Piña Colada – Το εθνικό ποτό του Puerto Rico

pina colada

Η πρώτη Piña Colada σερβιρίστηκε στις 16 Αυγούστου 1954, στο Caribe Hilton’s Beachcomber Bar στο San Juan, πρωτεύουσα του Πουέρτο Ρίκο. 
Λίγους μήνες νωρίτερα, ο δημιουργός του, Ramón “Monchito” Marrero, είχε ένα αίτημα από τη διεύθυνση του ξενοδοχείου να δημιουργήσει ένα νέο signature κοκτέιλ  που θα εντυπωσίαζε έναν Top VIP επαναλαμβανόμενο πελάτη του Caribe Hilton. 

, Piña Colada – Το εθνικό ποτό του Puerto Rico

Ο Monchito, αποδέχτηκε την πρόκληση, πέρασε τρεις μήνες έντονης προσπάθειας και πειραματισμού, έως ότου τελικά δημιουργήθηκε η τέλεια Piña Colada του Ramón. 

, Piña Colada – Το εθνικό ποτό του Puerto Rico

Θα συνέχιζε βέβαια  να σερβίρει τις τροπικές λιχουδιές του στο ίδιο μπαρ για σχεδόν 40 χρόνια. Το Piña Colada είναι ένα γλυκό κοκτέιλ με βάση το ρούμι, που συνδέει το πανταχού παρόν τοπικό (λευκό) ρούμι με την κρέμα καρύδας και χυμό ανανά. 
Το Piña Colada έχει μια αίσθηση tiki και συνήθως παρασκευάζεται και αναμιγνύεται με θρυμματισμένο πάγο. Αυτό το κοκτέιλ μπορεί να είναι διακοσμημένο με τρίγωνα ανανά, και κεράσι αλλά μπορεί να πάρει πλήθος εξωτικών φρούτων ωε γαρνιτούρα.  
Χρησιμοποιείται κάποιες φορές  τριμμένη καρύδα, πασπαλισμένη πάνω από το μείγμα, σκόνη βανίλιας ή και εσάνς ορχιδέας. 
Το 1978 η Piña Colada ανακηρύχθηκε το επίσημο ποτό του Πουέρτο Ρίκο από την κυβέρνηση. Την ίδια χρονιά, στον κ. Μαρέρο εμφανίστηκε μαζί με μια έγχρωμη τηλεόραση ως δώρο με την επίτευξη του οτι κατάφερε να πουλήσει  3 εκατομμύρια Piña Colada. Το Caribe Hilton αναφέρεται ότι ακόμα και τώρα φτιάχνει περισσότερα από πεντακόσια Piña Colada την ημέρα.
Το πρωτότυπο Piña Colada:Συστατικά:
◉ 2 oz Λευκό ρούμι
◉ 1 oz Κρέμα καρύδας
◉ 1 oz Κρέμα γάλακτος
◉ 6 oz Φρέσκος χυμός ανανά
◉ 1/2 φλιτζάνι θρυμματισμένο πάγο
Τεχνική ανάμειξης: ΜπλέντερΠοτήρι: HighballΔιακόσμηση: Ανανά & κεράσι (προαιρετικά)Μέθοδος:Ανακατέψτε τα υλικά με θρυμματισμένο πάγο, μέχρι να ομογενοποιηθούν. Διακοσμήστε με ανανά: ένα κεράσι κοκτέιλ, προαιρετικά προσθέστε μια πινελιά κρέμας γάλακτος στο μείγμα, πριν από την ανάμειξη.

Θα συνέχιζε βέβαια  να σερβίρει τις τροπικές λιχουδιές του στο ίδιο μπαρ για σχεδόν 40 χρόνια. Το Piña Colada είναι ένα γλυκό κοκτέιλ με βάση το ρούμι, που συνδέει το πανταχού παρόν τοπικό (λευκό) ρούμι με την κρέμα καρύδας και χυμό ανανά. 
Το Piña Colada έχει μια αίσθηση tiki και συνήθως παρασκευάζεται και αναμιγνύεται με θρυμματισμένο πάγο. Αυτό το κοκτέιλ μπορεί να είναι διακοσμημένο με τρίγωνα ανανά, και κεράσι αλλά μπορεί να πάρει πλήθος εξωτικών φρούτων ωε γαρνιτούρα.  
Χρησιμοποιείται κάποιες φορές  τριμμένη καρύδα, πασπαλισμένη πάνω από το μείγμα, σκόνη βανίλιας ή και εσάνς ορχιδέας. 
Το 1978 η Piña Colada ανακηρύχθηκε το επίσημο ποτό του Πουέρτο Ρίκο από την κυβέρνηση. Την ίδια χρονιά, στον κ. Μαρέρο εμφανίστηκε μαζί με μια έγχρωμη τηλεόραση ως δώρο με την επίτευξη του οτι κατάφερε να πουλήσει  3 εκατομμύρια Piña Colada. Το Caribe Hilton αναφέρεται ότι ακόμα και τώρα φτιάχνει περισσότερα από πεντακόσια Piña Colada την ημέρα.
Το πρωτότυπο Piña Colada:Συστατικά:
◉ 2 oz Λευκό ρούμι
◉ 1 oz Κρέμα καρύδας
◉ 1 oz Κρέμα γάλακτος
◉ 6 oz Φρέσκος χυμός ανανά
◉ 1/2 φλιτζάνι θρυμματισμένο πάγο
Τεχνική ανάμειξης: ΜπλέντερΠοτήρι: HighballΔιακόσμηση: Ανανά & κεράσι (προαιρετικά)Μέθοδος:Ανακατέψτε τα υλικά με θρυμματισμένο πάγο, μέχρι να ομογενοποιηθούν. Διακοσμήστε με ανανά: ένα κεράσι κοκτέιλ, προαιρετικά προσθέστε μια πινελιά κρέμας γάλακτος στο μείγμα, πριν από την ανάμειξη.

Ένα άρθρο του Vassilios Canellos στο FnB-Pro

cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gronlinecourses
Uncategorized
sarras

Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google. Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση

Διάβασε το άρθρο
do not rent this reservation room hoteltraining
Uncategorized
sarras

DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top