Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

χωρίς τίτλο 2021 09 29T151839.282

Του Ηλία Κ. Στεφανίδη

Δύο είναι οι μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

1. Η συγκεντρωτική

2. Η αποκεντρωτική

Στην συγκεντρωτική μέθοδο επικρατεί η αντίληψη πως όλες οι εξουσίες πρέπει να συγκεντρώνονται αποκλειστικά σε ένα άτομο. Το άτομο αυτό θεωρεί ότι οι υπόλοιποι δεν είναι ιδιαίτερα άξιοι και ικανοί στην δουλειά τους με αποτέλεσμα να μην μεταβιβάζει πληροφορίες, να μην παρέχει κίνητρα και να αποθαρρύνει την λήψη πρωτοβουλιών.Κατά συνέπεια όλες οι ευθύνες και το βάρος πέφτουν στην δική του πλάτη, ταλαιπωρείτε και φθείρετε ψυχοσωματικά περισσότερο από τους υπόλοιπους.

., Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

Στην αποκεντρωτική μέθοδο επικρατεί η αντίληψη ότι η επιχείρηση πρέπει να αξιοποιεί πλήρως το ανθρώπινο δυναμικό της.Μεταβιβάζονται αρμοδιότητες και ευθύνες στους εργαζόμενους και ταυτόχρονα ενθαρρύνονται στη λήψη πρωτοβουλιών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το βάρος και οι ευθύνες να μοιράζονται προς όλους. Θεωρείτε ιδανική και πιο αποτελεσματική μέθοδος από την προηγούμενη αλλά είναι δύσκολη στην εφαρμογή όταν ο επιχειρηματίας δεν γνωρίζει ή δεν είναι έτοιμος να υιοθετήσει τον συγκεκριμένο τρόπο διοίκησης.

., Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

O Ηλίας Κ. Στεφανίδης γεννήθηκε στο Μόναχο Γερμανίας. Από τις αρχές του 1994 δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον χώρο της εστίασης και στον Τουριστικό τομέα. Από το 2008 μέχρι και το 2015 εργάστηκε σε διοικητικές θέσεις εστιατορίων σε διάφορα σημεία της χώρας. Τα τελευταία 7 χρόνια παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες (σχεδιασμός, οργάνωση κ.α.) ως σύμβουλος επιχειρήσεων εστίασης κυρίως στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη. Παράλληλα αρθρογραφεί για θέματα που αφορούν την ορθή λειτουργία των εστιατορίων, παραδίδει σεμινάρια διοίκησης επιχειρήσεων εστίασης σε νέους επιχειρηματίες και είναι συγγραφέας του εγχειριδίου εστιατορίων «Οδηγός Εστιατορίου από το Α έως το Ω» .

Άρθρα και αποσπάσματα του εγχειριδίου όπως το παραπάνω μπορείτε να βρείτε εδώ : https://www.facebook.com/groups/291412291266589

., Οι δύο μέθοδοι διοίκησης μίας επιχείρησης

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top