Η τουριστική εκπαίδευση βοηθά στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 

χωρίς τίτλο 2022 03 25T202549.546

Η τουριστική εκπαίδευση στα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί την σημαντικότερη διαδικασία για την ανάπτυξη του τουρισμού.

Αναγνωρισμένες διεθνώς υπάρχουν δύο κατηγορίες προγραμμάτων τουριστικής εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα διοίκησης τουρισμού και το πρόγραμμα διοίκησης φιλοξενίας. .

Το εκπαιδευτικό σύστημα στη χώρα μας σχετικά με τον τουρισμό χωρίζεται σε τρεις βαθμίδες: την δευτεροβάθμια, την μεταδευτεροβάθμια και την ανώτερη βαθμίδα εκπαίδευσης. Σε αυτές τις βαθμίδες υπάρχουν δημόσια άλλα και ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Στην Ευρώπη οι χώρες που έχουν αξιόλογες σχολές τουριστικής εκπαίδευσης είναι η Αυστρία, η Γερμανία, η Γαλλία και η Ελβετία. Η ποιότητα των υπηρεσιών συνδέεται άμεσα με την τουριστική εκπαίδευση. Αν δεν υπάρχει σωστή εκπαίδευση δεν υπάρχει και καλή ποιότητα στις υπηρεσίες που προσφέρονται.

Χρειάζεται εξειδίκευση πάνω στη θέση εργασίας που έχει αναλάβει. ένας εργαζόμενος σε ένα ξενοδοχείο. Η τουριστική ανάπτυξη και η τουριστική εκπαίδευση δεν είναι συνώνυμοι όροι. Έχουν διαφορές.

Η εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων εστιάζει στο παρόν, αφορά τον κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά, πραγματοποιείται άμεσα και στοχεύει στην διόρθωση των ελλείψεων. Από την άλλη η ανάπτυξη εστιάζει στο μέλλον, αφορά ομάδες ατόμων, έχει μακροπρόθεσμες επιδράσεις και προετοιμάζει τους εργαζόμενους για το μέλλον

.,  Η τουριστική εκπαίδευση βοηθά στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top