Courses

56 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία

Το μάρκετινγκ αποτελεί ένα υπερπολύτιμο εργαλείο για την επιβίωση και την ευημερία ενός μικρού ή οικογενειακού ξενοδοχείου. Ένα εργαλείο που θα σας προσδώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, θα σας διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό και θα θέσει τις βάσεις ώστε να σταθείτε με αξιώσεις σε μία άκρως ανταγωνιστική αγορά. Δυστυχώς, συχνά οι ιδιοκτήτες αυτών των επιχειρήσεων αγνοούν τις […]

56 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία Read More »

hotel 6

Μάρκετινγκ στην Εστίαση

Το μάρκετινγκ αποτελεί ένα υπερπολύτιμο εργαλείο για την επιβίωση και την ευημερία ενός μικρού ή οικογενειακού ξενοδοχείου. Ένα εργαλείο που θα σας προσδώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, θα σας διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό και θα θέσει τις βάσεις ώστε να σταθείτε με αξιώσεις σε μία άκρως ανταγωνιστική αγορά.Δυστυχώς, συχνά οι ιδιοκτήτες αυτών των επιχειρήσεων αγνοούν τις βασικές

Μάρκετινγκ στην Εστίαση Read More »

χωρίς τίτλο 2021 11 20T090959.749

Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών (Reviews)

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι σήμερα οι διαδικτυακές κριτικές (reviews) διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή ενός ξενοδοχείου. Η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών δεν διαβάζει μόνο τις κριτικές, αλλά και τις απαντήσεις, ενώ αποφεύγει να προβεί σε κράτηση εάν δεν υπάρχουν κριτικές. Μέσα από το σεμινάριο «Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών» θα μάθουμε να απαντάμε σωστά στις κριτικές, θετικές

Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών (Reviews) Read More »

χωρίς τίτλο 2021 11 20T080031.989

“Κολυμβητικές Δεξαμενές- Συμβουλές -Οδηγίες “

Η Hoteltraining σε συνεργασία με την “Oean Ναυαγοσωστική Σχολή Χανίων” αναγνωρισμένη από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση και στις ναυαγοσωστικές καλύψεις παραλιών. Ιδρυτικό μέλος της Ένωσης Σχολών Ναυαγοσωστικής Ελλάδος παρουσιάζει ένα ενημερωτικό σεμινάριο στο οποίο θα αναλύσει την νομοθεσία και συμβουλές για καταλύματα και ξενοδοχεία για τις κολυμβητικές δεξαμενές.Ένα

“Κολυμβητικές Δεξαμενές- Συμβουλές -Οδηγίες “ Read More »

pool 2

“Food and Beverage”

Οι ανεξάρτητες επισιτιστικές επιχειρήσεις και τα επισιτιστικά τμήματα Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, αποτελούν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της Τουριστικής Βιομηχανίας. Οι επισιτιστικές είναι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών με σημαντικές ιδιαιτερότητες και η επιτυχία τους εξαρτάται από το πόσο αποτελεσματικά τις διοικούν οι F&B Managers. H ανάγκη στον Ξενοδοχειακό και συγκεκριμένα επισιτιστικό κλάδο για στελέχη που έχουν σπουδάσει

“Food and Beverage” Read More »

Wild

“HACCP Ασφάλεια και Υγιεινή Τροφίμων”

Κατά την παρουσίαση του σεμιναρίου θα μελετηθεί το σύστημα Ανάλυσης Κινδύνων και Κρίσιμων Σημείων Ελέγχου(HACCP)  θα αναλυθούν οι όροι υγιεινή τροφίμων, ασφάλεια τροφίμων μη ασφαλές τρόφιμο, ποιότητα.. Στο σεμινάριο γίνεται αναφορά επίσης στον ποιοτικο έλεγχο και τα στάδια του για την εξασφάλιση της ποιότητας ενός προϊόντος .Επίσης θα εξεταστούν όλοι οι πιθανοί κίνδυνοι που μπορεί να

“HACCP Ασφάλεια και Υγιεινή Τροφίμων” Read More »

χωρίς τίτλο 2021 11 20T092209.100 150x150 1

“PROTEL Hotel Software”

Το Protel είναι ένα ολοκληρωμένο λογισμικό πρόγραμμα διαχείρισης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, με το οποίο λειτουργούν τα περισσότερα Ξενοδοχεία σε όλο τον πλανήτη .Το Protel Hotel Software υποστηρίζει όλες τις πτυχές της ολοκληρωμένης διαχείρισης μίας Ξενοδοχειακής μονάδας και προσφέρει υψηλής ποιότητας υποστήριξη στο σύνολο των δραστηριοτήτων της επιχείρησης.Σκοπός του Online Σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν εξειδικευμένες

“PROTEL Hotel Software” Read More »

χωρίς τίτλο 2021 09 08T225726.622

“Barista Skills”

Σήμερα ο καφές είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ροφήματα στον κόσμο. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα σας μυήσει στον υπέροχο κόσμο του. Γνωρίστε από κοντά το λόγο που κάνει τον καφέ τόσο ιδιαίτερο, διαφορετικό και ελκυστικό Μια ευκαιρία για να μπείτε στον κόσμο της ποιότητας του καφέ, με μια περιεκτική επισκόπηση των διαφόρων δραστηριοτήτων που

“Barista Skills” Read More »

food beverAGE 1

“Διαχείριση Παραπόνων”

Στόχος του σεμιναρίου να αντιληφθούν, επιχειρηματίες και υπάλληλοι, ότι το παράπονο δεν αποτελεί «μπελά» για την επιχείρηση, αλλά ευπρόσδεκτο δώρο που, αν χρησιμοποιηθεί και αξιοποιηθεί σωστά, μπορεί να βελτιώσει τη συνολική εικόνα και φήμη της. Θα μάθετε πόσο σημαντικός είναι ο πελάτης, τη φύση των παραπόνων, τα οφέλη από τη σωστή διαχείρισή τους, τις αντιδράσεις

“Διαχείριση Παραπόνων” Read More »

food beverAGE 2

“Hospitality Customer Service “

Hospitality Customer Service Excellence. Πώς να δημιουργήσετε ενθουσιασμένους επισκέπτες. Η παροχή υποδειγματικής εξυπηρέτησης στον πελάτη αποτελεί τον πιο ασφαλή τρόπο για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Αναμφίβολα, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο που απορρέει από αυτό το σεμιναριο είναι ότι η επίτευξή της, σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι, είναι εφικτή, χωρίς να απαιτείται

“Hospitality Customer Service “ Read More »

στο μελλον σου 5
Scroll to Top