Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως

χωρίς τίτλο 2021 09 08T225726.622

Η Hoteltraining.gr υλοποιεί το εξ αποστάσεως σεμινάριο “PROTEL”, με σκοπό οι συμμετέχοντες να γίνουν άριστοι γνώστες του λογισμικού αυτού, εμπλουτίζοντας κατ’ αυτό τον τρόπο το βιογραφικό τους.

Η γνώση του χειρισμού του Protel, θεωρείται απαραίτητη σε όσους στοχεύουν σε μια καριέρα στον Τουρισμό και αποτελεί σπουδαίο όπλο για τους επαγγελματίες που εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν στον ξενοδοχειακό κλάδο.

., Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως

Το Protel είναι ένα ολοκληρωμένο λογισμικό πρόγραμμα διαχείρισης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, με το οποίο λειτουργούν τα περισσότερα Ξενοδοχεία ανά την υφήλιο.  Οι συμμετέχοντες, θα γίνουν άριστοι γνώστες του λογισμικού αυτού και των δυνατοτήτων του με κόστος ολόκληρου του σεμιναρίου μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης μόνο με 59 ευρώ.

Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο του Εξ αποστάσεως Σεμιναρίου

• Έλεγχος διαθεσιμότητας στο Protel

• Κατηγορίες και διαχείριση κρατήσεων

• Βασικοί όροι συμφωνίας που χρησιμοποιούνται στις κρατήσεις

• Επιβεβαίωση κράτησης

• Ακύρωση κράτησης

• Φόρμα κράτησης

• Δημιουργία προφίλ πελάτη / εταιρίας / τουριστικού γραφείου στο Protel

• Registration Card

• Κράτηση μεμονωμένου πελάτη

• Άφιξη χωρίς κράτηση και διαχείριση της (Walk-in)

• Τρόποι αναζήτησης κράτησης• Εταιρική κράτηση

• Δημιουργία εταιρικής κράτησης• Πρακτορειακή κράτηση

• Δημιουργία πρακτορειακής κράτησης (Τουριστικό γραφείο)

• Ξενοδοχειακά πακέτα• Διαχείριση αφίξεων – Check in

• Προγραμματισμένη αλλαγή δωματίου και ολοκλήρωσή της στο σύστημα

• Άμεση αλλαγή δωματίου• Αλλαγή ημερομηνίας άφιξης ή αναχώρησης

• Αλλαγή όρου συμφωνίας στην κράτηση• Προσθήκη προκαταβολής σε κράτηση

• Έκδοση proforma invoice• Έκδοση info invoice• Παράδοση – παραλαβή ταμείου βάρδιας

• Ανάλυση και διαχείριση ταμειακής κατάστασης (Cash Register)

• Καταχώρηση χρεωστικών σε διαμένοντες – Χρεώσεις δωματίων

• Παροχή extra υπηρεσιών με χρέωση στο δωμάτιο

• Έκδοση λογαριασμού σε πελάτη / εταιρεία / τουριστικό γραφείο

• Τρόποι πληρωμής παραστατικού• Ακύρωση παραστατικού και αιτιολογία

• Ανάλυση και διαδικασία προετοιμασίας για το κλείσιμο ημέρας

Όλα τα σεμινάρια είναι μαγνητοσκοπημένα, πράγμα που σημαίνει πως μπορεί να τα παρακολουθήσει κανείς ανά πάσα στιγμή, από τον υπολογιστή, το tablet ή ακόμα κι απ’ το smartphone του.

Η διαδικασία εγγραφης και παρακολούθησης είναι εξαιρετικά εύκολη και δε χρειάζονται δικαιολογητικά


, Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεωςΜε την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου θα λάβει ο ενδιαφερόμενος Πιστοποιητικό Παρακολούθησης με μοναδικό αριθμό γνησιότητας .
, Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως Απευθύνεται σε σπουδαστές και αποφοίτους του τομέα Τουρισμού αλλά και επαγγελματίες του τμήματος κρατήσεων και υποδοχής (front & back office).
, Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως Όλα τα Ξενοδοχειακά Σεμινάρια της Hoteltraining είναι μαγνητοσκοπημένα και διαθέσιμα 24 ώρες το 24ωρο και αυτό ισχύει και για το Protel.
, Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως Μετά την εγγραφή είναι στην διάθεση σας για 14 ήμερες να το παρακολουθήσετε οσες φορές το επιθυμείτε ώστε να κρατήσετε και τις σημειώσεις που θέλετε

Κάντε κλικ ΕΔΩ για να μάθετε περισσότερα για το Protel αλλά και το σύνολο των διαθέσιμων σεμιναρίων

., Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top