Πώς μια Καθαρή Τουαλέτα Επηρεάζει την Εμπειρία του Πελάτη: Η Σημασία της Καθαριότητας στις Τουριστικές Επιχειρήσεις

τουαλέτες ξενοδοχείων καθαρές εμπειρία πελάτη

Η πρώτη εντύπωση είναι κρίσιμη, και στον χώρο της φιλοξενίας, αυτή η πρώτη εντύπωση μπορεί να διαμορφωθεί στα πιο απρόσμενα σημεία της επιχείρησης – όπως για παράδειγμα ένα καθαρό μπάνιο. Είναι ένα μικρό, αλλά σημαντικό, κομμάτι του παζλ που διαμορφώνει την εμπειρία του πελάτη και μπορεί να καθορίσει τη γνώμη του για την επιχείρησή σας.

Σε ένα εστιατόριο, για παράδειγμα, η καθαριότητα της τουαλέτας δεν είναι απλώς θέμα υγιεινής. Είναι επίσης ένας παράγοντας που επηρεάζει τον τρόπο που οι πελάτες αντιλαμβάνονται την συνολική λειτουργία της επιχείρησής σας. Ένα καθαρό μπάνιο μεταφέρει θετικά συναισθήματα, δημιουργώντας μια εικόνα οργανωμένης επιχείρησης που δίνει σημασία στην λεπτομέρεια

., Πώς μια Καθαρή Τουαλέτα Επηρεάζει την Εμπειρία του Πελάτη: Η Σημασία της Καθαριότητας στις Τουριστικές Επιχειρήσεις

Σύμφωνα με δεδομένα της Hoteltraining σε ερευνα που έκανε τον Ιουλιο του 2023 , το 79% των πελάτων συνδέουν την κατάσταση της τουαλέτας ενός εστιατορίου με την κατάσταση της κουζίνας του. Αυτό σημαίνει ότι η εντύπωση που δίνει μια καθαρή τουαλέτα επεκτείνεται πέρα ​​από το θέμα υγιεινής και επηρεάζει την γενική αξιολόγηση μιάς επιχείρησης.

Τα συναισθήματα που προκαλεί ένα καθαρό μπάνιο διαρκούν καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψης του πελάτη, επηρεάζοντας τη γαστρονομική εμπειρία του. Επιπλέον, το 89% των πελατών δηλώνουν ότι δεν θα επέστρεφαν σε ένα εστιατόριο με βρώμικη τουαλέτα. Αυτό υπογραμμίζει τη σημασία της καθαριότητας όχι μόνο για την πρώτη εντύπωση αλλά και για τη δημιουργία πελατειακής πιστότητας και την αποφυγή απώλειας πελατών.

Για τους κοινόχρηστους χώρους ξενοδοχείων, οι καθαρές τουαλέτες είναι ακόμα πιο κρίσιμες. Η ακαθαρσία μπορεί να δημιουργήσει αρνητικές εντυπώσεις για το ξενοδοχείο σας, που ενδέχεται να επηρεάσουν την εμπιστοσύνη των πελατών σε άλλους τομείς. Σύμφωνα με την έρευνα Hoteltraining, οι πελάτες που θα συναντήσουν ακάθαρτες τουαλέτες είναι λιγότερο πρόθυμοι να εμπιστευτούν το ξενοδοχείο σας, επηρεάζοντας την αντίληψή τους για την ποιότητα ολόκληρου του καταλύματος και να οδηγήσει σε πιο προσεκτική αξιολόγηση των υπηρεσιών και των τιμών, καθιστώντας τους πελάτες πιο επικριτικούς και δύσπιστους.

Προτείνουμε κάθε επιχείρηση να εφαρμόσει λίστα ελέγχου καθαρισμού τουαλέτας. Οι εργαζόμενοι θα μπορούν να ελέγχουν και να ολοκληρώνουν με πρόγραμμα τη διαδικασία. Επίσης, συνιστάται η τακτική απολύμανση του χώρου από επαγγελματίες απολυμάνσεων για τη σωστή διατήρηση της υγιεινής του χώρου. Συνιστάται να σχεδιάζετε με κάθε λεπτομέρεια την διαδικασία καθαρισμού

Συνολικά, η διατήρηση μιας καθαρής τουαλέτας σε μια επιχείρηση της φιλοξενίας είναι πολύ περισσότερο από μια απλή υποχρέωση υγιεινής. Είναι μια στρατηγική επένδυση στη δημιουργία θετικής εικόνας, πελατειακής πιστότητας και, τελικά, στην επιτυχία της επιχείρησης.

Του Παύλου Παπάδάκη Hospitality Consultant, Operations Manager@Ocean Beach Resort, Certified Professional Trainer

., Πώς μια Καθαρή Τουαλέτα Επηρεάζει την Εμπειρία του Πελάτη: Η Σημασία της Καθαριότητας στις Τουριστικές Επιχειρήσεις

Τα online σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχεικών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

Η Hoteltraining συνεργάζεται με συγκεκριμένες ξενοδοχειακές επιχείρησεις στην Ελλάδα και μετά από αξιολόγηση για τις συνθήκες εργασίας αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης στα συγκεκριμένα, προωθεί τα βιογραφικά των συμετεχόντων στα σεμινάρια εάν το επιθυμούν

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top