Η Κρήτη Πρωταγωνιστεί σε Ντοκυμαντέρ του Netflix. Εικόνες της Κρήτης Ταξιδεύουν σε όλο τον Κόσμο Ενισχύoντας την Ανταγωνιστικότητα έναντι άλλων Tουριστικών Προορισμών

Κρήτη Netflix Τουρισμός

Τα οφέλη από τα γυρίσματα σε μία περιοχή, τόσο βραχυπρόθεσμα κατά την διάρκεια των γυρισμάτων όσο και μακροπρόθεσμα είναι μεγάλα και σημαντικά ειδικά στον τομέα.του τουρισμού

250 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως στην πλατφόρμα του Netflix έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το «Ottomans vs Venetians: Battle for Crete». Ενα ντοκυμαντέρ με θέμα τις αυτοκρατορίες των Ενετών και των Οθωμανών που ανταγωνίζονταν αιώνες για το νησί της Κρήτης — ένας αγώνας εξουσίας που έχει επιπτώσεις μέχρι και σήμερα.

Ο Ian Cross στο ντοκυμαντέρ του 2017 δειχνει περα απο τα ιστορικά γεγονότα και πολλα τουριστικα αξιοθέατα και μνημεία.

Η τηλεόραση και ο κινηματογράφος δημιουργεί ινδάλματα, προωθεί καταναλωτικά πρότυπα αλλά και τουριστικούς προορισμούς, αφού σύμφωνα με τους ειδικούς ασκεί τα σημαντική επιρροή και στις τουριστικές επιλογές των ατόμων παγκοσμίως ως μια νέα μορφή τουρισμού, τον κινηματογραφικό τουρισμό. 

Οι επισκέπτες που επιλέγουν τον προορισμό των διακοπών τους με βάση τους τόπους όπου γυρίστηκαν δημοφιλείς ταινίες, σειρές ή ντοκιμαντέρ, αυξάνονται συνεχώς. Το εμφανές πλεονέκτημα που προσφέρει άμεσα μια κινηματογραφική παραγωγή, είναι η προώθηση του τόπου όπου γυρίζεται η ταινία, καθώς και όλα τα πολιτιστικά στοιχεία που παρουσιάζονται σε αυτή.

Τα παραδείγματα πολλά σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο όπως το «Μama mia», «Το μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι» στην Ελλάδα τα οποία ενίσχυσαν σημαντικα τον τουρισμο στην Σκίαθο και στην Κεφαλονιά

Τα οικονομικά οφέλη από τα γυρίσματα σε μία περιοχή, τόσο βραχυπρόθεσμα κατά την διάρκεια των γυρισμάτων όσο και μακροπρόθεσμα είναι μεγάλα και σημαντικά ειδικά την στιγμή που απευθύνεται σε τόσο μεγάλο κοινό. Καμμία οργανωμένη τουριστική διαφημιστική εκστρατεία δεν μπορεί να έχει τόσα οφέλη όσα μέσω της προβολής ενός προορισμού μέσω μίας κινηματογραφικής ταινίας η ενός ντοκυμαντέρ.

., Η Κρήτη Πρωταγωνιστεί σε Ντοκυμαντέρ του Netflix. Εικόνες της Κρήτης Ταξιδεύουν σε όλο τον Κόσμο Ενισχύoντας  την Ανταγωνιστικότητα έναντι άλλων Tουριστικών Προορισμών

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top