Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

χωρίς τίτλο 2021 09 21T145146.338

Νέες προσεγγίσεις στη διαχείριση των εσόδων των ξενοδοχείων στην Big-Data εποχή

Revenue Management είναι η διαχείριση των εσόδων μιας επιχείρησης, ως πρακτική είναι ο οδηγός μας για την βελτιστοποίησή τους.

 Revenue Management χρησιμοποιεί τις βασικές αρχές της οικονομίας, της προσφοράς και της ζήτησης. Για να λειτουργήσει ωστόσο σωστά θα πρέπει να υπάρχουν τρεις βασικές προϋποθέσεις:

., Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

  1. Η προθυμία των πελατών να πληρώσουν άλλες τιμές για το ίδιο ακριβώς προϊόν. Στο ξενοδοχειακό προιόν πολλά τμήματα της αγοράς είναι πρόθυμα να πληρώσουν διαφορετικές τιμές ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις. Ακόμα δε περισσότερο είναι διατεθειμένα να πληρώσουν υψηλότερες τιμές για ένα ιδιαίτερο δωμάτιο (π.χ. με θέα, με πισίνα κ.λπ.)
  2. Η ποσότητα προϊόντος προς πώληση να ειναι αμετάβλητη και σταθερή. Η δυναμικότητα σε ολα τα ξενοδοχεία ειναι συγκεκριμένη
  3. Το προϊόν να θεωρείται αναλώσιμο.Tα δωμάτια ενός ξενοδοχείου θεωρουνται αναλώσιμα – αν δεν πωληθούν σήμερα, δεν θα μπορούν αύριο. να  αναπληρώσουν την απώλεια

Πως εφαρμόζουμε το Revenue Management

  • Θα πρεπει να καθορίσουμε το ίδιο το ξενοδοχειακό προϊόν.
  • Να διαμορφώσουμε τις τιμές που μπορούν να χρησιμοποιηθούνσε κάθε ξεχωριστό τμήμα αγοράς .
  • Επισης θα πρεπει να καθοριστούν τα τμήματα αγοράς στα οποία αυτό απευθύνετα

Προτεραιότητα θα πρεπει να δίνουμε στην πληρότητα και στην συνεχεία στην μέση τιμή. όσο αυξάνεται η πληρότητα τόσο μπορεί να aυξάνεται και η τιμή.

Θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη και παρακολούθηση ανα συχνά διαστήματα και αναλόγως με την ζήτηση που προβλέπουμε να δημιουργούνταιτα πακέτα,οι εκπτώσεις οι ειδικές τιμέςκ.λπ. Η πρόβλεψη αυτή όμως θα πρέπει να βασίζεται και στο ιστορικό της επιχείρησης. Γι αυτό τα στατιστικά στοιχεία της θα πρέπει να ενημερώνονται και να τηρούνται.

 Σύμφωνα με μελέτες το 40% των ξενοδοχείων χρησιμοποιούν apps Η αύξηση των κρατήσεων από smartphones, σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία θα απαιτήσουν γρήγορα συστήματα cloud για να τα συμπεριλάβουν στο mobile marketing

., Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

dubai hospitality Greece
Uncategorized
papadakispaul

Γαστρονομία Αυστηρά Χωρίς Αλκοόλ, Τι Αλλάζει για τους Σεφ τα Ξενοδοχεία και τα Εστιατόρια σύμφωνα με Νέο Νόμο

Στο Ντουμπάι, πλέον απαγορεύεται η παρασκευή φαγητού που περιέχει αλκοόλ ως συστατικό. Αυτό σημαίνει ότι πιάτα όπως η σάλτσα κρασιού, τα γλυκά που περιέχουν λικέρ ή ακόμα και το αγαπημένο τιραμισού, πλέον δεν επιτρέπονται. Η απαγόρευση αυτή βασίζεται σε έναν

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 33
Uncategorized
papadakispaul

Vοucher Τουρισμού, Ποια είναι τα Επόμενα Βήματα για το Πρόγραμμα Κατάρτισης; Συχνές ερωτήσεις

Το Επιδοτούμενο Πρόγραμμα Κατάρτισης με Εκπαιδευτικό Επίδομα 1.250€ για εργαζόμενους και ανέργους στον τομέα του τουρισμού συγκέντρωσε τεράστιο ενδιαφέρον, και οι αιτήσεις έκλεισαν απροσδόκητα γρήγορα 1.5 ημέρα μετά το άνοιγμα γιατί συμπληρώθηκε ο προβλεπόμενος αριθμός αιτήσεων. Πληροφορίες που έχουμε δείχνουν

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 32
Uncategorized
papadakispaul

Δωμάτιο Ξενοδοχείου με 1 μόνο Δολάριο την ημέρα στο Asahi Ryokan με μοναδική προϋπόθεση το Live Streaming

Στην πόλη Φουκουόκα της Ιαπωνίας, το Asahi Ryokan προσφέρει μια ενδιαφέρουσα προσφορά: μια διανυκτέρευση με μόνο 100 γιεν (περίπου 1 δολάριο). Ωστόσο, αυτή η χαμηλή τιμή συνοδεύεται από μια ασυνήθιστη προυπόθεση, η διαμονή μεταδίδεται ζωντανά μέσω live streaming. Το επιχειρηματικό αυτό μοντέλο, το

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top