Food & Beverage Manager Job Description

bearded manager using digital tablet

By Vassilios Canellos στο Fnb-pro.gr

Ένας υπεύθυνος τροφίμων και ποτών (Food & Beverage Manager) φροντίζει τη λειτουργία των εστιατορίων, των bars καθώς και όποιου άλλου επισιτιστικού τμήματος υπάρχει μέσα στην επιχείρηση. 

Μερικά επίσης από τα κύρια καθήκοντα ενός υπεύθυνου τροφίμων και ποτών είναι ο σχεδιασμός μενού και η τιμολόγηση τους, ο χειρισμός παραπόνων πελατών, οι πολιτικές HACCP και ISO η επίβλεψη των διαδικασιών σχετικά με τα αλλεργιογόνα. 

Πρέπει επίσης να είναι σε θέση να δίνει αναφορές σχετικά με την απόδοση των τμημάτων, να ελέγχει το εργατικό κόστος, το κόστος του φαγητού και του ποτού.

Ένας διευθυντής τροφίμων και ποτών πρέπει να έχει αρκετά χρόνια εμπειρίας στη βιομηχανία των εστιατορίων και των μπαρ καθώς και βασικές τουλάχιστον γνώσεις μαγειρικής. 

Μία άλλη σημαντική δεξιότητα που πρέπει να έχει, είναι η δυνατότητα σύνδεσης με τους πελάτες και η επίλυση προβλημάτων, καθώς αρκετά συχνά θα πρέπει να είναι σε θέση να λύσει τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζει στα τμήματα του.

Όλα αυτά βέβαια σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα τμήματα που συμπράττουν στο έργο του όπως το Front Office, το Housekeeping και το Guest Relation Department.

Καθήκοντα του Food & Beverage Manager

  • Σχεδιασμός ελκυστικών μενού
  • Ανάπτυξη σχέσεων με πελάτες
  • Παρακολούθηση κανονισμών υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων
  • Προμήθειες τροφίμων και ποτών
  • Παρακολούθηση κριτικών των πελατών
  • Συμμετοχή σε καμπάνιες μάρκετινγκ
  • Δημιουργία SOP’s και λοιπών διαδικασιών
  • Πρόσληψη  και εκπαίδευση νέου προσωπικού 

Προσόντα του Food & Beverage Manager

  • Γνώσεις μαγειρικής χωρίς να είναι απαραίτητο
  • Γνώσεις εστιατοριακής τέχνης και bar
  • Oργανωτικές δεξιότητες
  • Δυνατότητα πρόβλεψης 
  • Δυνατότητα ανάθεσης καθηκόντων
  • Ηγετικές ικανότητες
  • Βαθιά γνώση της βιομηχανίας τροφίμων
  • Νοοτροπία προσανατολισμένη  στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Ικανότητα επικοινωνίας με όλα τα επίπεδα του προσωπικού
  • Γνώση σύνταξης  αναφορών προς τη διεύθυνση
hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top