Notebook:Pastries For Restaurants του Σπύρου Πεδιαδιτάκη

χωρίς τίτλο 2021 11 18T101330.801

Ο Σπύρος Πεδιαδιτάκης είναι ένας Έλληνας Pastry Chef με αξιοσημείωτη πορεία τα τελευταία χρόνια.

Έχοντας εργαστεί σε κορυφαία εστιατόρια της Ευρώπης και βραβευτεί ως “Best Pastry Chef” από τα FNL Awardsκαι “Pastry Chef of theYear” από τον Gault & Millau Hellas, ο ταλαντούχος ζαχαροπλάστης από το Ηράκλειο Κρήτης μόλις κυκλοφόρησε το πρώτο του βιβλίο για επαγγελματίες εστιατορίων.

Το Notebook: Pastries For Restaurants είναι ένα βιβλίο υψηλής ζαχαροπλαστικής, με 38 δημιουργίες, 216 υποσυνταγές και 256 φωτογραφίες που περιγράφουν βήμα-βήμα το τελικό στήσιμο του πιάτου.

., Notebook:Pastries For Restaurants του Σπύρου Πεδιαδιτάκη

Ένας απαραίτητος οδηγός για όσους επαγγελματίες θέλουν να εμπνευστούν από ευφάνταστες παρουσιάσεις γλυκών, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους με πρωτότυπες συνταγές και να γνωρίσουν νέες τεχνικές ζαχαροπλαστικής.

Το Notebook, το οποίο εκδόθηκε με την υποστήριξη της Cacao Barry, της κορυφαίας εταιρείας σοκολάτας στον κόσμο, κυκλοφόρησε μετά την επίσημη παρουσίαση του, που πραγματοποιήθηκε στο The Box Athensτην 3η Νοεμβρίου 2021.

., Notebook:Pastries For Restaurants του Σπύρου Πεδιαδιτάκη

Το βιβλίο διατίθεται σε Ελλάδα και Κύπρο μέσω του website www.spyrospediaditakis.com/notebook και στην Ευρώπη μέσα από το γνωστό βιβλιοπωλείο Librairie Gourmande στο Παρίσι καθώς και από την ηλεκτρονική πλατφόρμα Books for Chefs https://www.booksforchefs.com/en/. Υπάρχει, επίσης, διαθέσιμο προς πώληση στο ζαχαροπλαστείο Ourse.

Ο Σπύρος Πεδιαδιτάκης δραστηριοποιείται και στον τομέα της συμβουλευτικής εστιατορίων ενώ παραδίδει σεμινάρια πάνω στην ζαχαροπλαστική τέχνη σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια. Το  επόμενο σεμινάριο έχει προγραμματιστεί στο Ηράκλειο της Κρήτης στις 30 Ιανουαρίου 2022 από την Gourmet Chef Professional Seminars.

Καλοτάξιδο Σπύρo

., Notebook:Pastries For Restaurants του Σπύρου Πεδιαδιτάκη

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top