Housekeeping:Τα απαραίτητα για το μπάνιο
Το τμήμα housekeeping είναι αρμόδιο για την τοποθέτηση και την ανανέωση όλων των αναλώσιμων στα δωμάτια των πελατών, μεταξύ άλλων. Ποια είναι τα απαραίτητα για να έχουμε πλήρη εξυπηρέτηση των
Κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής
Η υποδοχή ξενοδοχείου είναι το πιο κρίσιμο τμήμα λειτουργίας αφού έχει επαφή με τον πελάτη πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή του στο ξενοδοχείο. Με τα επιμέρους τμήματα
Πως να τιμολογήσετε ένα μενού για το εστιατόριο
Η σωστή τιμολόγηση του μενού δίνει το καύσιμο που κινεί την εταιρεία σας, καθώς οι πωλήσεις αποτελούν τη μοναδική πηγή εσόδων του εστιατορίου σας. Η σωστή τιμολόγηση επηρεάζει άμεσα την ικανότητά
O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι ειδικός στο marketing με μακρά εμπειρία στην εκπαίδευση. Συζητά και δίνει συμβουλές για την εξυπηρέτηση πελατών και το Airbnb.
Επιμέλεια συνέντευξης: Δήμητρα ΔολιανίτηΠαίρνοντας συνέντευξη από τον κύριο Πρωτοπαπαδάκη νιώθω ότι ο χρόνος γυρίζει αυτομάτως 22 χρόνια πίσω. Τότε που ως απλή φοιτήτρια το 1998 σπούδαζα στη ΣΤΕ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ. Ως
Τι είναι τελικά αυτό το HACCP; Και γιατί είναι τόσο σημαντικό για ένα ξενοδοχείο αλλά και μια επιχείρηση τροφίμων;
Ας ξεκινήσουμε απ’ τα βασικά. HACCP σημαίνει Hazard Analysis and Critical Control Points και μεταφράζοντάς το σημαίνει ανάλυση κινδύνων και κρίσιμα σημεία ελέγχου.Στην ουσία, το HACCP είναι ένα σύστημα διασφάλισης
“Κρασί” Τόσο πολύπλοκο αλλά και τόσο απλό. Ποτέ ίδιο, ποτέ δεδομένο!
Ένα από τα πλέον σύνθετα καταναλωτικά προϊόντα της αγοράς σήμερα είναι το Κρασί .Γεωργικό ή βιομηχανικό προϊόν; Προϊόν ή υποπροϊόν; Τόσο απλό και τόσο πολύπλοκο ταυτόχρονα. Τόσο προσιτό και τόσο