Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

χωρίς τίτλο 2021 09 21T145146.338

Νέες προσεγγίσεις στη διαχείριση των εσόδων των ξενοδοχείων στην Big-Data εποχή

Revenue Management είναι η διαχείριση των εσόδων μιας επιχείρησης, ως πρακτική είναι ο οδηγός μας για την βελτιστοποίησή τους.

 Revenue Management χρησιμοποιεί τις βασικές αρχές της οικονομίας, της προσφοράς και της ζήτησης. Για να λειτουργήσει ωστόσο σωστά θα πρέπει να υπάρχουν τρεις βασικές προϋποθέσεις:

., Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

  1. Η προθυμία των πελατών να πληρώσουν άλλες τιμές για το ίδιο ακριβώς προϊόν. Στο ξενοδοχειακό προιόν πολλά τμήματα της αγοράς είναι πρόθυμα να πληρώσουν διαφορετικές τιμές ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις. Ακόμα δε περισσότερο είναι διατεθειμένα να πληρώσουν υψηλότερες τιμές για ένα ιδιαίτερο δωμάτιο (π.χ. με θέα, με πισίνα κ.λπ.)
  2. Η ποσότητα προϊόντος προς πώληση να ειναι αμετάβλητη και σταθερή. Η δυναμικότητα σε ολα τα ξενοδοχεία ειναι συγκεκριμένη
  3. Το προϊόν να θεωρείται αναλώσιμο.Tα δωμάτια ενός ξενοδοχείου θεωρουνται αναλώσιμα – αν δεν πωληθούν σήμερα, δεν θα μπορούν αύριο. να  αναπληρώσουν την απώλεια

Πως εφαρμόζουμε το Revenue Management

  • Θα πρεπει να καθορίσουμε το ίδιο το ξενοδοχειακό προϊόν.
  • Να διαμορφώσουμε τις τιμές που μπορούν να χρησιμοποιηθούνσε κάθε ξεχωριστό τμήμα αγοράς .
  • Επισης θα πρεπει να καθοριστούν τα τμήματα αγοράς στα οποία αυτό απευθύνετα

Προτεραιότητα θα πρεπει να δίνουμε στην πληρότητα και στην συνεχεία στην μέση τιμή. όσο αυξάνεται η πληρότητα τόσο μπορεί να aυξάνεται και η τιμή.

Θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη και παρακολούθηση ανα συχνά διαστήματα και αναλόγως με την ζήτηση που προβλέπουμε να δημιουργούνταιτα πακέτα,οι εκπτώσεις οι ειδικές τιμέςκ.λπ. Η πρόβλεψη αυτή όμως θα πρέπει να βασίζεται και στο ιστορικό της επιχείρησης. Γι αυτό τα στατιστικά στοιχεία της θα πρέπει να ενημερώνονται και να τηρούνται.

 Σύμφωνα με μελέτες το 40% των ξενοδοχείων χρησιμοποιούν apps Η αύξηση των κρατήσεων από smartphones, σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία θα απαιτήσουν γρήγορα συστήματα cloud για να τα συμπεριλάβουν στο mobile marketing

., Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
restaurantmarketing
Uncategorized
sarras

Πως ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε το πιο exclusive και εξεζητημένο εστιατόριο, κορυφαίο στην κατάταξη στο Tripadvisor

Ίσως την παρακάτω ιστορία να την έχετε ακούσει ξανά καθώς είναι από το 2017, όμως θα είναι για πάντα μια μοναδική περίπτωση την οποία δύσκολα θα συναντήσουμε ξανά. Το εστιατόριο “Shed at Dulwich” στο Λονδίνο έχει μια εντυπωσιακή ιστορία που

Διάβασε το άρθρο
itsadeal
Uncategorized
papadakispaul

Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

Οι ελλείψεις σε προσωπικό που καλείται να εργαστεί σε ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων αυτών. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ:Οι άνεργοι τον Ιανουάριο του 2024 ανήλθαν σε 495.132 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top