Piña Colada – Το εθνικό ποτό του Puerto Rico

Η πρώτη Piña Colada σερβιρίστηκε στις 16 Αυγούστου 1954, στο Caribe Hilton’s Beachcomber Bar στο San Juan, πρωτεύουσα του Πουέρτο Ρίκο. 
Λίγους μήνες νωρίτερα, ο δημιουργός του, Ramón “Monchito” Marrero, είχε ένα αίτημα από τη διεύθυνση του ξενοδοχείου να δημιουργήσει ένα νέο signature κοκτέιλ  που θα εντυπωσίαζε έναν Top VIP επαναλαμβανόμενο πελάτη του Caribe Hilton. 

Ο Monchito, αποδέχτηκε την πρόκληση, πέρασε τρεις μήνες έντονης προσπάθειας και πειραματισμού, έως ότου τελικά δημιουργήθηκε η τέλεια Piña Colada του Ramón. 

Θα συνέχιζε βέβαια  να σερβίρει τις τροπικές λιχουδιές του στο ίδιο μπαρ για σχεδόν 40 χρόνια. Το Piña Colada είναι ένα γλυκό κοκτέιλ με βάση το ρούμι, που συνδέει το πανταχού παρόν τοπικό (λευκό) ρούμι με την κρέμα καρύδας και χυμό ανανά. 
Το Piña Colada έχει μια αίσθηση tiki και συνήθως παρασκευάζεται και αναμιγνύεται με θρυμματισμένο πάγο. Αυτό το κοκτέιλ μπορεί να είναι διακοσμημένο με τρίγωνα ανανά, και κεράσι αλλά μπορεί να πάρει πλήθος εξωτικών φρούτων ωε γαρνιτούρα.  
Χρησιμοποιείται κάποιες φορές  τριμμένη καρύδα, πασπαλισμένη πάνω από το μείγμα, σκόνη βανίλιας ή και εσάνς ορχιδέας. 
Το 1978 η Piña Colada ανακηρύχθηκε το επίσημο ποτό του Πουέρτο Ρίκο από την κυβέρνηση. Την ίδια χρονιά, στον κ. Μαρέρο εμφανίστηκε μαζί με μια έγχρωμη τηλεόραση ως δώρο με την επίτευξη του οτι κατάφερε να πουλήσει  3 εκατομμύρια Piña Colada. Το Caribe Hilton αναφέρεται ότι ακόμα και τώρα φτιάχνει περισσότερα από πεντακόσια Piña Colada την ημέρα.
Το πρωτότυπο Piña Colada:Συστατικά:
◉ 2 oz Λευκό ρούμι
◉ 1 oz Κρέμα καρύδας
◉ 1 oz Κρέμα γάλακτος
◉ 6 oz Φρέσκος χυμός ανανά
◉ 1/2 φλιτζάνι θρυμματισμένο πάγο
Τεχνική ανάμειξης: ΜπλέντερΠοτήρι: HighballΔιακόσμηση: Ανανά & κεράσι (προαιρετικά)Μέθοδος:Ανακατέψτε τα υλικά με θρυμματισμένο πάγο, μέχρι να ομογενοποιηθούν. Διακοσμήστε με ανανά: ένα κεράσι κοκτέιλ, προαιρετικά προσθέστε μια πινελιά κρέμας γάλακτος στο μείγμα, πριν από την ανάμειξη.

Θα συνέχιζε βέβαια  να σερβίρει τις τροπικές λιχουδιές του στο ίδιο μπαρ για σχεδόν 40 χρόνια. Το Piña Colada είναι ένα γλυκό κοκτέιλ με βάση το ρούμι, που συνδέει το πανταχού παρόν τοπικό (λευκό) ρούμι με την κρέμα καρύδας και χυμό ανανά. 
Το Piña Colada έχει μια αίσθηση tiki και συνήθως παρασκευάζεται και αναμιγνύεται με θρυμματισμένο πάγο. Αυτό το κοκτέιλ μπορεί να είναι διακοσμημένο με τρίγωνα ανανά, και κεράσι αλλά μπορεί να πάρει πλήθος εξωτικών φρούτων ωε γαρνιτούρα.  
Χρησιμοποιείται κάποιες φορές  τριμμένη καρύδα, πασπαλισμένη πάνω από το μείγμα, σκόνη βανίλιας ή και εσάνς ορχιδέας. 
Το 1978 η Piña Colada ανακηρύχθηκε το επίσημο ποτό του Πουέρτο Ρίκο από την κυβέρνηση. Την ίδια χρονιά, στον κ. Μαρέρο εμφανίστηκε μαζί με μια έγχρωμη τηλεόραση ως δώρο με την επίτευξη του οτι κατάφερε να πουλήσει  3 εκατομμύρια Piña Colada. Το Caribe Hilton αναφέρεται ότι ακόμα και τώρα φτιάχνει περισσότερα από πεντακόσια Piña Colada την ημέρα.
Το πρωτότυπο Piña Colada:Συστατικά:
◉ 2 oz Λευκό ρούμι
◉ 1 oz Κρέμα καρύδας
◉ 1 oz Κρέμα γάλακτος
◉ 6 oz Φρέσκος χυμός ανανά
◉ 1/2 φλιτζάνι θρυμματισμένο πάγο
Τεχνική ανάμειξης: ΜπλέντερΠοτήρι: HighballΔιακόσμηση: Ανανά & κεράσι (προαιρετικά)Μέθοδος:Ανακατέψτε τα υλικά με θρυμματισμένο πάγο, μέχρι να ομογενοποιηθούν. Διακοσμήστε με ανανά: ένα κεράσι κοκτέιλ, προαιρετικά προσθέστε μια πινελιά κρέμας γάλακτος στο μείγμα, πριν από την ανάμειξη.

Ένα άρθρο του Vassilios Canellos στο FnB-Pro

  • Βρείτε μας στα Social

  • Uncategorized
    sarras

    Εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Αυστρία στηρίζουν με μία σούπα στον κατάλογο τους τον συνάνθρωπο τους

    Μερικά απο τα μεγαλύτερα και πιο διάσημα ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Αυστρία λαμβάνουν μέρος στην εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων “Σούπα με νόημα” και δίνουν ενεργά το παράδειγμα ενάντια στη φτώχεια, την πείνα και τη σπατάλη τροφίμων. . Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    papadakispaul

    Η Hilton χρησιμοποιεί τεχνολογία Virtual Reality(VR Oculus) για την εκπαίδευση του προσωπικού της

    Ο Ξενοδοχειακός Όμιλος Hilton χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Oculus for Business για να βελτιώσει την εκπαίδευση και την ανάπτυξη του προσωπικού της Η Hilton είναι μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στον κόσμο, με σχεδόν 6.000 ξενοδοχεία σε 117 χώρες. Βραβευμένη

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    sarras

    Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

    Αναρωτηθήκατε ποτέ για ποιο λόγο φεύγουν οι πελάτες; Μια αρκετά δημοφιλής έρευνα κατέδειξε ότι ο κύριος λόγος απώλειας των πελατών (68%) είναι η προβληματική εξυπηρέτηση, ενώ μόλις το 14% αποχωρεί επειδή το προϊόν/υπηρεσία είναι κακό. . Ενας μόνο αγενής ή αδιάφορος υπάλληλος

    Διάβασε το άρθρο
    Scroll to Top