Housekeeping Appreciation Week 2024: Ευχαριστούμε τους αφανείς ήρωες της Καθαριότητας

Housekeeping Appreciation Week Greece

Το Housekeeping Appreciation Week 2024 είναι μια ευκαιρία για να τιμήσουμε και να αναγνωρίσουμε τους αφανείς ήρωες των ξενοδοχείων, τους ανθρώπους που φροντίζουν για την καθαριότητα και την τάξη των χώρων φιλοξενίας: την ομάδα του τμήματος Housekeeping – Οροφοκομίας. Κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας, τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο γιορτάζουν το σκληρό έργο και τη δέσμευση αυτών των επαγγελματιών που εξασφαλίζουν άψογες εγκαταστάσεις για τους επισκέπτες.

Το Housekeeping Appreciation Week λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο τον Σεπτέμβριο και αποτελεί μια διεθνή πρωτοβουλία που ενθαρρύνει τα ξενοδοχεία και τους οργανισμούς φιλοξενίας να αναγνωρίσουν τη σπουδαιότητα του προσωπικού καθαρισμού. Το 2024, η εβδομάδα διαρκεί από τις 8 έως τις 14 Σεπτεμβρίου. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτής, πολλά ξενοδοχεία διοργανώνουν (στο εξωτερικό τουλάχιστoν) εκδηλώσεις, δώρα και εκπλήξεις για να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη τους στο προσωπικό τους.

Οι εργαζόμενοι στο τμημα της οροφοκομίας περνούν αμέτρητες ώρες καθαρίζοντας δωμάτια, wc ,κοινόχρηστους χώρους, και φροντίζουν να είναι όλα στην εντέλεια για τους πελάτες. Χωρίς την αφοσίωση και την προσοχή τους στις λεπτομέρειες, η εμπειρία φιλοξενίας θα ήταν λιγότερο ευχάριστη και ασφαλής.

Αυτή η εβδομάδα προσφέρει την ευκαιρία να εκτιμήσουμε τη δουλειά που συχνά θεωρείται δεδομένη και να υπενθυμίσουμε πως η καθαριότητα και η άνεση των χώρων είναι βασικά στοιχεία της εμπειρίας των πελατών.

Ιδέες για το πως η διοικηση ενος ξενοδοχείου θα μπορούσε να δείξει την εκτίμηση του στους εργαζόμενους στο Housekeeping

  1. Ευχαριστήρια δώρα: Μια από τις πιο απλές αλλά ουσιαστικές χειρονομίες είναι να προσφέρετε στους εργαζόμενους του housekeeping μικρά δώρα, όπως κάρτες ευχαριστιών, καλάθια με γλυκά, ή αναμνηστικά.
  2. Εκδηλώσεις ευγνωμοσύνης: Διοργανώστε ένα πάρτι ή ένα μεσημεριανό για το προσωπικό του housekeeping, όπου οι υπόλοιποι συνάδελφοι και η διοίκηση θα εκφράσουν την ευγνωμοσύνη τους.
  3. Aνάρητηση στα social media: Αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που τονίζουν την αξία των ατόμων που εργάζονται στην καθαριότητα, με φωτογραφίες ή βίντεο, βοηθούν να αναγνωριστεί το έργο τους δημόσια.
  4. Ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης: Προσφέρετε εκπαιδευτικά σεμινάρια για να βοηθήσετε το προσωπικό να εξελίξει τις δεξιότητές του και να νιώσει ότι η εργασία του έχει προοπτικές.
  5. Συμβολικά βραβεία: Απονείμει βραβεία σε όσους ξεχωρίζουν για τη συνέπεια, τη συνεργασία και την ποιότητα της δουλειάς τους.

Η αναγνώριση της εργασίας του housekeeping μπορεί να βελτιώσει το ηθικό της ομάδας, να αυξήσει την αφοσίωση των εργαζομένων και να ενισχύσει το αίσθημα του ανήκειν. Ένας ευτυχισμένος εργαζόμενος παρέχει καλύτερες υπηρεσίες, κάτι που τελικά βελτιώνει τη συνολική εμπειρία των πελατών.

Ας θυμόμαστε ότι οι ομάδες καθαρισμού δεν είναι μόνο υπεύθυνες για την καθαριότητα των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων, αλλά παίζουν καθοριστικό ρόλο στην υγιεινή, την ασφάλεια και την άνεση των επισκεπτών.

Tο Housekeeping Appreciation Week 2024 είναι μια ευκαιρία να πούμε “ευχαριστώ” στους ανθρώπους που κάνουν τις διακοπές των επισκεπτών μας πιο άνετες και ευχάριστες.Τους εργαζομένους στο τμημα της οροφοκομίας

, Housekeeping Appreciation Week 2024: Ευχαριστούμε τους αφανείς ήρωες της Καθαριότητας
hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top