Τμήμα Υποδοχής , ο problems-solver ενός ξενοδοχείου

χωρίς τίτλο 47

Ο Υπάλληλος υποδοχής-Ρεσεψιονιστ το πρώτο άτομο που αντικρίζει ο επισκέπτη κατα την άφιξη αλλά και ο τελευταίος που βλέπει κατά την αναχώρηση και συμβάλλει καθοριστικά στην εικόνα του ξενοδοχείου. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος εστιάζει στην πρώτη εικόνα που διαμορφώνει για κάτι και του μένει ζωντανή όσο πιο πρόσφατη είναι.

Οι καλύτεροι Υπάλληλοι υποδοχής μένουν στη μνήμη μας λόγω της φιλικής διάθεσης, της εξυπηρέτησης και των επικοινωνιακών δεξιοτήτων τους.Η Υποδοχή είναι ίσως ένα από τα πιο νευραλγικά και σημαντικά τμήματα ενός ξενοδοχείου.

Τι δεξιότητες χρειάζεται να διαθέτει ένας υπάλληλος υποδοχής

  • Διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Αριστες οργανωτικές δεξιότητες
  • Γνώση νέων τεχνολογιών
  • Πολύ καλές γραπτές και προφορικές ικανότητες
  • Γνώση ξένων γλωσσών, κυρίως αγγλικών
  • Ενθουσιασμό για το αντικείμενο
  • Πάθος για την εργασία και ενθουσιασμό
  • Προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Προσεγμένη εμφάνιση
  • Ευχάριστη αλλά ταυτόχρονα δυνατή Προσωπικότητα
  • Μulti-tasking πρέπει ασχολείται με πολλά καθήκοντα και να τα συντονίζει αποτελεσματικά

Αρχικά το τμήμα υποδοχής εμφανίστηκε στα ελβετικά πανδοχεία, και ήταν έναςχώρος κοντά στην είσοδο, όπου περνούσε μεγάλο μέρος από τον χρόνο του οπανδοχέας. Με την πάροδο του χρόνου το τμήμα αυτό εξελίχθηκε καιεπιφορτίστηκε με ένα σύνολο σοβαρών καθηκόντων.

Το τμήμα της υποδοχής, είναι επιφορτισμένο με πλήθος σημαντικών εργασιών, όπως η κράτηση δωματίων όταν ζητηθεί από πελάτες, η υποδοχή και η τακτοποίησή τους στα δωμάτια, η συμπλήρωση των απαραίτητων εντύπων και το άνοιγμα του λογαριασμού των πελατών στον οποίο φροντίζει να καταχωρούνται όλες οι καταναλώσεις που κάνουν κατά τη διάρκεια παραμονής τους. Το τμήμα επίσης, μεριμνά για διάφορες ανάγκες του πελάτη όπως έκδοση εισιτηρίων,φύλαξη τιμαλφών, αλλαγή συναλλάγματος, κλήση ταξί κλπ., και τον πληροφορεί σχετικά με τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, την γύρω περιοχή, τα αξιοθέατα και οτιδήποτε άλλο τον ενδιαφέρει .Παρακολουθεί τις εισόδους για την ασφάλεια των πελατών αλλά και του ξενοδοχείου.Επίσης, φροντίζει για την είσπραξη των λογαριασμών των αναχωρούντων πελατών και ενημερώνει τα τμήματα του ξενοδοχείου για τηνημερήσια και προβλεπόμενη πληρότητα .Το τμήμα της υποδοχής, βρίσκεται κοντά στην είσοδο του ξενοδοχείου, σε σημείο που εποπτεύει όλες τις εισόδους και εξόδους, από και προς τον περιβάλλοντα χώρο. Είναι το σημείο συνάντησης των διαδρόμων, σκάλας και ανελκυστήρα, ώστε να είναι εύκολο για τους πελάτες όταν κινούνται απόκαι προς τα δωμάτιά τους να περάσουν από την υποδοχή για να πάρουν ή να αφήσουν το κλειδί τους,ή για να πάρουν πληροφορίες.Η θέση της υποδοχής διευκολύνει τους υπαλλήλους του τμήματος να ελέγχουν την κίνηση ώστε να μην αναχωρήσουν πελάτες χωρίς να πληρώσουν τον λογαριασμό τους και να μην παρεισφρήσουν στα δωμάτια μη πελάτες του ξενοδοχείου .Η Υποδοχή είναι το τμήμα που δέχεται και διευθετεί τα προβλήματα των πελατών,ενώ είναι ένα τμήμα που διενεργεί απευθείας πωλήσεις δωματίων.Το τμήμα διαχειρίζεται τα δωμάτια πελατών και διαθέτει τις απαραίτητες πληροφορίες για να ενημερώσει τα τμήματα εκμετάλλευσης σχετικά με την κίνηση της πελατείας.

Μάθετε περισσότερα για την υποδοχή στα ξενοδοχειακά σεμινάρια της Hoteltraining κάνοντας κλικ hoteltraining

, Τμήμα Υποδοχής , ο problems-solver ενός ξενοδοχείου

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top