Η εταιρεία σας δεν είναι οικογένεια! Σταματήστε να λέτε ότι η εταιρεία σας είναι σαν οικογένεια

χωρίς τίτλο 1

Σίγουρα θα έχετε δει κάποια αγγελία εργασίας τα τελευταία χρόνια όπου πιθανότατα θα έχετε παρατηρήσει τη λέξη «οικογένεια» να περιγράφετε στην κουλτούρα μιας εταιρείας.

“Είμαστε μια οικογένεια” 
“Καλώς ήρθατε στην οικογένεια τάδε.” 

Το να οδηγείς έναν οργανισμό σαν να ήταν η οικογένειά σου είναι μια ακατάλληλη και απαρχαιωμένη ηγετική πρακτική. 
✔ Το μοντέλο διοίκησης και διαχείρισης έχει αλλάξει και οι εταιρίες πρέπει να αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους ως ΟΜΑΔΑ. Θα πρέπει να εργάζονται για κοινούς στόχους – κυρίως τη ανάπτυξη της επωνυμίας και του ετήσιου κύκλου εργασιών, αλλά να μην λειτουργούν σαν οικογένεια, καθώς η τελευταία περιγραφή υποδηλώνει έλλειψη προσωπικών ορίων και απώλεια λογοδοσίας.

., Η εταιρεία σας δεν είναι οικογένεια! Σταματήστε να λέτε ότι η εταιρεία σας είναι σαν οικογένεια

Πρέπει να καταλάβουμε ότι η «οικογένεια» σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Δεν θέλουν όλοι να συνδεθούν με τους συναδέλφους τους σε βαθύτερο επίπεδο, πόσο μάλλον να δημιουργήσουν μια εξάρτηση με την εταιρία σας

Όταν ο οργανισμός σας χρησιμοποιεί την αλληγορία της οικογένειας, δημιουργεί μια θετική, παρακινητική και ηθική κουλτούρα, όπου οι συνάδελφοι δεν θεωρούνται πλέον ως συνάδελφοι, αλλά ως αδέρφια ή αδερφές. Αυτό οδηγεί τους υπαλλήλους να συνδέονται συναισθηματικά με τον οργανισμό. Αυτό μπορεί να μειώσει τις συγκρούσεις και τις διαφωνίες εντός του οργανισμού, ο φόβος πρόκλησης εντάσεων στη σχέση με τους ανωτέρους τους (που πλέον θεωρούνται πατέρες ή μητέρες) θα μπορούσε να κάνει τους εργαζόμενους να αισθάνονται ότι πρέπει να μοιραστούν οποιαδήποτε πληροφορία τους ζητηθεί και οι υπερβολικά πιστοί άνθρωποι είναι πιθανό να συμμετάσχουν σε ανήθικες πράξεις για να διατηρήσουν τη δουλειά τους. Είναι επίσης πιο πιθανό να γίνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης από τον εργοδότη ή προιστάμενό τους. Πχ να τους ζητηθεί να εργαστούν παράλογες ώρες ή να αναλάβουν καθήκοντα που δεν σχετίζονται με τον ρόλο τους ή να κρατάνε πράγματα κρυφά επειδή είναι προς το συμφέρον της εταιρείας. 

., Η εταιρεία σας δεν είναι οικογένεια! Σταματήστε να λέτε ότι η εταιρεία σας είναι σαν οικογένεια

Τι πρέπει να κάνουν οι εταιρείες

1)Καλλιεργείστε υγιή, υποστηρικτική κουλτούρα, αποφύγετε την προώθηση μιας «οικογενειακής» νοοτροπίας και επικεντρωθείτε στην εφαρμογή δράσεων και δομών που προσφέρουν αξία και υποστηρίζουν τους υπαλλήλους σας.

2)Κουλτούρα ενσυναίσθησης

3)Συλλογικότητα

4)Κοινές αξίες και στόχους

5)Κουλτούρα  βασίζεται στην απόδοση 

6)Θέστε ξεκάθαρα όρια. Όσο πιο γκρίζα είναι η πολιτική, τόσο περισσότερες ευκαιρίες για παρεξήγηση. 

Να είστε ειλικρινείς σχετικά με τις εργασιακές προσδοκίες ήδη από την πρόσληψη. 
Εάν ένας υπάλληλος έχει αποφασίσει να φύγει, μην τον προσβάλλετε που δεν θέλει να εργαστεί πλέον στην εταιρεία σας. 
Αναγνωρίστε τη συμβολή του και βοηθήστε τον να αποχωρήσει με σεβασμό. 
Οι οικογενειακοί δεσμοί μπορεί να είναι δεσμευτικοί και οτιδήποτε είναι δεσμευτικό δε προάγει την ανάπτυξη. 

Του Κωνσταντίνος Στρούτζος

Γενικός Διευθυντής του Avra Imperial Hotel

., Η εταιρεία σας δεν είναι οικογένεια! Σταματήστε να λέτε ότι η εταιρεία σας είναι σαν οικογένεια

.

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top