Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

χωρίς τίτλο 2021 09 21T145146.338

Νέες προσεγγίσεις στη διαχείριση των εσόδων των ξενοδοχείων στην Big-Data εποχή

Revenue Management είναι η διαχείριση των εσόδων μιας επιχείρησης, ως πρακτική είναι ο οδηγός μας για την βελτιστοποίησή τους.

 Revenue Management χρησιμοποιεί τις βασικές αρχές της οικονομίας, της προσφοράς και της ζήτησης. Για να λειτουργήσει ωστόσο σωστά θα πρέπει να υπάρχουν τρεις βασικές προϋποθέσεις:

., Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

  1. Η προθυμία των πελατών να πληρώσουν άλλες τιμές για το ίδιο ακριβώς προϊόν. Στο ξενοδοχειακό προιόν πολλά τμήματα της αγοράς είναι πρόθυμα να πληρώσουν διαφορετικές τιμές ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις. Ακόμα δε περισσότερο είναι διατεθειμένα να πληρώσουν υψηλότερες τιμές για ένα ιδιαίτερο δωμάτιο (π.χ. με θέα, με πισίνα κ.λπ.)
  2. Η ποσότητα προϊόντος προς πώληση να ειναι αμετάβλητη και σταθερή. Η δυναμικότητα σε ολα τα ξενοδοχεία ειναι συγκεκριμένη
  3. Το προϊόν να θεωρείται αναλώσιμο.Tα δωμάτια ενός ξενοδοχείου θεωρουνται αναλώσιμα – αν δεν πωληθούν σήμερα, δεν θα μπορούν αύριο. να  αναπληρώσουν την απώλεια

Πως εφαρμόζουμε το Revenue Management

  • Θα πρεπει να καθορίσουμε το ίδιο το ξενοδοχειακό προϊόν.
  • Να διαμορφώσουμε τις τιμές που μπορούν να χρησιμοποιηθούνσε κάθε ξεχωριστό τμήμα αγοράς .
  • Επισης θα πρεπει να καθοριστούν τα τμήματα αγοράς στα οποία αυτό απευθύνετα

Προτεραιότητα θα πρεπει να δίνουμε στην πληρότητα και στην συνεχεία στην μέση τιμή. όσο αυξάνεται η πληρότητα τόσο μπορεί να aυξάνεται και η τιμή.

Θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη και παρακολούθηση ανα συχνά διαστήματα και αναλόγως με την ζήτηση που προβλέπουμε να δημιουργούνταιτα πακέτα,οι εκπτώσεις οι ειδικές τιμέςκ.λπ. Η πρόβλεψη αυτή όμως θα πρέπει να βασίζεται και στο ιστορικό της επιχείρησης. Γι αυτό τα στατιστικά στοιχεία της θα πρέπει να ενημερώνονται και να τηρούνται.

 Σύμφωνα με μελέτες το 40% των ξενοδοχείων χρησιμοποιούν apps Η αύξηση των κρατήσεων από smartphones, σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία θα απαιτήσουν γρήγορα συστήματα cloud για να τα συμπεριλάβουν στο mobile marketing

., Hotel Revenue Management: Πως εφαρμόζεται, και Trends που πρέπει να γνωρίζουμε

Opera pms seminar greece
Uncategorized
papadakispaul

Opera PMS: Το Νέο Ασύγχρονο Σεμινάριο Ξενοδοχειακού Λογισμικού στην Hoteltraining.gr

Η Hoteltraining.gr ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου εξ αποστάσεως σεμιναρίου για το Opera Property Management System (PMS), το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Απρίλιο. Το σεμινάριο θα είναι ασύγχρονο, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να το παρακολουθήσουν με τον δικό τους ρυθμό, όποτε και

Διάβασε το άρθρο
@hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Το Σύνδρομο της “Άψυχης Πολυτέλειας”. Πάσχουν πολλά ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα

Η πολυτέλεια είναι έννοια που πολλοί επιθυμούν να προσφέρουν και να απολαμβάνουν. Όμως, υπάρχει μια παγίδα που παραμονεύει στη βιομηχανία της φιλοξενίας και της εστίασης: το σύνδρομο της άψυχης πολυτέλειας. Είναι η κατάσταση στην οποία ένας χώρος φαίνεται πολυτελής, έχει

Διάβασε το άρθρο
kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top