Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου?

χωρίς τίτλο 1

Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου

Σε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό έχει σαν βασικό  αντικείμενο την ικανοποίηση του πελάτη παρέχοντάς τους όσο γίνεται  καλύτερες υπηρεσίες.Αν το προσωπικό είναι ευχαριστημένο στον χώρο εργασίας τους, τότε στην συναναστροφή  τους με τον πελάτη αυτό  αντικατοπτρίζεται..
Υπάρχουν πολλά στοιχεία στο πόση διαφορά μπορεί να κάνει ένα ευχαριστημένο προσωπικό από ένα απλά αδιάφορο προσωπικο…Μερικά στατιστικά είναι ότι το ευχαριστημένο προσωπικό είναι 31% πιο παραγωγικό και 3 φορές πιο δημιουργικό από έναν δυσαρεστημένο υπαλλήλο.
Επίσης τα έσοδα  του ξενοδοχείου μπορεί να αυξηθούν  ακόμα και στο +12% .
Το πώς μπορούμε να έχουμε ικανοποιημένο το προσωπικό μας
1)Να υπάρχει ένα ευχάριστο αλλά ταυτόχρονα επαγγελματικό περιβάλλον.
2)Να δείχνουμε στους υπαλλήλους ότι τους στηρίζουμε με αναβαθμίσεις και εκπαιδεύσεις.
3) Ανταμοιβή στους καλούς υπαλλήλους είτε χρηματική είτε υλική και να τους ανακοινώνετε τα καλά σχόλια των πελατών.Αυτο θα τους κάνει να αισθάνονται ότι οι κόποι αναγνωρίζονται και από τον πελάτη και από εσάς.
4)Νά τους κάνουμε να νιώθουν επαγγελματική σιγουριά στον χώρο εργασίας τους..Δηλαδή ότι είναι στο χέρι τους να μείνουν αρκετά χρόνια στην συγκεκριμένη επιχείρηση.
5)Να τους προμηθεύουμε  με τα απαραίτητα σύγχρονα εργαλεία για να κάνουν την εργασία τους ευκολότερη και καλύτερη.
Ένα νέο πρόγραμμα κρατήσεων ίσως…ένα καλό μπλέντερ στον μπάρμαν η και ένα pda  στον σερβιτόρο… 

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top