Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

χωρίς τίτλο 2021 09 21T145146.338

Νέες προσεγγίσεις στη διαχείριση των εσόδων των ξενοδοχείων στην Big-Data εποχή

Revenue Management είναι η διαχείριση των εσόδων μιας επιχείρησης, ως πρακτική είναι ο οδηγός μας για την βελτιστοποίησή τους.

 Revenue Management χρησιμοποιεί τις βασικές αρχές της οικονομίας, της προσφοράς και της ζήτησης. Για να λειτουργήσει ωστόσο σωστά θα πρέπει να υπάρχουν τρεις βασικές προϋποθέσεις:

., Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

  1. Η προθυμία των πελατών να πληρώσουν άλλες τιμές για το ίδιο ακριβώς προϊόν. Στο ξενοδοχειακό προιόν πολλά τμήματα της αγοράς είναι πρόθυμα να πληρώσουν διαφορετικές τιμές ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις. Ακόμα δε περισσότερο είναι διατεθειμένα να πληρώσουν υψηλότερες τιμές για ένα ιδιαίτερο δωμάτιο (π.χ. με θέα, με πισίνα κ.λπ.)
  2. Η ποσότητα προϊόντος προς πώληση να ειναι αμετάβλητη και σταθερή. Η δυναμικότητα σε ολα τα ξενοδοχεία ειναι συγκεκριμένη
  3. Το προϊόν να θεωρείται αναλώσιμο.Tα δωμάτια ενός ξενοδοχείου θεωρουνται αναλώσιμα – αν δεν πωληθούν σήμερα, δεν θα μπορούν αύριο. να  αναπληρώσουν την απώλεια

Πως εφαρμόζουμε το Revenue Management

  • Θα πρεπει να καθορίσουμε το ίδιο το ξενοδοχειακό προϊόν.
  • Να διαμορφώσουμε τις τιμές που μπορούν να χρησιμοποιηθούνσε κάθε ξεχωριστό τμήμα αγοράς .
  • Επισης θα πρεπει να καθοριστούν τα τμήματα αγοράς στα οποία αυτό απευθύνετα

Προτεραιότητα θα πρεπει να δίνουμε στην πληρότητα και στην συνεχεία στην μέση τιμή. όσο αυξάνεται η πληρότητα τόσο μπορεί να aυξάνεται και η τιμή.

Θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη και παρακολούθηση ανα συχνά διαστήματα και αναλόγως με την ζήτηση που προβλέπουμε να δημιουργούνταιτα πακέτα,οι εκπτώσεις οι ειδικές τιμέςκ.λπ. Η πρόβλεψη αυτή όμως θα πρέπει να βασίζεται και στο ιστορικό της επιχείρησης. Γι αυτό τα στατιστικά στοιχεία της θα πρέπει να ενημερώνονται και να τηρούνται.

 Σύμφωνα με μελέτες το 40% των ξενοδοχείων χρησιμοποιούν apps Η αύξηση των κρατήσεων από smartphones, σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία θα απαιτήσουν γρήγορα συστήματα cloud για να τα συμπεριλάβουν στο mobile marketing

., Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top