Ξενοδοχείο: Μια εργασία που αγαπιέται, όχι απλά εκτελείται

χωρίς τίτλο 3

Η εργασία αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ζωής όλων και είναι απαραίτητη για την οικονομική επιβίωση και την ανάπτυξη των ικανοτήτων. Ωστόσο, συχνά πολλοί βρίσκονται σε μια εργασιακή κατάσταση που δεν τους αρέσει, και αυτό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη ζωήτων ίδιων, των συναδέλφων τους αλλά και του κλάδου στον οποίο εργάζονται

Με αφορμή πολλα post στα social media σε ομάδες ξενοδοχοϋπαλλήλων με εκπληξη παρατηρούμε εναν καταιγισμό σχολίων τα οποία σχολίαζουν με αρνητικό τροπο τους φιλοξενούμενους των ξενοδοχείων που εργάζονται. Ουσιαστικά μίλουν αρνητικα για το πιο σημαντικό στοιχείο σε ένα ξενοδοχείο στο οποίο εργάζονται, τους πελάτες.

., Ξενοδοχείο: Μια εργασία που αγαπιέται, όχι απλά εκτελείται

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν έναν επαγγελματικό προσανατολισμό ευκαιριακά όπως του τουρισμού, πιστεύοντας πως θα τους προσφέρει ικανοποιητικές χρηματικές απολαβές και ασφάλεια, όμως πώς είναι δυνατόν να κάνει κάποιος ένα επάγγελμα κάθε μέρα, εάν δε του αρέσει. Το σίγουρο σε αυτή την περίπτωση δεν θα την κάνει καλά

Η καλή επαφή με τους επισκέπτες μας είναι απαραίτητη, να είσαι κοντά τους, να επικοινωνείς μαζί τους και κυρίως όλο αυτό να το κάνεις με αγάπη για τη δουλειά σου. Να σέβεσαι αυτό που κάνεις, εκεί είναι το μυστικό. 

Ο επισκέπτης στην χώρα μας δεν αφήνει μόνο χρήματα, ενδιαφέρεται να γνωρίσει τον άνθρωπο και τις παραδόσεις του, την κουλτούρα του τόπου, την φιλοξενία αλλά και να νιώσει πως ήρθε σε έναν προορισμό ο οποίος τον σέβεται. Οπότε, όσα ξενοδοχεία και αν φτιαχτούν, θα πρέπει να αναπτύξουνόλοι οι εργαζόμενοι στον χώρο του τουρισμού επαγγελματική συμπεριφορά με focus στην εξυπηρέτηση του κάθε επισκέπτη είτε αφήνει 1 ευρώ είτε αφήνει 100.

Δεν κοστίζει τίποτα η φιλοξενία, η εξυπηρέτηση πελατών, η καλημέρα, ένα ευχαριστώ, ένα χαμόγελο

., Ξενοδοχείο: Μια εργασία που αγαπιέται, όχι απλά εκτελείται

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top