Πελάτης άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολάρια…

χωρίς τίτλο 17

Πελάτης σε εστιατόριο του Cleveland έκανε μία υπέροχη κίνηση καθώς άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων…

Η είδηση, που όπως αναμενόταν έγινε viral, αναφέρεται σε έναν άνδρα που επισκέφθηκε το εστιατόριο Nighttown, το οποίο την επομένη θα έκλεινε -λόγω της πανδημίας- μέχρι τον Ιανουάριο, στην πολιτεία του Ohio, για να πιει μια μπίρα.

Φεύγοντας, ο πελάτης άφησε τα επτά ευρώ για την μπίρα συν 3.000 δολάρια, ως φιλοδώρημα για τους τέσσερις εργαζόμενους του μαγαζιού. 

Ο ιδιοκτήτης, αρχικά πίστευε ότι ο πελάτης άφησε 300 δολάρια, καθώς του ξέφυγε ένα μηδενικό, αλλά όταν αντιλήφθηκε το πραγματικό ύψος του φιλοδωρήματος, πρόλαβε τον πελάτη στην έξοδο για να τον ρωτήσει αν είχε γίνει κάποιο λάθος., Πελάτης άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολάρια…

Τότε ο πελάτης του είπε ότι, σε αυτή τη δύσκολη χρονικά συγκυρία, άφησε τα χρήματα για να τα μοιραστούν στα παιδιά που καθάριζαν τα τραπέζια και του ευχήθηκε καλές γιορτές. Του ζήτησε να μην αποκαλύψει το όνομά του και υποσχέθηκε ότι θα επιστρέψει όταν το εστιατόριο ανοίξει ξανά.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Παρακολουθήστε σήμερα τα σεμινάρια της Hoteltraining και αποκτήστε γνώσεις που θα βοηθήσουν στην εξέλιξη σας

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top