Our Blog

, Our Blog
Uncategorized

Τι ερώτηση έκανε ένας παρατηρητικός σερβιτόρος…

Μία από τις βασικές αρχές της εξυπηρέτησης πελατών είναι η έμφαση στη λεπτομέρεια. Είναι αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε στο μυαλό του πελάτη σας και θα μείνει βαθιά χαραγμένο
Posted on October 16, 2020 Comments Off on Τι ερώτηση έκανε ένας παρατηρητικός σερβιτόρος… Like
, Our Blog
Hotel

Ξενοδοχείο έκανε μήνυση πελάτη που ανέβασε αρνητικά σχολία …

Όταν λαμβάνεις μία κριτική που μπορεί να θεωρηθεί «ύποπτη», τότε, ιδιαίτερα αν η  νομοθεσία της χώρας το ευνοεί, μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον αυτού που σε δυσφήμισε…Αυτό ακριβώς έπραξε το Sea View
Posted on October 10, 2020 Comments Off on Ξενοδοχείο έκανε μήνυση πελάτη που ανέβασε αρνητικά σχολία … Like
, Our Blog
Hotel, Uncategorized

Πολυτελές resort αναζητά τον ιδανικό ”ξυπόλυτο βιβλιοπώλη”

Το Soneva Fushi, πολυτελές resort στις Μαλδίβες με οικολογικές ευαισθησίες, προσλαμβάνει έναν «ξυπόλυτο βιβλιοπώλη» για να εργαστεί, για έξι μήνες, στο βιβλιοπωλείο του, που λειτουργεί από το 2018.Ο ξυπόλυτος βιβλιοπώλης, που θα ξεκινήσει να εργάζεται
Posted on October 6, 2020 Comments Off on Πολυτελές resort αναζητά τον ιδανικό ”ξυπόλυτο βιβλιοπώλη” Like
, Our Blog
Hotel

Γιατί εν καιρώ κρίσης λογω Covid ανοίγουν τόσο πολλά ξενοδοχεία;

Η ζημιά που προκάλεσε ο Covid-19 στον κλάδο της φιλοξενίας είναι τεράστια. Μόνο στην Αμερική έχουν χαθεί 5 εκατ. θέσεις εργασίας, με πολλά καταλύματα να ρίχνουν τίτλους τέλους και με τις
Posted on September 25, 2020 Comments Off on Γιατί εν καιρώ κρίσης λογω Covid ανοίγουν τόσο πολλά ξενοδοχεία; Like
Scroll to Top