Διευθυντής Ξενοδοχείου: Σημαντικά Καθήκοντα για επιτυχημένη λειτουργία

χωρίς τίτλο 2023 02 13T091826.861

Η κύρια ευθύνη του διευθυντή ξενοδοχείου είναι να διαχειρίζεται τη λειτουργία του ξενοδοχείου ώστε να εξασφαλίζεται η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών και η επιτυχή λειτουργία του ξενοδοχείου. Παρακάτω είναι ορισμένα από τα σημαντικά καθήκοντα του διευθυντή ξενοδοχείου:

  1. Διαχείριση του Προσωπικού: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του προσωπικού, συμπεριλαμβανομένων των στελεχών και των εργαζομένων του ξενοδοχείου.
  2. Διαχείριση του Προϊόντος: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των δωματίων, των υπηρεσιών και των παροχών του ξενοδοχείου
  3. Διαχείριση του Καθαριότητας: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση της καθαριότητας στο ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένων των δωματίων, των κοινόχρηστων περιοχών και πισίνας.
  4. Διαχείριση : Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των ταξιδιωτι΄κών θεμάτων των πελατών, συμπεριλαμβανομένων της κράτησης των δωματίων, της επίλυσης προβλημάτων και της εξυπηρέτησης επιπλέον αιτημάτων.
  5. Διαχείριση των εσόδων: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των εσόδων του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων της συλλογής των πληρωμών, αλλα και των υπολοίπων
  6. Διαχείριση του Προσωπικού: Ο διευθυντής είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του προσωπικού του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων της ανάθεσης των καθηκόντων, της εκπαίδευσης του προσωπικού και της διαχείρισης των σχέσεων με τους εργαζόμενους.

Σημαντικό να γνωρίζει το PMS (Property Management System) Protel

Ενας επιτυχημένος διευθυντής ξενοδοχείου, είναι σημαντικό να χειρίζεσται το PMS (Property Management System) Protel. Αυτό το σύστημα είναι ένα από τα πιο διάσημα και προσιτά συστήματα διαχείρισης ιδιοκτησίας στην αγορά, και μπορεί να βοηθήσει τον διευθυντή ξενοδοχείου να ελέγχει και να διαχειρίζεται τα σημαντικά στοιχεία του ξενοδοχείου

., Διευθυντής Ξενοδοχείου: Σημαντικά Καθήκοντα για επιτυχημένη λειτουργία

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top