Ένας ξενοδοχειακός όμιλος προσφέρει μία ασυνήθιστη παροχή στους εργαζόμενους του

hotel france vittel 1623064

Μια αλυσίδα ξενοδοχείων με έδρα την Γερμανία σημείωσε άνοδο 25% στις αιτήσεις εργασίας αφού προτίθεται να πληρώσει για τατουάζ, piercing ακόμα και την κόμμωση του προσωπικού

., Ένας ξενοδοχειακός όμιλος προσφέρει μία ασυνήθιστη παροχή στους εργαζόμενους του

Ο ξενοδοχειακός όμιλος Ruby Hotels, ο οποίος διαθέτει δώδεκα ξενοδοχεία σε όλη την Ευρώπη δίνει bonus έως και 500 ευρώ αφού οι εργαζόμενοι συμπληρώσουν έξι μήνες απασχόλησης.

Από τότε που ξεκίνησε η νέα αυτή παροχή πριν από περίπου ένα μήνα, η Ruby Hotels σημείωσε άνοδο 25% στις αιτήσεις για εργασία.

., Ένας ξενοδοχειακός όμιλος προσφέρει μία ασυνήθιστη παροχή στους εργαζόμενους του

Εκτός την έκταση που θα έπαιρνε απο θέμα διαφήμισης μια τέτοια κίνηση σκοπός ήταν να προσελκύσουν την προσωπικότητα του εργαζόμενου που θέλουν στα ξενοδοχεία τους.

Παρατηρούμε ότι και στην Ελλαδα γινονται παροχές σε μορφή χρηματικού bonus για την προσέλκυση νέων εργαζομένων, αλλα και διατήρηση του υπάρχον προσωπικού, οι οποίες δεν υπηρχαν τα προηγούμενα χρόνια αλλα η αλήθεια είναι ότι ο συγκεκριμένος πρωτοτύπησε.

., Ένας ξενοδοχειακός όμιλος προσφέρει μία ασυνήθιστη παροχή στους εργαζόμενους του

χωρίς τίτλο 2023 01 15T144036.313
Uncategorized
John Protopapadakis

Ημέρες Καριέρας Injobbs. To Μεγαλύτερο Συνέδριο Ανθρώπινου Δυναμικού στη Ξενοδοχειακή Βιομηχανία

Η Injobbs, η πλατφόρμα που προσφέρει διαρκώς νέες λύσεις στελέχωσης στη Φιλοξενία και sτην Εστίαση, διοργανώνει το 4o Forum Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ξενοδοχειακή Βιομηχανία το Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2023 στο WYNDHAM GRAND ATHENS Στην ημέρα καριέρας θα πραγματοποιηθούν B2Β συναντήσεις ανάμεσα

Διάβασε το άρθρο
hoteltraining2023
Uncategorized
sarras

Αυτό το εστιατόριο προσφέρει έκπτωση εώς και 100% ανάλογα με το σωματότυπο σας

Όσο πιο αδύνατος είσαι τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση! Αυτή είναι η ασυνήθιστη ιδέα που χρησιμοποιεί το Mongolias Master στο Kuching, ένα εστιατόριο στη Μαλαισία. Οι ειδικές εκπτώσεις είναι πολύ δημοφιλείς στα εστιατόρια. Ειδικά τώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα

Διάβασε το άρθρο
customer, expectation, service-1253483.jpg
Uncategorized
John Protopapadakis

Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18,

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top