Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

χωρίς τίτλο 2022 06 06T212353.654

Ο λόγος για το Oasia Hotel Downtown στην Σιγκαπούρη που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή της υπερσύγχρονης πόλης, ολοκληρώθηκε το 2016 και το concept εξαρχής ηταν ενα “πράσινο” με όλη την σημασία της λέξης ξενοδοχείο.

Εξωτερικά το ξενοδοχείο καλύπτεται από 21 είδη αναρριχώτων φυτών που είναι διατεταγμένα σε διαφορετικά ύψη με βάση το πόσο ηλιακό φως χρειάζονται, την αντοχή τους στον άνεμο και το πόσο γρήγορα μεγαλώνουν.

Η κατασκευή του ξενοδοχείου ξεκίνησε το 2012 και ολοκληρώθηκε το 2016. Η κατασκευή του ξενοδοχείου στοίχισε περίπου 138 εκατομμύρια δολάρια Σιγκαπούρης (100 εκατομμύρια δολάρια Αμερικής).

Οι αρχιτέκτονες επέλεξαν κόκκινη βάση αλουμινίου για να αναριχηθεί η βλάστηση επειδή ήθελαν να δημιουργήσουν μια έντονη αντίθεση ενάντια στο πράσινο και τον γαλάζιο ουρανό. Το αλουμινένιο πλέγμα εκτείνεται πάνω από την κορυφή του κτιρίου, δημιουργώντας μια στέγη σαν κορώνα που δίνει στα αναρριχώμενα α φυτά επιπλέον 45 μέτρα για να αναπτυχθούν.

Η πράσινη πρόσοψη παίζει επίσης λειτουργικό σκοπό, διατηρώντας τη θερμοκρασία του ξενοδοχείου πιο δροσερή από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος εξοικονομώντας πολύτιμη ενέργεια.

Οι φωτογραφίες δείχνουν πώς τα φυτά έχουν κατακτήσει σιγά σιγά το κτίριο τα τελευταία χρόνια καθως και ποσο πράσινο υπάρχει εσωτερικά

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

., Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top