Η εύρεση προσωπικού θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν τα ξενοδοχεία το 2022

Untitled design 17

Δύσκολη αποστολή για ξενοδοχεία και resorts αποδεικνύεται το “κυνήγι” προσωπικού.

To πρόβλημα εύρεσης προσωπικού δεν είναι τωρινό, επιδεινώθηκε όμως με την πανδημία, δεν πρόκειται μόνο για δυσκολία στην εύρεση εποχικού προσωπικού, αλλά και στην προσέλκυση μόνιμων εργαζομένων στην εστίαση και στη φιλοξενία 

Πρόκειται για ένα φαινόμενο το οποίο θα μπορούσε κάποιος να το χαρακτηρίσει παράδοξο εξαιτίας της υψηλής ανεργίας που επικρατεί. Ξενοδόχοι έχουν πολλές φορές επισημάνει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Ενώ προσφέρουν υψηλότερους μισθούς απ’ αυτούς που επικρατούν στην αγορά αδυνατούν να βρουν προσωπικό για να καλύψουν τις θέσεις εργασίας.

., Η εύρεση προσωπικού θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν τα ξενοδοχεία το 2022

Ας δούμε παρακάτω τι οδήγησε στις ελλείψεις προσωπικού στον τουριστικό κλάδο

  • Η Πανδημία του Covid-19

Το άνοιγμα και κλείσιμο ξενοδοχείων, εστιατορίων και μπαρ κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει δημιουργήσει μεγάλη αβεβαιότητα γι ‘αυτό οι εργαζόμενοι στον τουρισμό αναζήτησαν και συνεχίζουν να αναζητούν άλλους τύπους θέσεων εργασίας άσχετες με το αντικείμενο μεν άλλα με σταθερότητα δεν

  • Απουσία επαγγελματισμού από μερίδα ξενοδόχων

Η νοοτροπία μερίδας των επαγγελματιών του τουρισμού που αρέσκονται να απασχολούνται μόνο μερικούς μήνες με μειωμένο προσωπικό. Αθέτηση συμφωνιών χωρίς να σκέφτονται ότι μακροπρόθεσμα αυτό θα επηρεάσει και τις μελλοντικές προσλήψεις τους. Αυτα φανερώνουν αν μη τι άλλο έλλειψη επαγγελματισμού το οποίο οδήγησε σε κακοχαρακτηρισμό του κλάδου

  • Απουσία επαγγελματισμού από μερίδα εργαζομένων στον τουρισμό

Δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε την απουσία επαγγελματισμου απο τους ίδιους τους εργαζομένους. Και ενω η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων του τουρισμού διακρίνονται για το ήθος, τον επαγγελματισμό, την υπευθυνότητα, και την εντιμότητα που χαρακτήριζαν την πραγμάτωση του έργου τους υπάρχει και η μικρή μερίδα αυτών η οποία δημιουργεί εσωτερικά προβλήματα τα οποία επηρεάζουν αρνητικά όλη την ομάδα

  • Η οικονομική κρίση επηρέασε τις σπουδές τουριστικών επαγγελμάτων

Η  πανδημία του κορωνοïού εκτός από το υγειονομικό και οικονομικό πρόβλημα που έχει δημιουργήσει στην κοινωνία, έχει επηρεάσει και σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο σκέψης των νέων για τις επιλογές σπουδών τους. Δύσκολα θα επιλέξει για σπουδές ένας νέος τον τουριστικό κλάδο ο οποίος χτυπήθηκε πιο πολύ από όλους τους άλλους.

  • Το κράτος δεν ενισχύει την ανεργία κατά τους νεκρούς μήνες

Η πλειοψηφία των εργαζόμενων στον ξενοδοχειακό κλάδο εργάζονται εποχιακά. 6 μήνες τον χρόνο και παίρνει 3.5 μήνες ταμείο ανεργίας το οποίο δεν επαρκεί για αξιοπρεπή διαβίωση

  • Ο αριθμός των ξενοδοχείων συνεχώς αυξάνεται

Ενώ ο αριθμός των ξενοδοχείων αυξάνεται συνεχώς βλέπουμε οτι ο αριθμός των εργαζομένων παραμένει σταθερός η και μειώνεται και δεν μπορεί να καλυφτεί η ζήτηση

Ο Τουρισμός είναι ο βασικότερος πυλώνας της οικονομίας και ευχόμαστε να προσφέρει περισσότερες θέσεις εργασίας σε ένα ασφαλές και φιλικό περιβάλλον προς τον εργαζόμενο με βασικό γνώμονα την καλύτερη παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top