Βασικές αρχές του Food Cost

αποθέματος 2

Το Food Cost (κόστος των τροφίμων) είναι απαραίτητο μέρος του budget της επιχείρησης σας.

Υπάρχουν πολλοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τον καθορισμό της τιμής ενός προϊόντος στο μενού σας και είναι σημαντικό να υπολογίσετε το κόστος των τροφίμων σας.

Σε αυτο το post, αναφέρουμε με λίγα και απλά λόγια βασικά στοιχεία που είναι ζωτικής σημασίας για τον υπολογισμό του κόστους των τροφίμων σας.

Το Food Cost και ο ακριβής υπολογισμός του είναι ένα από τα πιο επίπονα ζητήματα για πολλά εστιατόρια και Fast Food. Ακολουθούν μερικές συμβουλές του τι πρέπει να γνωρίζετε.

Το Food Cost μια σύγκριση ανάμεσα στα έσοδα που λαμβάνετε από έναν πελάτη για ένα γεύμα και το ακατέργαστο κόστος των συστατικών που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή αυτού του γεύματος.

Ενα απλό παραδειγμα. Σας κοστίζουν 3,00 Ευρώ τα συστατικά για ένα προιόν στο μενού και το οποίο πουλήσατε για 10,00Ευρώ, το κόστος του φαγητού σας θα είναι 30%. Έτσι φαίνεται με μια πολύ πρόχειρη ματιά, το κόστος φαγητού όμως είναι πολύ πιο περίπλοκο και συχνά εξαρτάται από πολλους διαφορετικούς παράγοντες στις εγκαταστάσεις σας.

Ο απλός υπολογισμός παραπάνω είναι καλός για ένα μόνο προιόν στο μενού για ένα εστιατόριο όμως είναι σύνηθες να υπολογίζετε ένα μηνιαίο κόστος φαγητού .

Ας βάλουμε στο παράδειγμα αριθμούς

., Βασικές αρχές του Food Cost

Το παραπάνω ειναι ενδιαφερων σαν ποσό αλλά δεν βγάζει πολύ νόημα. Εάν όμως γνωρίζουμε το Food Cost του μήνα, μπορούμε να το βγάλουμε σαν ποσοστό,ο οποίος ειναι και ο πιο συνηθισμένος τρόπος μέτρησης του Food Cost. Γενικά εαν οι πωλήσεις σας στα τρόφιμα ήταν 68.000 Ευρώ για τον μηνα αυτον , θα χρησιμοποιούσατε τον ίδιο υπολογισμό που χρησιμοποίησα νωρίτερα, 24000 / 68.000 = 35,2%, θα το στρογγυλοποιήσω 35% εδώ για ευκολία. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα τρόφιμα που χρησιμοποιήσατε και όλες οι πωλήσεις τροφίμων που κάνατε για το μήνα, 0.35 λεπτά σπαταλήθηκαν για κάθε ευρώ που βγάλαμε.

Συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το κόστος των τροφίμων σας υπό έλεγχο

  • Τυποποιημένες συνταγές
  • Τιμές-Είναι καλές οι τιμέςπου χρεώνετε; Καλύπτει το κόστος των πρώτων υλών; Θυμηθείτε ότι αφού πληρώσετε για αυτό το 35% του κόστους τροφίμων, σημαίνει ότι έχει απομείνει μόνο το 65% αυτού του Ευρώ για να πληρώσετε για μισθούς και παροχές εργαζομένων, ενοίκιο, ασφάλιση, ηλεκτρικό ρεύμα και όλα τα υπόλοιπα άμεσα και έμμεσα έξοδα λειτουργίας μιας επιχείρησης
  • Σωστές αγορες στην σωστή τιμή– Αγορές κατόπιν σύγκρισης ποιότητας-τιμών σε ομοια προιοντα που επιθυμούμε να προχωρήσουμε σε αγορά
  • Αποθήκευση-Ολες οι αγορές πρώτων υλών πρέπει να ελέγχονται με βάση τα κριτήρια παραλαβής και να αποθηκεύονται στο κατάλληλο μέρος το συντομότερο δυνατό μετά την παραλαβή της παράδοσης

Θυμηθείτε ότι τυχόν ασυνέπειες ή λάθη σε οποιονδήποτε από αυτούς τους παραπάνω τομείς μπορεί να οδηγήσουν σε κόστος τροφίμων που υπερβαίνει τις προσδοκίες σας και θέτει σε κίνδυνο την επιχείρησή σας.

., Βασικές αρχές του Food Cost

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top