Βρετανοί τουρίστες νόμιζαν ότι το βραχιολάκι(all inclusive) αγοράζει τα πάντα…

χωρίς τίτλο 55

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

Ζευγάρι Βρετανών τουριστών μετέβη σε εστιατόριο στην Παλιά Πόλη, στην πλατεία Ιπποκράτους, θεωρώντας πως μπορεί να φάει και να πιει ελεύθερα, λόγω του πακέτου διακοπών all inclusive που πλήρωσε στο ταξιδιωτικό του πρακτορείο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Η Δημοκρατική» ο ιδιοκτήτης του καταστήματος είπε πως το ζευγάρι  μετέβη στο κατάστημά του παρήγγειλε, έφαγε, και αφού έδωσε συγχαρητήρια για την ποιότητα του φαγητού και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, σηκώθηκε να φύγει χωρίς να πληρώσει τον λογαριασμό. Αφού χαιρέτησαν κι αντί να κατευθυνθούν προς το ταμείο κατευθύνθηκαν προς την έξοδο, ο ιδιοκτήτης ευγενικά τους «υπενθύμισε» πως έπρεπε να πληρώσουν. Έκπληκτοι έδειξαν τα βραχιολάκια τους στον ιδιοκτήτη του καταστήματος, λέγοντάς του, πως έχουν πληρώσει πακέτο διακοπών «all inclusive», θεωρώντας προφανώς πως θα είχαν δωρεάν φαγητό και ποτό στα καταστήματα όλου του νησιού.

Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, τους εξήγησε πως το πακέτο ισχύει μόνο για τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου στο οποίο διαμένουν και τότε το ζευγάρι απορημένο, έβγαλε χρήματα για να πληρώσει τον λογαριασμό και αποχώρησε, αφού συνειδητοποίησε πως τελικά έξω από το ξενοδοχείο, το βραχιολάκι δεν είχε καμιά ισχύ. Όπως δήλωσε ο ιδιοκτήτης, παρόμοιο περιστατικό είχε συμβεί και πέρυσι στο κατάστημά του, πάλι στην αρχή της σεζόν με πελάτες που θεώρησαν ότι το all inclusive πακέτο διακοπών που πλήρωσαν, επεκτείνεται στις επιχειρήσεις όλου του νησιού.  

Πηγή:www.dimokratiki.gr 

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top