Ξενοδοχείο έκανε διπλοκράτηση σε δωμάτιο νύφης. Μια ιστορία για γέλια και για κλάματα

Reservation

Μια νύφη έμεινε κυριολεκτικά στον δρόμο για λίγο τουλαχιστον όταν συνειδητοποίησε ότι το ξενοδοχείο είχε κάνει διπλοκράτηση στην σουίτα τους.

Η Έμιλι και η οικογένειά της είχαν κλείσει μια σουίτα για να μείνουν στο ξενοδοχείο Marriott στο Newport Beach της Καλιφόρνια το βράδυ πριν από τον δεύτερο γάμο της μαμάς της, αλλά αποδείχθηκε καταστροφικό όταν βρήκαν αγνώστους να βρίσκονται στο δωμάτιό τους.

Οπως βλέπουμε ακόμα και μεγάλοι ξενοδοχειακοί κολοσσοί οπως η Mariott κανουν λάθη

., Ξενοδοχείο έκανε διπλοκράτηση σε δωμάτιο νύφης. Μια ιστορία για γέλια και για κλάματα

Δημοσιεύοντας η Έμιλι το απρόσμενο αυτο γεγονός σε βίντεο το οποιο φυσικά έγινε Viral στο TikTok, η μαμά φαίνεται αναστατωμένη ενώ μιλάει στο τηλέφωνο με την υποδοχή.

Κοιτάζοντας την κόρη της να τραβάει βίντεο, την ρωτά: “Είμαι στην κάμερα; μου κάνει κάποιος φάρσα αυτή τη στιγμή;” και συνεχίζει στο τηλέφωνο να μιλάει με την υποδοχή «Μόλις μπήκα στο δωμάτιο στο οποίο μόλις μου δώσατε τα κλειδιά και ειναι κατι κυρίες ήδη μέσα», λέει στο προσωπικό στο τηλέφωνο, επιβεβαιώνοντας κιόλας ότι ο αριθμός του δωματίου της είναι 1508.

Η Έμιλι περιέγραψε το βίντεο ως «όταν το ξενοδοχείο σου κάνει διπλόκράτηση στο δωμάτιο σου και μπαίνεις και βλέπει στο ντους γυναίκες να κάνουν μάσκες ομορφίας το βράδυ πριν από την ημέρα του γάμου σου».

Στο δεύτερο κλιπ, η άλλη που ήταν ήδη στο δωμάτιο παραπονιέται έντονα και βρίζοντας στον υπεύθυνο της υποδοχής.

“Μόλις έβαλες μια ολόκληρη οικογένεια στο δωμάτιό μου στις 23.30 την ωρα που κάναμε ντους. Νομίζαμε ότι μας ληστεύουν. Είμαι [στο δωμάτιο] 1508, τους και η νύφη επίσης δωμάτιο 1508.”

Στη συνέχεια ζητά αποζημίωση, συμπεριλαμβανομένης μιας δωρεάν διαμονής και για την οικογένεια της Έμιλi.
Ο διευθυντής φαίνεται να ζητά συγγνώμη από τους επισκέπτες και να τους λέει ότι θα γράψει τα πάντα σε χαρτιά επειδή το σύστημα υπολογιστή του ξενοδοχείου είναι εκτός λειτουργίας.

Η Έμιλι εξήγησε αργότερα ότι το θέμα επιλύθηκε και στην οικογένειά της δόθηκε ένα νέο δωμάτιο για τη διαμονή.

., Ξενοδοχείο έκανε διπλοκράτηση σε δωμάτιο νύφης. Μια ιστορία για γέλια και για κλάματα

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top