Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

changehotel

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε τη εργασία σας μόνο και μόνο επειδή πέρασαν κάποια χρόνια μπορεί να μην είναι η σωστή απόφαση.

Το να αποφασίσετε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να φύγετε από μια εργασία δεν πρέπει να βασίζεται αποκλειστικά στη χρονική διάρκεια που έχετε παραμείνει σε αυτήν. Ο χρόνος, δηλαδή τα «χρόνια», δεν είναι το κύριο κριτήριο που πρέπει να καθορίζει την απόφασή σας. Το πιο σημαντικό στοιχείο που θα πρέπει να λάβετε υπόψη είναι η ποιότητα της εμπειρίας σας και το αν συνεχίζετε να αναπτύσσεστε τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά.

Πότε πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε την αναζήτηση νέας εργασίας; Εδώ είναι μερικά σημεία που πρέπει να εξετάσετε:

Στασιμότητα στην ανάπτυξη και τον μισθό: Αν δεν βλέπετε πλέον βελτίωση στις δεξιότητές σας ή αν ο μισθός σας δεν αυξάνεται με τον καιρό, ίσως να είναι καιρός να αναζητήσετε νέες προκλήσεις. Η εξέλιξη είναι απαραίτητη για την επαγγελματική σας ικανοποίηση.

Ακατάλληλη εργασία: Όταν η εργασία σας δεν ανταποκρίνεται πλέον στις ανάγκες, τις επιθυμίες ή τις ικανότητές σας, τότε είναι ένδειξη ότι ίσως ήρθε η ώρα να προχωρήσετε σε κάτι που θα σας προσφέρει περισσότερη ικανοποίηση και νόημα.

Προβλήματα με τους ανθρώπους ή την κουλτούρα της εταιρείας: Εάν το περιβάλλον εργασίας σας, είτε λόγω ανθρώπων είτε λόγω κουλτούρας, δεν σας ικανοποιεί, αυτό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη διάθεση και την απόδοσή σας. Σε αυτή την περίπτωση, η αναζήτηση μιας νέας εργασίας με καλύτερη κουλτούρα μπορεί να είναι μια σοφή κίνηση.

Είναι επίσης σημαντικό να τονιστεί ότι η απόφαση να φύγετε από τη εργασία σας δεν πρέπει να εξαρτάται από το πόσο χρόνο έχετε περάσει εκεί. Είτε πρόκειται για την πρώτη σας ημέρα, για έξι μήνες ή για δέκα χρόνια, το κρίσιμο σημείο είναι πώς αυτή η δουλειά επηρεάζει την ευημερία σας. Όταν η εργασία σας αρχίζει να επηρεάζει αρνητικά την υγεία σας, είτε σωματικά είτε ψυχικά, τότε πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στην υγεία σας και να σκεφτείτε σοβαρά να αποχωρήσετε.

Δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να έχετε λιγότερο από ένα έτος εμπειρίας στο βιογραφικό σας ή ακόμα και ένα μικρό κενό στην απασχόληση. Αυτό που έχει σημασία για τους μελλοντικούς εργοδότες είναι το τι καταφέρατε και τι μάθατε κατά τη διάρκεια της παραμονής σας σε μια θέση. Οι δεξιότητες και η εμπειρία που αποκτήσατε, ακόμα και σε σύντομο χρονικό διάστημα, είναι εκείνες που θα καθορίσουν την αξία σας στην αγορά εργασίας.

Σε τελική ανάλυση, η απόφαση να φύγετε από μια εργασία είναι προσωπική και πρέπει να βασίζεται στην αίσθηση ικανοποίησης, ανάπτυξης και ευημερίας. Σκεφτείτε τα παραπάνω σημεία και λάβετε μια απόφαση που θα σας οδηγήσει προς την κατεύθυνση της επαγγελματικής και προσωπικής σας εξέλιξης.

, Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top