Μυστικός Επισκέπτης σε Ξενοδοχείο – Αποκαλύπτει αυτά που δεν φαίνονται

Hotel Guest

Ένα ξενοδοχείο μπορεί να έχει την καλύτερη τοποθεσία, τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και το πιο προσεγμένο σχεδιασμό, αλλά χωρίς μια επαρκή και αξιόπιστη αξιολόγηση της εμπειρίας των πελατών, η επιχείρηση δεν μπορεί να βελτιωθεί στα σημεία που υστερεί. Για αυτό το λόγο, η επιλογή ενός μυστικού επισκέπτη μπορεί να αποτελέσει μια πολύτιμη επένδυση για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει το ξενοδοχείο.

Τι είναι ο μυστικός επισκέπτης;

Ο μυστικός επισκέπτης είναι ένας από τους τρόπους για να ελέγξει ένα ξενοδοχείο και να διασφαλίσει ότι προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες του. Ο Μυστικός Επισκέπτης είναι ένας ανεξάρτητος αγνωστος του ελεγχόμενου χώρου, αξιολογητής επαγγελματίας που επισκέπτεται ένα ξενοδοχείο ως κανονικός πελάτης υστερα απο πρόσκληση της διεύθυνσης και αξιολογεί την εμπειρία του σε διάφορους τομείς, όπως η φιλοξενία, η εξυπηρέτηση πελατών, το food and beverage, το εσωτερικό marketing, η καθαριότητα, η ασφάλεια,η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλα και όπου του ανατεθεί απο την διεύθυνση του ξενοδοχειου. Αυτή η διαδικασία μπορεί να βοηθήσει ένα ξενοδοχείο να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών του.

Το κόστος της υπηρεσίας του μυστικού επισκέπτη είναι εξαιρετικά χαμηλό σε σχέση με αυτά που προσφέρει σε ένα ξενοδοχείο καθώς μια κράτηση είναι αρκετή να καλύψει το κόστος αυτής της υπηρεσίας

., Μυστικός Επισκέπτης σε Ξενοδοχείο – Αποκαλύπτει αυτά που δεν φαίνονται

Στην Hoteltraining.gr παρέχουν υπηρεσίες mystery guest σε ξενοδοχεία και καταλύματα. Η ομάδα αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες με εξειδικευμένες γνώσεις στη βιομηχανία της ξενοδοχειακής λειτουργίας , του food and beverage και διαχείρισης εσόδων, και είναι πάντα διαθέσιμοι για να βοηθήσουν τα ξενοδοχεία να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους και να αυξήσουν την απόδοση τους.

Γιατί ξεχωρίζει η Hoteltraining

  • Για όλες τις ειδικότητες ενός ξενοδοχείου υπάρχουν συγκεκριμένοι mystery clients στην Hoteltraining, για παραδειγμα το άτομο που θα αξιολογησει το τμήμα της οροφοκομίας ειναι executive housekeeper και το άτομο που θα αξιολογησει τα επισιτιστικα τμηματα ειναι food and beverage Manager
  • Καλές δεξιότητες γραπτής επικοινωνίας
  • Καλή μνήμη καθώς οι λεπτομέρειες είναι σημαντικές σε μια αναφορά.
  • Διακριτικότητα, ώστε να μην αποκαλυφθούν κατά την διαδικασία της έρευνας αλλά και μετά από αυτήν.
  • Τέλος, οι καλές διαπροσωπικές δεξιότητες που μπορούν να αξιοποιηθούν στην επικοινωνία με υπαλλήλους και πελάτες.

Οι μυστικοί επισκέπτες παρέχουν μια αξιολόγηση του ξενοδοχείου από την άποψη του πελάτη. Οι αξιολογήσεις αυτές δίνουν τη δυνατότητα να αναγνωρίσετε τα σημεία δυναμικότητας και να προτείνουμε δράσεις βελτίωσης στο ξενοδοχείο σας.

., Μυστικός Επισκέπτης σε Ξενοδοχείο – Αποκαλύπτει αυτά που δεν φαίνονται

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top