Ξενοδοχείο έκανε διπλοκράτηση σε δωμάτιο νύφης. Μια ιστορία για γέλια και για κλάματα

Reservation

Μια νύφη έμεινε κυριολεκτικά στον δρόμο για λίγο τουλαχιστον όταν συνειδητοποίησε ότι το ξενοδοχείο είχε κάνει διπλοκράτηση στην σουίτα τους.

Η Έμιλι και η οικογένειά της είχαν κλείσει μια σουίτα για να μείνουν στο ξενοδοχείο Marriott στο Newport Beach της Καλιφόρνια το βράδυ πριν από τον δεύτερο γάμο της μαμάς της, αλλά αποδείχθηκε καταστροφικό όταν βρήκαν αγνώστους να βρίσκονται στο δωμάτιό τους.

Οπως βλέπουμε ακόμα και μεγάλοι ξενοδοχειακοί κολοσσοί οπως η Mariott κανουν λάθη

., Ξενοδοχείο έκανε διπλοκράτηση σε δωμάτιο νύφης. Μια ιστορία για γέλια και για κλάματα

Δημοσιεύοντας η Έμιλι το απρόσμενο αυτο γεγονός σε βίντεο το οποιο φυσικά έγινε Viral στο TikTok, η μαμά φαίνεται αναστατωμένη ενώ μιλάει στο τηλέφωνο με την υποδοχή.

Κοιτάζοντας την κόρη της να τραβάει βίντεο, την ρωτά: “Είμαι στην κάμερα; μου κάνει κάποιος φάρσα αυτή τη στιγμή;” και συνεχίζει στο τηλέφωνο να μιλάει με την υποδοχή «Μόλις μπήκα στο δωμάτιο στο οποίο μόλις μου δώσατε τα κλειδιά και ειναι κατι κυρίες ήδη μέσα», λέει στο προσωπικό στο τηλέφωνο, επιβεβαιώνοντας κιόλας ότι ο αριθμός του δωματίου της είναι 1508.

Η Έμιλι περιέγραψε το βίντεο ως «όταν το ξενοδοχείο σου κάνει διπλόκράτηση στο δωμάτιο σου και μπαίνεις και βλέπει στο ντους γυναίκες να κάνουν μάσκες ομορφίας το βράδυ πριν από την ημέρα του γάμου σου».

Στο δεύτερο κλιπ, η άλλη που ήταν ήδη στο δωμάτιο παραπονιέται έντονα και βρίζοντας στον υπεύθυνο της υποδοχής.

“Μόλις έβαλες μια ολόκληρη οικογένεια στο δωμάτιό μου στις 23.30 την ωρα που κάναμε ντους. Νομίζαμε ότι μας ληστεύουν. Είμαι [στο δωμάτιο] 1508, τους και η νύφη επίσης δωμάτιο 1508.”

Στη συνέχεια ζητά αποζημίωση, συμπεριλαμβανομένης μιας δωρεάν διαμονής και για την οικογένεια της Έμιλi.
Ο διευθυντής φαίνεται να ζητά συγγνώμη από τους επισκέπτες και να τους λέει ότι θα γράψει τα πάντα σε χαρτιά επειδή το σύστημα υπολογιστή του ξενοδοχείου είναι εκτός λειτουργίας.

Η Έμιλι εξήγησε αργότερα ότι το θέμα επιλύθηκε και στην οικογένειά της δόθηκε ένα νέο δωμάτιο για τη διαμονή.

., Ξενοδοχείο έκανε διπλοκράτηση σε δωμάτιο νύφης. Μια ιστορία για γέλια και για κλάματα

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top