Βασικές αρχές του Food Cost

αποθέματος 2

Το Food Cost (κόστος των τροφίμων) είναι απαραίτητο μέρος του budget της επιχείρησης σας.

Υπάρχουν πολλοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τον καθορισμό της τιμής ενός προϊόντος στο μενού σας και είναι σημαντικό να υπολογίσετε το κόστος των τροφίμων σας.

Σε αυτο το post, αναφέρουμε με λίγα και απλά λόγια βασικά στοιχεία που είναι ζωτικής σημασίας για τον υπολογισμό του κόστους των τροφίμων σας.

Το Food Cost και ο ακριβής υπολογισμός του είναι ένα από τα πιο επίπονα ζητήματα για πολλά εστιατόρια και Fast Food. Ακολουθούν μερικές συμβουλές του τι πρέπει να γνωρίζετε.

Το Food Cost μια σύγκριση ανάμεσα στα έσοδα που λαμβάνετε από έναν πελάτη για ένα γεύμα και το ακατέργαστο κόστος των συστατικών που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή αυτού του γεύματος.

Ενα απλό παραδειγμα. Σας κοστίζουν 3,00 Ευρώ τα συστατικά για ένα προιόν στο μενού και το οποίο πουλήσατε για 10,00Ευρώ, το κόστος του φαγητού σας θα είναι 30%. Έτσι φαίνεται με μια πολύ πρόχειρη ματιά, το κόστος φαγητού όμως είναι πολύ πιο περίπλοκο και συχνά εξαρτάται από πολλους διαφορετικούς παράγοντες στις εγκαταστάσεις σας.

Ο απλός υπολογισμός παραπάνω είναι καλός για ένα μόνο προιόν στο μενού για ένα εστιατόριο όμως είναι σύνηθες να υπολογίζετε ένα μηνιαίο κόστος φαγητού .

Ας βάλουμε στο παράδειγμα αριθμούς

., Βασικές αρχές του Food Cost

Το παραπάνω ειναι ενδιαφερων σαν ποσό αλλά δεν βγάζει πολύ νόημα. Εάν όμως γνωρίζουμε το Food Cost του μήνα, μπορούμε να το βγάλουμε σαν ποσοστό,ο οποίος ειναι και ο πιο συνηθισμένος τρόπος μέτρησης του Food Cost. Γενικά εαν οι πωλήσεις σας στα τρόφιμα ήταν 68.000 Ευρώ για τον μηνα αυτον , θα χρησιμοποιούσατε τον ίδιο υπολογισμό που χρησιμοποίησα νωρίτερα, 24000 / 68.000 = 35,2%, θα το στρογγυλοποιήσω 35% εδώ για ευκολία. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα τρόφιμα που χρησιμοποιήσατε και όλες οι πωλήσεις τροφίμων που κάνατε για το μήνα, 0.35 λεπτά σπαταλήθηκαν για κάθε ευρώ που βγάλαμε.

Συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το κόστος των τροφίμων σας υπό έλεγχο

  • Τυποποιημένες συνταγές
  • Τιμές-Είναι καλές οι τιμέςπου χρεώνετε; Καλύπτει το κόστος των πρώτων υλών; Θυμηθείτε ότι αφού πληρώσετε για αυτό το 35% του κόστους τροφίμων, σημαίνει ότι έχει απομείνει μόνο το 65% αυτού του Ευρώ για να πληρώσετε για μισθούς και παροχές εργαζομένων, ενοίκιο, ασφάλιση, ηλεκτρικό ρεύμα και όλα τα υπόλοιπα άμεσα και έμμεσα έξοδα λειτουργίας μιας επιχείρησης
  • Σωστές αγορες στην σωστή τιμή– Αγορές κατόπιν σύγκρισης ποιότητας-τιμών σε ομοια προιοντα που επιθυμούμε να προχωρήσουμε σε αγορά
  • Αποθήκευση-Ολες οι αγορές πρώτων υλών πρέπει να ελέγχονται με βάση τα κριτήρια παραλαβής και να αποθηκεύονται στο κατάλληλο μέρος το συντομότερο δυνατό μετά την παραλαβή της παράδοσης

Θυμηθείτε ότι τυχόν ασυνέπειες ή λάθη σε οποιονδήποτε από αυτούς τους παραπάνω τομείς μπορεί να οδηγήσουν σε κόστος τροφίμων που υπερβαίνει τις προσδοκίες σας και θέτει σε κίνδυνο την επιχείρησή σας.

., Βασικές αρχές του Food Cost

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top