Οι Διευθυντές Ξενοδοχείων είναι οι άνθρωποι που καλούνται να λειτουργήσουν και να λάβουν κρίσιμες αποφάσεις για μία πλειάδα θεμάτων σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό και πολυσύνθετο εξωτερικό περιβάλλον.
Η συνεχής επιμόρφωση των Διευθυντών Ξενοδοχείων της Κρήτης είναι το κλειδί της επιτυχίας τους, και έτσι επέλεξαν μεταξύ άλλων δράσεων να κάνουν χρήση των νέων τεχνολογιών που προσφέρει η Hoteltraining παρακολουθώντας τα εξ αποστάσεως σεμινάρια «Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών (Reviews)» και “ 56 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία ” του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη ο οποίος είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης, διαχείρισης παραπόνων και reviews.
Με ιστορία τριάντα πέντε ετών από την ίδρυση του ο Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων, αποδεικνύει πως ο Σύλλογος συνεχίζει μέχρι και σήμερα να υπηρετεί τους σκοπούς που έθεσαν οι ιδρυτές του, με πλήρη συναίσθηση της δύσκολης οικονομικής περιόδου που διανύουμε και των συνεπειών αυτής.
Οι σεμιναριακές επιμορφώσεις είναι το βασικό εργαλείο για την προσωπική ανάπτυξη, την επικαιροποίηση των αρχικών ακαδημαϊκών γνώσεων και τη δημιουργία ανταγωνιστικών προσόντων στην επαγγελματική ζωή.
H Hoteltraining προσαρμόζεται στις συνθήκες & πρωτοπορεί με Online σεμινάρια στον χρόνο και χώρο που το επιθυμεί ο ενδιαφερόμενος με μια πολύ απλη διαδικασία ακομα και απο το smartphone χωρίς να χρειαστει να κανει download οτιδηποτε .