Εκπαίδευση προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων

sdfwefwef

Κάθε μέλος της ομάδας σε ένα ξενοδοχείο πρέπει να διαθέτει δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών που υπερβαίνουν τις προσδοκίες ενός επισκέπτη. Ενώ ορισμένοι υπάλληλοι ενδέχεται να έρθουν στην εταιρεία με καταπληκτικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών, είναι σημαντικό να εκπαιδεύσετε όλους τους υπαλλήλους ώστε να είναι όλοι στο ίδιο μήκος κύματος .

Θέλετε να προσφέρετε μια όμοια και μοναδική εμπειρία σε όλους τους φιλοξενούμενους σας είτε παραγγέλνουν Room Service, είτε αλληλεπιδρούν με την οροφοκομία είτε κάνουν check out στην Υποδοχή. Έχοντας έναν συγκεκριμένο τρόπο αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτεςθα καταστήσετε σαφείς τις προσδοκίες.

Έχοντας αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες θα βοηθήσει το ξενοδοχείο να λειτουργεί ομαλά. Η διοίκηση πρέπει να εκπαιδεύσει νέους υπαλλήλουςπως να αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες και να κάνει συχνά μαθήματα ανανέωσης στους υπάρχων υπαλλήλους.

Επικοινωνία
Η επικοινωνία είναι ίσως το πιο σημαντικό μέρος της εξυπηρέτησης πελατών. Ο τρόπος με τον οποίο οι υπάλληλοί σας αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες μπορεί να κάνει ή να σπάσει μια εμπειρία. Οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι ψύχραιμοι, ήρεμοι και συγκεντρωμένοι, αλλά πρέπει επίσης να είναι εξυπηρετικοί και υποστηρικτικοί επίσης. Πρέπει να εκπαιδευτούν διεξοδικά με διαδραστικές προσομοιώσεις και σενάρια, ώστε να μην αιφνιδιάζονται.

., Εκπαίδευση προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων

Γλώσσα του σώματος
Η γλώσσα του σώματος είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας. Αν και μπορεί να είναι ακούσιο, η γλώσσα του σώματος λέει πολλά. Βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας δίνουν το σωστό μήνυμα με τον τρόπο που μεταφέρονται σε όλη την ιδιοκτησία.

Προσδοκίες κάθε τμήματος
Θα πρέπει να υπάρχει σαφής κατανόηση του τι αναμένεται από κάθε άτομο. Ενώ πολλά από τα μέλη της ομάδας μπορούν να κάνουν παραπάνω απο αυτά που πρέπει ή δουλειά πρέπει πάντα να ανατίθεται σε έναν συγκεκριμένο ρόλο. Κάθε υπάλληλος πρέπει να γνωρίζει ποια καθήκοντα ανατίθενται σε κάθε τμήμα.

Με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες θα απολαύσουν καλύτερη εξυπηρέτηση και πιο οργανωμένη αλληλεπίδραση με το προσωπικό.

Κατάρτιση
Η εκπαίδευση είναι το πιο κρίσιμο κομμάτι, καθώς φέρνει το προσωπικό σας σε καλύτερη θέση να συμβάλει στην επιτυχία του ξενοδοχείου. Κάντε την κατάρτιση μέρος της καθημερινής διαχείρισης. Αυτό ισχύει τόσο για το προσωπικό όσο και για τη διεύθυνση.

Με την βοήθεια της τεχνολογίας ,πλατφόρμες εκπαίδευσης τουριστικών επαγγελμάτων μπορούν να ενισχύσουν online την εκπαίδευση που παρέχει κάθε ξενοδοχείο .

Για παράδειγμα διαδικτυακές πλατφόρμες οπως η όπως η hoteltraining.gr

., Εκπαίδευση προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων

Συμπεριφορά

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας στη διαχείριση της συμπεριφοράς του. Πρέπει να τους μάθετε πώς να εντοπίζουν τις ανάγκες και τα αιτήματα των πελατών και πώς να συμπεριφέρονται όταν εξυπηρετούν τον φιλοξενούμενο . Πρέπει να ενθαρρύνετε το προσωπικό σας να τα βλέπει όλα από την οπτική του φιλοξενούμενου ίσως για παράδειγμα με ένα επαγγελματικο εκπαιδευτικό ταξίδι σε κάποιο ξενοδοχείο το οποίο ειναι παράδειγμα προς μίμηση .

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top