Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

ferry boat ship ocean 123059

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό.

Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία.

., Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Αυτό το ποσό είτε προστίθεται στο “πακέτο” που θα προπληρώσει ο επιβάτης είτε θα πληρωθεί κατα το check out οπου θα ζητήσει να πληρώσει τα extra εαν υπάρχουν. Το ποσό αυτό διανέμεται ισομερώς σε όλο το ξενοδοχειακό προσωπικό του πλοίου.

Παραδοσιακά στην στεριά το φιλοδώρημα, tip η μπουρμπουάρ αποτελεί συνήθη άτυπη τακτική επιβράβευσης για μία υπηρεσία που μας παρείχε ένα μεμονωμένο άτομο η μία ομάδα ατόμων και που έχουμε μείνει ευχαριστημένοι

Στην περίπτωση της κρουαζιέρας όμως την στιγμή που έχουμε μείνει ευχαριστημένοι από συγκεκριμένα άτομα πως μπορούμε να δώσουμε φιλοδώρημα με τον παραδοσιακό τρόπο?

Παρά το γεγονός ότι το ποσό χρεώνεται στον λογαριασμό σας, σε ορισμένες εταιρείες έχετε την δυνατότητα να ζητήσετε από τη ρεσεψιόν του πλοίου ειδικό έντυπο με το οποίο μπορείτε να αλλάξετε το ποσό του φιλοδωρήματος ή να το ακυρώσετε ανάλογα με την επιθυμία σας.

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να δώσετε το φιλοδώρημα στο προσωπικό που σας έχει περιποιηθεί κατα την διάρκεια της κρουαζιέραςσας.

., Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top