Μυστικός Επισκέπτης σε Ξενοδοχείο – Αποκαλύπτει αυτά που δεν φαίνονται

Hotel Guest

Ένα ξενοδοχείο μπορεί να έχει την καλύτερη τοποθεσία, τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και το πιο προσεγμένο σχεδιασμό, αλλά χωρίς μια επαρκή και αξιόπιστη αξιολόγηση της εμπειρίας των πελατών, η επιχείρηση δεν μπορεί να βελτιωθεί στα σημεία που υστερεί. Για αυτό το λόγο, η επιλογή ενός μυστικού επισκέπτη μπορεί να αποτελέσει μια πολύτιμη επένδυση για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει το ξενοδοχείο.

Τι είναι ο μυστικός επισκέπτης;

Ο μυστικός επισκέπτης είναι ένας από τους τρόπους για να ελέγξει ένα ξενοδοχείο και να διασφαλίσει ότι προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες του. Ο Μυστικός Επισκέπτης είναι ένας ανεξάρτητος αγνωστος του ελεγχόμενου χώρου, αξιολογητής επαγγελματίας που επισκέπτεται ένα ξενοδοχείο ως κανονικός πελάτης υστερα απο πρόσκληση της διεύθυνσης και αξιολογεί την εμπειρία του σε διάφορους τομείς, όπως η φιλοξενία, η εξυπηρέτηση πελατών, το food and beverage, το εσωτερικό marketing, η καθαριότητα, η ασφάλεια,η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλα και όπου του ανατεθεί απο την διεύθυνση του ξενοδοχειου. Αυτή η διαδικασία μπορεί να βοηθήσει ένα ξενοδοχείο να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών του.

Το κόστος της υπηρεσίας του μυστικού επισκέπτη είναι εξαιρετικά χαμηλό σε σχέση με αυτά που προσφέρει σε ένα ξενοδοχείο καθώς μια κράτηση είναι αρκετή να καλύψει το κόστος αυτής της υπηρεσίας

., Μυστικός Επισκέπτης σε Ξενοδοχείο – Αποκαλύπτει αυτά που δεν φαίνονται

Στην Hoteltraining.gr παρέχουν υπηρεσίες mystery guest σε ξενοδοχεία και καταλύματα. Η ομάδα αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες με εξειδικευμένες γνώσεις στη βιομηχανία της ξενοδοχειακής λειτουργίας , του food and beverage και διαχείρισης εσόδων, και είναι πάντα διαθέσιμοι για να βοηθήσουν τα ξενοδοχεία να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους και να αυξήσουν την απόδοση τους.

Γιατί ξεχωρίζει η Hoteltraining

  • Για όλες τις ειδικότητες ενός ξενοδοχείου υπάρχουν συγκεκριμένοι mystery clients στην Hoteltraining, για παραδειγμα το άτομο που θα αξιολογησει το τμήμα της οροφοκομίας ειναι executive housekeeper και το άτομο που θα αξιολογησει τα επισιτιστικα τμηματα ειναι food and beverage Manager
  • Καλές δεξιότητες γραπτής επικοινωνίας
  • Καλή μνήμη καθώς οι λεπτομέρειες είναι σημαντικές σε μια αναφορά.
  • Διακριτικότητα, ώστε να μην αποκαλυφθούν κατά την διαδικασία της έρευνας αλλά και μετά από αυτήν.
  • Τέλος, οι καλές διαπροσωπικές δεξιότητες που μπορούν να αξιοποιηθούν στην επικοινωνία με υπαλλήλους και πελάτες.

Οι μυστικοί επισκέπτες παρέχουν μια αξιολόγηση του ξενοδοχείου από την άποψη του πελάτη. Οι αξιολογήσεις αυτές δίνουν τη δυνατότητα να αναγνωρίσετε τα σημεία δυναμικότητας και να προτείνουμε δράσεις βελτίωσης στο ξενοδοχείο σας.

., Μυστικός Επισκέπτης σε Ξενοδοχείο – Αποκαλύπτει αυτά που δεν φαίνονται

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top