Courses

“Hospitality Customer Service “

Hospitality Customer Service Excellence. Πώς να δημιουργήσετε ενθουσιασμένους επισκέπτες. Η παροχή υποδειγματικής εξυπηρέτησης στον πελάτη αποτελεί τον πιο ασφαλή τρόπο για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Αναμφίβολα, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο που απορρέει από αυτό το σεμιναριο είναι ότι η επίτευξή της, σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι, είναι εφικτή, χωρίς να απαιτείται […]

“Hospitality Customer Service “ Read More »

στο μελλον σου 5

Revenue Μanagement Foundations

Το Εξ αποστάσεως Σεμινάριο Revenue Management Foundations, που διεξάγεται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου που επιθυμούν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στο Revenue Management. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα σεμινάρια της Hoteltraining.gr τα οποία ειναι στην Ελληνική γλώσσα, το συγκεκριμένο σεμινάριο χρησιμοποιεί εξαιρετικά απλή και κατανοητή αγγλική γλώσσα,

Revenue Μanagement Foundations Read More »

revenue management σεμιναριο

“Ξενοδοχειακό Bar”

Σεμινάριο που αναλύει όλα τα σημεία της λειτουργίας και διαχείρισης και λειτουργίας ενός bar Ξενοδοχειου, στην επικοινωνία ,στην διαχείριση προσωπικού, οικονομικών, την καθημερινή λειτουργία και οργάνωση. Στόχος Να προσφέρει στους εκπαιδευόμενους τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να καταστήσουν την επιχείρηση μπαρ , ανταγωνιστική και κερδοφόρα, να προσφέρει ουσιαστικές εμπειρίες στους πελάτες του και να διαχειριστεί αποδοτικά

“Ξενοδοχειακό Bar” Read More »

στο μελλον σου 3

“WINE SEMINAR”

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε όποιον έχει βάλει σαν στόχο να αποκτήσει τις δεξιότητες και τις γνώσεις σε ότι αφορά το κρασί, να διαμορφώσει την επαγγελματική του προσωπικότητα και να επεκτείνει τις γνώσεις του ώστε να ανταποκριθεί στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις του χώρου της εστίασης και του κρασιού. Ο πελάτης της εστίασης (εστιατόρια, ξενοδοχεία, café) φαίνεται

“WINE SEMINAR” Read More »

χωρίς τίτλο 2021 11 20T080359.101

“Σύνταξη Επαγγελματικού Βιογραφικού και Προετοιμασία Συνέντευξης”

Στόχος του σεμιναρίου είναι βοηθήσει τους συμμετέχοντες να προβάλουν καλύτερα τον εαυτό τους στις επιχειρήσεις, να προωθήσουν τις σπουδές, τα ταλέντα και τις δεξιότητες τους σε εν δυνάμει εργοδότες και να μπορούν να διαχειριστούν τις διάφορες φάσεις αξιολόγησης που προηγούνται της πρόσληψης. Εισηγητής Μανώλης Βαρδαλάκης Πολυετής εμπειρία στα τμήματα Υποδοχής & Διεύθυνσης Δημοσίων σχέσεων με

“Σύνταξη Επαγγελματικού Βιογραφικού και Προετοιμασία Συνέντευξης” Read More »

SAFETY FIRST 2

“HEALTH AND SAFETY “

Το συγκεκριμένο σεμινάριο είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να εφοδιάσει στους συμμετέχοντες με όλες τις βασικές γνώσεις σχετικά με τα θεμελιώδη ζητήματα Ασφάλειας και υγιεινής στις Ξενοδοχειακές μονάδες που αφορούν το σύνολο των Ελληνικών Ξενοδοχείων . Η εκπαιδευτική ύλη έχει καταρτιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μεταφέρει τόσο τις βασικές πρόνοιες της νομοθεσίας, ενώ παράλληλα αναλύονται

“HEALTH AND SAFETY “ Read More »

SAFETY FIRST 1

“Υποδοχή-Front Office “

Σκοπός του Online σεμιναρίου είναι η απόκτηση γνώσεων στην θέση υποδοχής ξενοδοχειακών μονάδων (Hotel Receptionist), καθώς και η ενδυνάμωση του βιογραφικού με την απόκτηση του πιστοποιητικού παρακολούθησης για την αγορά εργασίας αλλα και να διασφαλίσει το επαγγελματικό επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων στο χώρο της υποδοχής και εξυπηρέτησης. Εισηγητής Μανώλης Βαρδαλάκης Πολυετής εμπειρία στα τμήματα

“Υποδοχή-Front Office “ Read More »

RECEPTION 1

“Οροφοκομία-Housekeeping”

Το Σεμινάριο της Οροφοκομίας απευθύνεται σε: Απευθύνεται σε όσους εργάζονται στο τμήμα της Οροφοκομίας αυτο και θέλουν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους αλλα και να ανελιχθούν στην ιεραρχία του Ξενοδοχειακού Καταλύματος που εργάζονται η θέλουν να εργαστούν. Στόχος του σεμιναρίου «Οροφοκομία (Housekeeping)» είναι η απόκτηση γνώσεων και η ανάπτυξη δεξιοτήτων αναφορικά με την οργάνωση και λειτουργία του

“Οροφοκομία-Housekeeping” Read More »

χωρίς τίτλο 2021 11 20T082143.064
Scroll to Top