Our Blog

, Our Blog
Uncategorized

Πώς μια Καθαρή Τουαλέτα Επηρεάζει την Εμπειρία του Πελάτη: Η Σημασία της Καθαριότητας στις Τουριστικές Επιχειρήσεις

Η πρώτη εντύπωση είναι κρίσιμη, και στον χώρο της φιλοξενίας, αυτή η πρώτη εντύπωση μπορεί να διαμορφωθεί στα πιο απρόσμενα σημεία της επιχείρησης – όπως για παράδειγμα ένα καθαρό μπάνιο.
Posted on November 10, 2023 Comments Off on Πώς μια Καθαρή Τουαλέτα Επηρεάζει την Εμπειρία του Πελάτη: Η Σημασία της Καθαριότητας στις Τουριστικές Επιχειρήσεις Like
, Our Blog
Uncategorized

Λεκτική βία και κακή συμπεριφορά στο εργασιακό περιβάλλον. Ποσό ακόμα;

Το εργασιακό περιβάλλον πρέπει να είναι ένας τόπος όπου η συνεργασία, ο σεβασμός και η ανοικτή επικοινωνία επικρατούν. Ωστόσο, η λεκτική βία και η κακή συμπεριφορά μπορούν να υπονομεύσουν το
Posted on November 6, 2023 Comments Off on Λεκτική βία και κακή συμπεριφορά στο εργασιακό περιβάλλον. Ποσό ακόμα; Like
, Our Blog
Uncategorized

Οδηγός για να δημιουργήσετε ένα εξαιρετικό εργασιακό και υγιές περιβάλλον στο ξενοδοχείο σας

Όσο σημαντικό είναι για τους ξενοδόχους να μπαίνουν στην θέση των επισκεπτών τους, άλλο τόσο σπουδαίο είναι να μπαίνουν στην θέση των εργαζομένων τους και να δημιουργούν τις προϋποθέσεις για
Posted on November 4, 2023 Comments Off on Οδηγός για να δημιουργήσετε ένα εξαιρετικό εργασιακό και υγιές περιβάλλον στο ξενοδοχείο σας Like
, Our Blog
Uncategorized

Η μερίδα ξενοδοχοϋπάλληλων, ξενοδόχων και στελεχών που νομίζουν ότι τα γνωρίζουν όλα. Το φαινόμενο Dunning-Kruger

Στη δεκαετία του 1990, ο David Dunning και ο Justin Kruger ξεκίνησαν μια έρευνα με την ιδέα ν’ αποδείξουν ότι άνθρωποι περιορισμένων δυνατοτήτων υπερεκτιμούν τις ικανότητες, τις γνώσεις και τον
Posted on October 31, 2023 Comments Off on Η μερίδα ξενοδοχοϋπάλληλων, ξενοδόχων και στελεχών που νομίζουν ότι τα γνωρίζουν όλα. Το φαινόμενο Dunning-Kruger Like
, Our Blog
Uncategorized

Όταν παραιτείται ένας εργαζόμενος στο ξενοδοχείο που διευθύνετε, προχωρήστε στις εξής 3 ενέργειες

Ποτέ μην αντιμετωπίζετε τον αποχωρών εργαζόμενο σαν προδότη (σύνηθες φαινόμενο)1. Εκφράστε την εκτίμηση σας και ευχηθείτε του ότι καλύτερο για τον μέλλον του:Όταν ένας εργαζόμενος παραιτείται, είναι σημαντικό να εκφράσετε
Posted on October 29, 2023 Comments Off on Όταν παραιτείται ένας εργαζόμενος στο ξενοδοχείο που διευθύνετε, προχωρήστε στις εξής 3 ενέργειες Like
, Our Blog
Uncategorized

Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι

Οσοι έρχονται σε επαφή με πελάτες έχουν πολλές ιστορίες να διηγηθούν σχετικά με παράλογες απαιτήσεις (π.χ. ζητούν μεγάλες εκπτώσεις, απαιτούν άμεση παράδοση). Η ύπαρξη πελατών που εγείρουν μη ρεαλιστικές αξιώσεις
Posted on October 24, 2023 Comments Off on Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι Like
Scroll to Top