχνει περισσότερα από πεντακόσια Piña Colada την ημέρα.
Το πρωτότυπο Piña Colada:Συστατικά:
◉ 2 oz Λευκό ρούμι
◉ 1 oz Κρέμα καρύδας
◉ 1 oz Κρέμα γάλακτος
◉ 6 oz Φρέσκος χυμός ανανά
◉ 1/2 φλιτζάνι θρυμματισμένο πάγο
Τεχνική ανάμειξης: ΜπλέντερΠοτήρι: HighballΔιακόσμηση: Ανανά & κεράσι (προαιρετικά)Μέθοδος:Ανακατέψτε τα υλικά με θρυμματισμένο πάγο, μέχρι να ομογενοποιηθούν. Διακοσμήστε με ανανά: ένα κεράσι κοκτέιλ, προαιρετικά προσθέστε μια πινελιά κρέμας γάλακτος στο μείγμα, πριν από την ανάμειξη.

Θα συνέχιζε βέβαια  να σερβίρει τις τροπικές λιχουδιές του στο ίδιο μπαρ για σχεδόν 40 χρόνια. Το Piña Colada είναι ένα γλυκό κοκτέιλ με βάση το ρούμι, που συνδέει το πανταχού παρόν τοπικό (λευκό) ρούμι με την κρέμα καρύδας και χυμό ανανά. 
Το Piña Colada έχει μια αίσθηση tiki και συνήθως παρασκευάζεται και αναμιγνύεται με θρυμματισμένο πάγο. Αυτό το κοκτέιλ μπορεί να είναι διακοσμημένο με τρίγωνα ανανά, και κεράσι αλλά μπορεί να πάρει πλήθος εξωτικών φρούτων ωε γαρνιτούρα.  
Χρησιμοποιείται κάποιες φορές  τριμμένη καρύδα, πασπαλισμένη πάνω από το μείγμα, σκόνη βανίλιας ή και εσάνς ορχιδέας. 
Το 1978 η Piña Colada ανακηρύχθηκε το επίσημο ποτό του Πουέρτο Ρίκο από την κυβέρνηση. Την ίδια χρονιά, στον κ. Μαρέρο εμφανίστηκε μαζί με μια έγχρωμη τηλεόραση ως δώρο με την επίτευξη του οτι κατάφερε να πουλήσει  3 εκατομμύρια Piña Colada. Το Caribe Hilton αναφέρεται ότι ακόμα και τώρα φτιάχνει περισσότερα από πεντακόσια Piña Colada την ημέρα.
Το πρωτότυπο Piña Colada:Συστατικά:
◉ 2 oz Λευκό ρούμι
◉ 1 oz Κρέμα καρύδας
◉ 1 oz Κρέμα γάλακτος
◉ 6 oz Φρέσκος χυμός ανανά
◉ 1/2 φλιτζάνι θρυμματισμένο πάγο
Τεχνική ανάμειξης: ΜπλέντερΠοτήρι: HighballΔιακόσμηση: Ανανά & κεράσι (προαιρετικά)Μέθοδος:Ανακατέψτε τα υλικά με θρυμματισμένο πάγο, μέχρι να ομογενοποιηθούν. Διακοσμήστε με ανανά: ένα κεράσι κοκτέιλ, προαιρετικά προσθέστε μια πινελιά κρέμας γάλακτος στο μείγμα, πριν από την ανάμειξη.

Ένα άρθρο του Vassilios Canellos στο FnB-Pro

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top