Καθήκοντα και ευθύνες του αχθοφόρου(γκρούμ) η Bellboy

χωρίς τίτλο 2022 09 03T224627.356

Ενα σημαντικό μέλος του front office ειναι ο αχθοφόρος(γκρούμ) η αλλιώς στα αγγλικά Bellboy.

Ειναι το πρώτο μέλος του προσωπικού ενός ξενοδοχείου που συναντά ο πελάτης κατα την είσοδο του αλλα και το τελευταίο που βλεπει κατα την αναχώρηση του, οπότε είναι η βιτρίνα του ξενοδοχείου.

Βασικό καθήκον του ειναι να συνεργάζεται στενά με την υποδοχή του ξενοδοχείου, να ειναι πάντα παρών και σε εγρήγορση ώστε να βοηθήσει κυρίως με την μεταφορά αποσκευών

., Καθήκοντα και ευθύνες του αχθοφόρου(γκρούμ) η Bellboy

Παρακάτω θα δούμε τα βασικότερα καθήκοντα και ευθύνες

Κατά την άφιξη

  • Καλωσορίζει τον επισκέπτη
  • Προσεκτικά βγάζει τις αποσκευές απο το μεταφορικο μέσο που ήρθε ο επισκέπτης χωρίς να τις αφήσει απότομα
  • Δεν αφήνει χωρίς επιβλεψη τις αποσκευές
  • Επιβεβαιιώνει με τον επισκέπτη τον αριθμό των αποσκευών που είναι για μεταφορά,βαζει luggage tags με αριθμό δωματίου και όνομα
  • Εάν παρατηρεί καποια φθορά στις αποσκευές ενημερώνει τον επισκέπτη αλλα και το Log book
  • Παραδίδει το απόκομα των Luggage Tags στον επισκέπτη
  • Μεταφέρει ιδανικά τις αποσκευές με τρόλευ η buggy αφου τις έχει τοποθετήσει προσεκτικα στον αποθηκευτικό χώρο του κάθε μέσου
  • Βάζει πρώτα τις βαρίες αποσκευές και απο πάνω τις πιο ελαφριές αποσκευές
  • Δίνει την δέσουσα προσοχή για εύθραυστα αντικείμενα

Παράδοση αποσκευών στο δωμάτιο

  • Επαληθέυει το όνομα στην λίστα αφίξεων και αριθμό δωματίου με αυτα που είναι στα Luggage Tags
  • Θα πρέπει οι αποσκευές να βρίσκονται στο δωμάτιο το πολύ 12 λεπτά μετά την άφιξη του πελάτη
  • Σταματάει το τρόλευ έξω απο το δωμάτιο
  • Χτυπάει ελαφρά την πόρτα
  • Αφού απαντήσει ο επισκέπτης ζητάει την άδεια να εισέλθει στο δωμάτιο χρησιμοποιώντας το όνομα του επισκέπτη
  • Επιβεβαιώνει τον αριθμό των αποσκευών και τις τοποθετέι μία μία στο δωμάτιο χωρίς να χάνει eye contact
  • Πρίν αποχωρήσει ρώταει τον επισκέπτη αν θα ήθελε κάτι άλλο
  • Εύχεται καλή διαμονή
  • Κάνει δύο βήματα πίσω και κλείνει αποχωρόντας την πόρτα ελαφρά
  • Συμπληρώνει το απαραίτητο έντυπο για την παράδοση

Οι αχθοφόροι είναι εκεί για να καλωσορίσουν με ευγένεια τους πελάτες σας στο ξενοδοχείο. Όταν οι επισκέπτες φτάνουν στο ξενοδοχείο, η εμπειρία τους ξεκίνα προτού ακόμα εισέλθουν σε αυτό. Και το να υπάρχει προσωπικό εκπαιδευμένο για την δουλειά αυτή, έτοιμο να τους βοηθήσει και καλωσορίσει είναι σίγουρα μια ευχάριστη έκπληξη.

., Καθήκοντα και ευθύνες του αχθοφόρου(γκρούμ) η Bellboy

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top